1 Nisan 2008 Salı

hepsi grubu 23 nisanda parkormanda

Benzer Yazılar



6 yorum:

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubunun konserine gitcem veayrıca onlardan telefon numaralarını ve emesen adreslerini alıcam......

Adsız dedi ki...

gülcin abla sen süper sin ben seni cok seviyorum cemre ablayida seviyorum eren ablayida seviyorum yasemin ablayida sizleri cok ama cok seviyorum
cok iyi siniz sizi cok seviyorum gülcin abla msn ni ni verir misin
nolur cok sevinirim
ok
bye
ben gizem

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar ben hepsi grubundan gülçin ERGÜL inşallah inanırsın bilioeuz inanması zor ama biz daha yeni msn actık kendimize fazla msn mizi acamayız çünkü dizi cekimlerimiz konserlerimiz derken devam edio ve bizim sizinle bile konuşmaya bazen vaktimiz olmuyo ama biz sizinle konuşmak için msn actık ereninki: eren-uzay-da@windowslive.com, gülçininki(benimki): lokumum_seker_gulcin@hotmail.com, yasemininki: araba_yosh_gruphepsi@hotmail.com arkadaslar inanan inanır biz sizinle elimizden gelene kadar cam açmaya calışcaz şimdi hepinizi sevioruz byby

GRUP HEPSİİ

Adsız dedi ki...

gülçin abla ben sana inanıyorum inanmasına ama bazıları yalan sölüoo

Adsız dedi ki...

ben bütün hepsi üyeleini çooooookkkk seviyorum
gülçin abla keşke sizi gerçekten görebilseydim
ben yalova'da oturuyorummmmmmm
nolurrr nooluuurrr bi gün yalova ya da gelinn
sizi gerçekten göriyimmmmmm
gülçin abla ve eren abla siz hepsi bir in en tatlı en şeker üyelerisin
bu saydıklarımdaa cemre abla ve yasemin abla da varr
gülçin abla benim msn adresim
hilal-sarica@hotmail.com
siz de benim kini ekleyinn

aslıhan dedi ki...

sizi çoooooooook seviyoruz

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi