11 Eylül 2007 Salı

cemre kemer kimdir (hepsi grubu üyesi)

Biografi
Cemre Kemer 1985 yılında İstanbul’da doğdu. Liseyi ve orta okulu Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Devlet Konservatuarı Bale bölümünde bitirdi. Şu an Mimar Sinan Üniversitesinde Modern Dans eğitimini sürdürüyor.Beş yıl boyunca Atatürk Kültür Merkezi Çocuk ve Gençlik Balesi’nin sergilediği oyunlarda rol aldı.

Özel piyano ve şan dersleri aldı.

Kliplerde oyunculuk yaptı.

Reklam jingle’ları seslendirdi.

Özellikleri
1)Cemre "acayip" lafını çok kullanıyomuş
2)lisedeyken 5 kes disipline Gitmişş
3)kullandığı tuhaf kelimelerden Biri "çıldır çıldır"mış
4)Cemrenin gıcık Olduğu reklamlar çıkınca cemre delirirmiş
5)Küçükken kardeşiyle zeytin yağını yerlere dökmüşler ve ovalamışlar yerlerde yerden ısıtma olduğu için hep zeytinyağı kokuyormuş anneside 3 gün boyunca yerleri silmek zorunda kalmış annesi siliyomuş yerler yine zeytinyağı kokuyormuş
6)Cemrenin 2 kardeşi varmış birisinin adı dilan diğerinin ise sehle'miş.
7)araba plakası BCK'mış anlamı Batur-Cemre Kemer!Batur çok sevdiği kuzeniymiş
8)Cemre otururken birisi ayağa kalkınca cemrede kalkarmış
9)Cemrenin burnu estetikmiş
10)ismail-yk'nın klibinde oyunculuk yapmış

ANNESİ=ŞEBNEM (Menejer)
BABASI=İSLAM
DOĞUM TARİHİ=17 ŞUBAT 1985
DOĞUM YERİ=İSTANBUL
BOYU=1.67
KİLOSU=44
EN SEVDİĞİ RENK=MAVİ
EN SEVDİĞİ YEMEKLER VE İÇECEKLER=KAVURMA TAVUKLU BURGER,ENGİNAR
HİÇ SEVMEDİĞİ YEMEKLER VE İÇECEKLER=PORTAKAL VE PATLICAN
DİNLEDİĞİ SANATÇILAR=MARİAH CAREY VE NİL














http://img209.imageshack.us/img209/5428/3kt9ch0.jpg






aşağıdaki bayanda cemrenin annesi aynı zamandada menejeri oluyor.







etiketleri: cemre kemer hakkında biyografisi kimdir kimliği cep numarası nerelidir burcu nedir ne giyer ne yer ev adresi resim galerisi fotoğrafları

Benzer Yazılar



496 yorum:

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum ayvalık ta konseriniz vardı ben geldim kardeşim gülçin diye bagırdı sizi çok seviyorum bende sizin resminiz var arkadaşlarım la biz sisi çok seviyoruz nolur msn zi verin ve nolur badavuta gelin özak otelde kalın eren bakıçı gülçin ergül çemre kemer yasemin sizi çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmnolur badavuta gelin özak otelde kalın ben sizi gezdiririm

Adsız dedi ki...

ben gizem sizi çk seviyorum batavutta konseriniz olmuştu ben kardeşimle gelmiştik çünkü sizi çokseviyoruz badavuta gelip özakotelde kalırmısınız bensize bitane daha göndermiştim ama onda adımı yazmadıgım için baştan yazdım nolur badavutta özak otelde kalın szi çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

yha cemre sprr bir kızsın yha sana baılıorm...

Adsız dedi ki...

slm sizi çok seviyorum diziniz çok güzel cemre çok güzel oynuyosun filmde neyse k.ç.i.b sizi seviyoruzzzzzzzzz bayramınız kutlu olsun by

Adsız dedi ki...

yha
ben cemreyle konuştum
temin msn adresi cemre.cemros@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yha
ben cemreyle konuştum
temin msn adresi cemre.cemros@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yha
ben cemreyle konuştum
temin msn adresi cemre.cemros@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bu site fazla güzel değil hepsinin hareketli resimlerini daha görmedim

Adsız dedi ki...

ya sizi çok seviyoz ve arkadaşlarla sizin gibi olmak istiyom

Adsız dedi ki...

ya sizi çok seviyoz ve arkadaşlarla sizin gibi olmak istiyom

Adsız dedi ki...

ben gizem hepinizi cok seviyorum ama en cok CEMRE yi.flimin son oynanan bölümün de cok koktum.ama EMRE CEMRE yi kurtatdı.hep mutlu olun.ben de mutluyum .Çünkü siz varsınız...
GİZEM VURAL

İZMİR ÖDEMİŞ

Adsız dedi ki...

cemre ben en çok ereni seviyorum senide seviyorum 4.yüz gurubu tutulmuyor bence sizi seviyorummmmmm

Adsız dedi ki...

ya cemre ismail yk nın hangi klibinde oynadı bilen varmı acabaa???

Adsız dedi ki...

cemre abla seni çoooooooooooooooooooooooook seviyorum aranızda en güzel sen eren abla yasemin ve gülçin sen süper bir kızsın bende sizin oldugunuz üniversiteye gidiom.inşallah sizin gibi olurum birde sende o güzellik bende olsaydı... mükemmelsin cemre abla

Adsız dedi ki...

hepsi grubunun çok yakından takip eden bir hayranım en çok cemreye bayılıyorum cemre lütfen bursaya gel odam da sizin resimlerinizden başka resim yok uff süpersin seni çok seviyorum msnen gerçekten cemre.cemro@hotmail.com mu bu sitede yorum yollayanlara inşaalah cwp veriyondur sana hayranım öpüyorum seni ....

Adsız dedi ki...

SLM! BEN ENÇOK CEMRE ABLAYI SEVİORUM.MSN ADRESİ BENDE VARDI AMA YENİSİNİ AÇMIŞ.CEMRE ABLANIN VEYA DİERLERİNİN MSN ADRESİNİ BİLEN VARSA BANA VERSİİİİİİİN!!!!LÜTFEEEEEEEN!!!

GÖKSUUUUUUUU

Adsız dedi ki...

hiç öle seni seviom demeyin çünkü okadar siteleri var ki sizin yasdıklarınızı nasıl okuyacaklar hem ben onların biz int. te falan girmiyoruz falan die konustular bosuna :d

Adsız dedi ki...

hiç öle seni seviom demeyin çünkü okadar siteleri var ki sizin yasdıklarınızı nasıl okuyacaklar hem ben onların biz int. te falan girmiyoruz falan die konustular bosuna :d

Adsız dedi ki...

slm bn tuğçe sivastan.Ya niye hiç sivasta konser yapmıyorsunuz? bizimde grubumuz var ''tudisera''grubu biz bütün şarkılrınızı biliyoruz vede danslarımızda var sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.......k seviyoruz.Ayrıca klasörümde sizin 490 tane resminiz var vede hergün artıyor not=hepsi grubnn msn bilen varsa versin msn = hepsi_biz_@hot..... byyyysss

Adsız dedi ki...

yaa herkess nedense 4 yüz gubunu sewior.. oda güzel ma HEPSİ GRUBUNUN YERİ BAŞKA OLUOR...........

Adsız dedi ki...

yaa herkess nedense 4 yüz gubunu sewior.. oda güzel ma HEPSİ GRUBUNUN YERİ BAŞKA OLUOR...........

Adsız dedi ki...

merhaba. Acaba hepsinin msn sini bilen varsa nolur hemde nolur söylesin şahit kendilerini çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkk seviyorum da...!!!:):):):):D:D:D

Adsız dedi ki...

nolur bakın acaip derece de önemliiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

çocuklar bu tamamen tesadüf oldu resimlerime bakarken girdim bakın dördümüzün kullagdığı bir msn var vereyim

hayranlarimizi_severiz@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bence cemre en güzelleri kuzenim bile cemreyi çok sewiyor ama benim kadar deil kuzenimin kardeşi ömerde çok cemreyi seviyor

Adsız dedi ki...

hepsinin bütün haberlerini takip ederim, içlerinden en çok CEMRE ve YASEMİNi seviyorum.şarkıları harika.en çok tempo şarkıları hoşuma gidiyor.onlara başarılar diliyorum.kendimede çünkü sinopta yeni çekilecek olan flimde oynuyorum.bu arada sinopluyum.

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR HEPSİNİN RESMİ BENDE 100 GEÇİYOR ONLARI ÇOK SEVİYORUM VE HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL.

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR HEPSİNİN RESMİ BENDE 100 GEÇİYOR ONLARI ÇOK SEVİYORUM VE HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL.

aşiyan dedi ki...

yasemin abla en güzelleriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

sayın ablalarım yemin ederim biz sizi çoooooooooookkkkkkk seviyoruz fakat bizim grubumuzun aileleri durumu fazla iği değil. bizde sizin gibi olmak istiyoruz hepnizi sewiorum canım ablalarım




gönderen elif
adres: içmeler mah.ankara cad.kaucuk sok.no/10-daire:2 ben bu yazıyı bir arkadaşımda yazıyorum sizi çok seven elif karakurt

Adsız dedi ki...

lütfen bizi sahneye çıkartın abla ben elif karakurt ben hepinizi eşit seviyorumn walla
içmelr mah ankara cad no:10 daire :2 lütfen

Adsız dedi ki...

slm ben
elena çok zenginim ay hepsi grubunun ağzına sıçım

Adsız dedi ki...

cemre abla eren abla yasemin abla ve gülçin abla sizi çok sewiorum 15 yaşındayım sewgilim beni terk etti onu çok sewiordum ama artık değil beni sewmeyen kişiyi sewende sewmez lütfen yardım edin

Adsız dedi ki...

onu hatırladığım zaman gitme adlı şarkınızı dinliorum

Adsız dedi ki...

yasemin en güzelleri yasemin senin man yağınım hani msn de konuştuk ya çok kmaera açman için ısrar etmiştim ilk başta sonra öff engellerim dedin hani sonra açtın ya ben oyum,o kişiyim

Adsız dedi ki...

YASEMİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN SENİ SEVİYORUM AŞKIM ÜNLÜ OLDUN BENİ UNTTUN YA SEWGİLİN OLAN ....

Adsız dedi ki...

lan sexi erkekmisin nesin sen kimsin hepsiye laf atıyosun lan senin sülaleni derdim ama hepsi grubunun bir sitesinde söleyemem senin 7 ceddini...........sen kimsinde hepsiye laf atıosun o.ç arkadaşlar bu laflarımdan dolayı çok özür dilerim ama napayım hepsi grubuna laf atanlara böyle küfür etmek geçiyor içimden çok özür diliyerek o.ç

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu laflarımdan dolayı özür diliyorum ama bana hak verin şu o.ç nun söylediği lafları okudukdan sonra bana hak verirsiniz senin ananı .......... o.ç

Adsız dedi ki...

ben ereni çok seviyorum çünkü kız arkadaşımın ismi de eren aynı erene benziyor onu görünce sevgilim aklıma geliyor iki erenide çok seviyorum şu sexi erkeğide kınıyorum senin bütün sülaleni.................

Adsız dedi ki...

slm ben ömer yaman kütahyadan yazıyorum sizi çok seviyorum adeta sizi vuruldum özellikle cemre seni çok seviyorum sizleri izliyorum çok güzel siniz bu mesajı aldıktan sonra beni ekleyin kırmayın beni kalbimi kırmayın can_polat_43_43@msn.com

Adsız dedi ki...

ben cemrenın gerçek msn adresını biliyorum çünkü bana kamera açtı msn adresi
cemre_-_cemre_-_kemer@hotmail.com

Adsız dedi ki...

selam arkadaşlar ben sanırım cemrenın gerçek msn adresını biliyorum çünkü bana kamera açtı istersenız sizde ekleyın çünkü gerçek
cemre_-_cemre_-_kemre@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba ben cemreyim bir arkadaşımız benım msn adresimi doğru yazmış ben hayranlarım için kullandığım bir msn adresi var
cemre_-_cemre_-_kemer@hotmail.com
aynı zamanda orda bir arkadaşımızda demişki ben cemreyim işte msn adresim falan var yazmış ama o yalan

Adsız dedi ki...

ben cemre kemer diilim: biz kimin doğru söylediğini nasıl bilebiliriz hemde cemre adını vermek istemediği için msn si burcu_asi_5@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Ben söyliyeyim hepsi grubunn msnsini ( YOK ! ) Ekleyen varsa hemen silsin. You tube deki videoda kendileri yok diyorlardı . Yani virüsten önce silin hepsi grubunu msnden !

Blogum :

ipekbinnaz.blogspot.com

Adsız dedi ki...

SİZİN GİTME ŞARKINIZI DİNLEYİNCE HEP AKLIMA @$k!m gelio seni çopk seviyorum aşkım senin için ölürüm

Adsız dedi ki...

ya cemre ismail yk nın hangi klipnde rol aldı

Adsız dedi ki...

bende hepsinin var kızlar hemde gerçek bana açtılar

Adsız dedi ki...

ben cemre hastası en güzeli cemre abla ötekileride güzel

Adsız dedi ki...

cemre abal benim de adım cemre ve bütün okul arkadaşlarım beni sana benzetio diyolar ki sen cemre ablanın kardeşimisin ama keşke olsaydım çok mutsuzum ve kalbim kırık sizi çok seviyom rresimleriniz var bende msnemi veriyom lütfen ekleyin bide eren ablayı gülçin ablayı seni yasemin abalyı çokkkkk seviyom msnemi ekleyin lütfen allah aşkınaaa cemre_emre_atak@hotmail.com lütfen ekleyin allah aşkınaaaaaaaaa byby aaşkııımlarım

Adsız dedi ki...

slm ben tuğçe ben grup hepsiyi çoooooooooooooooooooook seviyorum okdar güzellerki hepsi onlara aşığım ama ilk önce gülçin sonra yasemin erenle cemreyi aynı seviyorum benim msn tugce-crayz-@ bu bunu yükleyen bana ulaşabilir

Adsız dedi ki...

slm ben merve kıbrıs ta konseriniz oldu ben gittim hatta hepsinin mzasını alıp foto çektirdim arkadaşlar bunu hava atmak gibi görmeyin sadece mutluyum da ondan söledim!!!!

simge dedi ki...

aşkım cemrem seninle ilgili çok msn adresi buldum ama hiçbiri senin ki deil burdan herkesi uyarıyom kamerayı açmadan konuşmayın

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bizimde grubumuz var kama grubu k=kübra a=aleyna m=merve a=aşiyan biz 14 yaşındayız ve grubumuz 5 yıldır var kübra= eren aleyna=gülçin merve=cemre aşiyan=yasemin çok mutluyuz ve okulumuz özel okul olduğu için bizde de seçmeli ders var biz de dans ı seçtik kübra merve bale de aleyna ben modern dans tayız ve 3 tane şarkı yazıp enişteme besteletik klipde yaptık kendi aramız da biz de küçük hepsi grubuyuz büyüyünce sizin gbi olacazzzz!!!!!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben Cemre Kemer. sizleri çıldır çıldır seviyorum. yani hayranlarımı=) burda önüne gelen ben cemre kemer yazmış. sakınn inanmayın. ben size messenger adresimi vereceğim...

cemre._.kemer.23@hotmail.com

arkadaşlar eklerseniz konuşuruz. ama sette açarsam kamera açamayabilirim. çünkü bu yasak

Adsız dedi ki...

cemre abla. ben ilgim.bizim grubumuzun adı karaoke. ben, begüm, deniz, benal karaoke kızlarıyız.sizin konserinize gitmek istiyorum.fakat çok pahalı. umuyorum ki izmirde 1 tane daha konseriniz olsun.hem de bedava.seni çok seviyorum cemre ve gülçin abla.hepinizin yanaklarından 100 kere öpüyorum.şarkılarınızda başarılar!

Adsız dedi ki...

cemre abla.ben ilgim.her yerde senin resmin var.ben seni, begüm gülçin ablayı, benal eren ablayı, deniz yasemin ablayı çok seviyoruz.daha 4. sınıfız.hepimiz rüyamızda sizle arkadaş, sizin de bizim ablamız olduğunuzu hayal ediyoruz.bir gün sizi evime davet etmeyi düşünüyorum.kabul edeceğinizi umuyorum.hepsi 1 dizisine bayılıyor şans diliyorum!

Adsız dedi ki...

merhaba cemre ben egın ya senınle ılgılı o kadar cok adres varkı anlatamam sana senın gercek adresını ogrenebılırmıyım bu adara benım adresımı verıyım eng861@hotmail.com lutfen ekle benı senınle o kadar cok gorusmek ıstıyorum anlatama sana gercekten annenın adındna kac kere dısıplıne gıttıgıne hatta ılkokul resımlerıne kadar her bılgı var elımde hangı cep telefonu kullandıgın arabanın plakası BCK oldugu anlamını en cok sevdıgın yemeler ve ıcecekler sonraa en ılgınc ozellıgını bılıyorum daha sayıyım dıyıcem ama cok var yaa lutfen ekle benı ıyı aksamlar

Adsız dedi ki...

slm cemre ya senınle ılgılı o kadar cok bılgı varkı elımde anlatamam sana tek ıstegım senınle tanısmak ınsallah dularım kabul olur ben yıne msn adresımı verıyım bu arada buraya yaptıgım 2. yorumum msn adresımı verıyım eklersın ınsallah eng861@hotmail.com dualarımın kabul olması dılegıyle!!!!!!!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar çogu kişideki msn adresleri yanlış bana fotograf gönderdiler isterseniz inanmayın

Adsız dedi ki...

AŞKIM AŞKIM HEPSİM BENİ EKLEYİN
CEMRE_2435@HOTMAİL.COM
(KÜÇÜK HARFLE YAZIN)MUCK MUCK

Adsız dedi ki...

CEMRE KEMER KİMSE BENCE O YAZSIN MSN ADRESİNİ

Adsız dedi ki...

CEMRE KEMERİN MSNİNİ BİLEN VARSA YAZSIN YADA GERÇEK CEMRE YAZSIN

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR HEPSİNİN MSİNİ GERÇEK BİLEN VARSA ONA YANİ CEMREYE SORAN VARSA O VERSİN

Adsız dedi ki...

merhaba ben zeynep.hepsi biri çok ama çok seviyorum.yakında sizin konserinize gelcm hata en önde.
sizi çok ama çok seviyorummmm.....

Adsız dedi ki...

BURDA BİRÇOK CEMRE KEMER VR CEMRE ABLA NOLUR SEN KENDİN VR MSNİNİ OK VE O KADAR PROGRAMA ÇIKIP MSN KULLANMIYORUZ DEDİLER NERDEN BULUYOSUNUZ Kİ BU MSN ADRESLERİNİ ANLAMADIM BNCE İMZA GÜNÜNE GİDİP KENDİLERİNE SORUN ARKADAŞLAR VE ADRESİ GERÇEK BİLEN VRSA VERSİN

Adsız dedi ki...

merhaba ben cemre,biz pek vakit bulup açamıyoruz ben msn caanavrıyım diğerleri ise benim gibi değiller yani az açanlardandırlar.o yüzden ben çok sık açarım belki inanmıcaksınız benim gerçek cemre olduğuma ama herkes ben cemreyim yaseminim gülçinim erenim diye yazıyolar ve siz teretdüte düşüyorsunuz hangisine inansam diye ama bana inanın bizim görevimiz hayranlarımızla aramızı hoş tutmak o yüzden gerçek kendi adresimi veriyorum adresim çok sevdiğim bir arkadaşımın ismi ama çok çok yakın bir arkadaşımın dilge.basut@hotmail.com bana inanın ben cemre kemer bu arada erkekler eklemesin gülçin eren ve yasemin bana kızıyor ona göre görüşmek üzere hayranlarım hepinizi çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

cemre lütfen kendi msn nini yaz ben senin acaip derecede hayranınım.

Adsız dedi ki...

slm eren aplaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

kimse yaseminden güzel olamazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar ben cemre kemerin kuzeni batur grup hepsiyi çok sevdiğinizi biliyorum vede öncelikle kızlar tabi siz hep msn istiyorsunuz ama size doğruyu söylemek istedim grup hepsi msn kullanmıyor sadece iş için kullanıyolar yani siz internetten bulup soruyosunuzya onların hepsi yalan sakın inanmayın

Adsız dedi ki...

arkadaşlar gene ben batur sizler internetten msn buluyosunuz ve sonra dabe erenim cemreyim gülçinim veya yaseminim diyorsunuzya bunu yapmayın arkadaşlarınızı kandırmayın bence ne pahasına olursa olsun bunu yapıp başkalarının gurunu kırmayın lütfen

Adsız dedi ki...

bi kere canlı yayında hepsi 1 msnemiz yok dedi
almayın!!!!!

Adsız dedi ki...

slm ben eren bakıcı sizden gelen yoğun istek üzerine bir msn adresim kurduk biz sizinle konuşmak istiyoruz siz bizim hakkımızda kötü düşünmeyin a_e_hepsi_eren@hotmail.com

Adsız dedi ki...

cemre abla sana bayılıom çook güselsin

Adsız dedi ki...

cemre abla ben diğer hayranlarına benzemem amaseni çok ama çok seviyorun hayatında başarılar

Adsız dedi ki...

CEMREEE SENİ ÇOK SEVİYORUM Bİ SEN VARSIN BİDE YASSEMİN GRUBA GRUP HAVASI KATAN SESİNİZDE ÇOK GÜZEL Bİ DE GÜLÇİNİN SESNİNE LAF EDEMEM O KADAR NEYSE CEMRE SENİ ÇOKK SEVİYORUM AŞKIMMMMMSIN CANIMMMMMM

Adsız dedi ki...

ben size bi msn vereceğim mutlaka ekleyinnnnnnn gulcin_sipsevdi_ergul@hotmail.com ve yasemin_yuruk_yoshi@hotmail.com siz eğer isterseniz ekleyin

Adsız dedi ki...

çok salakça mail adresleri sallıyorsunuz bilen bi insan başkalarıyla paylaşırmı hiç kafanız çalışmıyo yok cemre_a.e@hot...
cemre_cemre@hot...
oldu...!

PATRICK_CRUZ88@hotmail.com

Adsız dedi ki...

cemreeeeeee keşke istanbulda olsam ama ne yazık ki kahtadayım imza günü çıldırıyorummmmmmm

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BENDE CEMRENİN MSN ADRESİ WAR KAÇ KERE KONUŞTUM CEMREYİ SEVENLER BENCE EKLER BAANA İNANIN BEN MSN ADRESİNİ ÇOK ARAŞTIRDIM VE BULDUM=cemre_cerom_kemer@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben cemre size msn adresimi veriyorum kaydedin c_e_m_r_e_hepsi43@hotmail.com

Adsız dedi ki...

CEMRE SENİ KIZ OLDUGUM HALDE ÇOK BEGENİYORUM MSN Nİ VER ALLAH AŞKINA

Adsız dedi ki...

CEMRE SENDEN GÜZELİ YOKTUR HERHALDE SENİ SEVİYORUM CANIM.............BEN BİR KIZ HAYRANIN SANA TAPIYORUM

Adsız dedi ki...

NOLUR MSN Nİ VER YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NAKADAR ACIMASIZSIN.................BİR SANA TAPAN BİR KIZ HAYRANIN ....................................................MSN Nİ VER NOLUR................................................

Adsız dedi ki...

SANA TAPIYORUM BİR KIZ HAYRANIN

Adsız dedi ki...

cemre seni hepinizi öok seviyorum sizi keşke görsen imzalı fotonuzu alsa ama yok alamıyom

Adsız dedi ki...

cemre abla beni aydet seni cok seviyorum msn me tum msn ni ekledim virus attılar ne olur ekle sana sevgim sonsuz bu şiir sana cok guzel gozleri
cıvır cıvır renkleri
sen bir tanesin demem için
ekle bemni msn m :nursedaaydemir@hotmail.com

Adsız dedi ki...

kimse CEMRE den güzel iyi kalpli
olamazzzzzzz.. CEMRE seniiiÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM TELİNİ BANA SÖYLE EN GÜZEL CEMRE...................
HADİ BYYYY

Adsız dedi ki...

ya cemre seni cok begeniyoruz.msn adresini yazarmisin ne olurrrr.(sinem/tugce)

Adsız dedi ki...

ben cemre kemer in ve gülçin ergülün msnsini biliyorum cemnrenin cemrekemer_51985_@windowslive.com gülçinin cemre_gulcin-hepsi@windowslive.com

Adsız dedi ki...

ya siz varya çok atıyorsunuz bu yazdıklarınızın hiçbiri doğru değil ben erenin kuzeniyim yani teyzesinin kızıyım adım merve msnleri var bende hepsinin ve resimlerim var onlarla isteyenler beni ekleyebilir kamerada açıyorum isterseniz kuzenim eren size ses klibi yollayabilir ancak kamera açmaz msnem:swarthyy_merve@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya cemre ben seni cok beyeniyorum.cok güzelsin.yeni sarkiniz coooooooooook güzel.yeni bir albüm var mi yakinda?

Adsız dedi ki...

cemre nolur msn adresini ver senin hayranınım. innan bana

Adsız dedi ki...

cemre seni coooook coooook seviyorum nolur msn adresini ver

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaaaaaaaaaaaa yeter artık birinizde doğru söleyin.cemrenin msn sini verin ama doğru olsun.bu arada çikolata tatlı onun kadar deil.cemreyi herkes sever benim kadar deil.

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR HEPSİ GRUBUNUNDA TABİKİ MSNİ OLABİLİR !!... AMA BUNU BİZ BİLEMEYİZ!..
YANİ BİR KERE DÜŞÜNÜNCE MANTIKEN ANLAYABİLİRSİNİZ !! EREN CEMRE GÜLÇİN VE YASEMİN BUNLAR BİR GRUP !!.. VE KONSERLER VEREN DİZİLERDE BAŞROL OLARAK OYNAYAN KİŞİLER !! YANİ BU KADAR ÇOK BOŞ VAKİTLERİ OLMALARI LAZIM Kİ MSN ALIP 24 SAAT KULLANA BİLMELERİ İÇİN LÜTEN !! HEM ALICAK OLSALAR GRUPHEPSİFANCLUB.NET HEPS1.NET DE ALABİLİRLER HOTMAİL.COM YERİNE ! YADA TEK MAİL YADA EN İİ İHTİMALLE FAN CLUB LARI VAR!! ORAYA GİREBİLİRLER NEDEN GİRMİYOR BU MSNLER VERENLER NEDENİ İSE ŞU = SİTEDE GERÇEK OLMAYANLAR BANLANIR !!.. ADMİN ONAYINDAN GEÇİİYORDA ONDAN !!.. EE HALA BAZI SAFLAR YUTSUN !! ARTIKK AYRICA KAMERA AÇMAK YASAK DEĞİLL

Adsız dedi ki...

cemre abla annen sana bensiyo ama om senden çirkin MİŞYA DOGRUSU

Adsız dedi ki...

ya hepiniz yalan söylüyosunuz kendi msnlerini ekliyelim diye hepsinin msn adresi diyiyosunuz biriniz dogru söyleyin be kardeşim

Adsız dedi ki...

cemre abla seeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnniiiiiiiii çççççççççççooooooookkkkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

hepsi 1i çok seviyorum

Adsız dedi ki...

CEMREEEEEEEE ABLAAAAAA SENİİİİİİ
ÇOOOOOOOOOOOOO KKKKKKKK SEVİORUM MSN DE KONUŞTUĞUMUZ GİBİİİİİİİİ

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar ben cemre kemer bizim msn adresimiz yok bunu anlayın artık kimseye inanmayın herkes cam açacağım diyor ama açmıyor değil mi çünkü onlar gerçek değiller anlayın artık kızlar ve ben baturum diyenlere de inanmayın batur böyle sitelere girmiyor kızlar benim msn adresim yok aa çok yakın bir arkadaşımın var onu ekleyebilirsiniz kızlar ama bazen arkadaşım açıyor onunla konuşursunuz tanışırsınız zaten konserimize gelenler msn adresimizin olmadığını biliyorlar birazdan sete gideceğiz adresi hemen veriyorum cemre-zehra-kemer@hotmail.com eklersiniz artık tabi hayranlarım lütfen terbiyesiz erkekler eklemesin

Adsız dedi ki...

ben cemre kemer canım bakarmısın benim zehra ylı bi msn m yok hatta içinde adı geçen bir msn miz yok ya ne olru inanın buna siz böyle yapınca ben çok üzülüyorum diğerleride öyle bakın bizim msn miz yok canlarım tamammı

Adsız dedi ki...

cemre'yi inanılmazseviyorum ve ona bayılıyotum çok güzel bir kız.Dizide emre ile çok yakışıyolar......

Adsız dedi ki...

aekadaşlar bende birsürü msn adresi var cemrenin ama hiç biri açmıyo
sizde varsa bana verebilirmisiniz

minik şerçe dedi ki...

ya ben cemre yi çokkkk seviom ya siz kızlar ve erkekler

Adsız dedi ki...

ben gülçinle yazıştım ve bana verlebilirsin msn dedi ama ben vermiyeceğim siz bana inanmıyacaksınız vede msnneyi alıp terbiyesizce şeyler yazıcaksınız

Adsız dedi ki...

lütfen inanmayın lütfen biraz gururunuz,düşünceniz,saygınız,sevginiz varsa inanmayın hepsi yalan söylüyor ben ne cemre ne gülçin ne yoshy nede erenim benim adım gamze lütfen bu yazılanlara inanmayın.

Adsız dedi ki...

hepsi 1 siz bingöl e gelip konserverdiginiz için tekrar çok teşekür ederim cemre kemer len fotoraf çektirdik ve halen bende keş ke hepsi 1 hep ama hep bingöl de olsaydı

Adsız dedi ki...

hepsi1 nolur denizlidede konser werin ya nolur lütfen

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben eren bakıcı kızlar da yanmda sizleri çok seviyoruz msn adresimizi vercez ekleyin
e_r_e_n_1984.hepsi@hotm...
cemre_gulcin01@hotm...
hepsi1.gulcin.sari_seker@hotm...
mormelek_yoshy86@hotm...
hepsi.yoshy_eycg@wind...
hepsi_e-y-c-g_@hotm...
eklerseniz seviniriz :)

Adsız dedi ki...

hepsi1 ablalarımız lütfen denizlimize gelip bizi sewindirirseniz memnun olurum nolur gelin lütfen adres - denizli incilipınar mahhalesi1131 sokak no 1 lütfen:)

Adsız dedi ki...

slm cemre abla ben keşan ilçesinden aslı.ben seni kelimelerle anlatamayacak kadar çok fazla seviyorum...inşallah bi gün keşen ilçesine de gelirsiniz!!!

Adsız dedi ki...

ben betül dünyadaki en sevdiğim grup sizsiniz hele ki cemre sana laf edemem

Adsız dedi ki...

ben cemre ablayı çok seviyorum ama hepsibnide çok seviyorum on lar bi baqşka sanki disilerini çok seviyorum ve onlarım msn si yok çunku konsrelerine gittim ve bana soylediler imzali fotolarınıda aldim onlar çok guseller onları hepsimiz çok sevioz
melisss

Adsız dedi ki...

mrb ben gülçin hepsi grubunun bir hayranıyım en çççok eren ve gülçini seviyorum hatta onlara bayılıyorum haytımda gördüğüm en güzewl kızlar sonra cemrede güzel yaseminde hepsini seviyorum ama gülçinle erenin yeri başkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa çok ama çok seviyorum onları bende gülçinin gerçek msne adresivar açtı konuştşk ama yalan atmayaım kamerasını açmadı ama tam açacağı sırada çekime gitmesi lazımmış o yüzden gçremedim ama size msnesini veriyorum aynene yazdığım gibi küçük büyük harflere dikkat edin GÜLçi___ŞIPPP sevdi@@@@lüvep @com

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hiçkimseee inanmaın hem zaten kendinde hepsi kızlarından birinin msni olsa hiç bizimle paylaşır arada doğru adres verenler bile olsa yalan deniyor ayrıca hepsi grubuyuz,cemre kemrim,eren bakıcıyım oyum buyum dienlere de inanmaın bn de özellikle cemrenin adresini isterdim ama ne yazık ki yokk....:(

Adsız dedi ki...

HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL AMA ARALARINDAN DA EN ÇOK CEMRE GÜZEL BEN ONA VE DİĞER ARKADAŞLARINA HAYRANIM.

Adsız dedi ki...

cemre nin kime çektiği belli oldu şimdi o kadar tatlı birine çekmiş ki (yanı annesine;)) dier kızlar da(yani eren gülçin ve yasemin)onlarada çok güzel yani hepsi de çok güzel ayırt edilmezki, çünküüü onlar bir bütün, bütünü ne olursa olsun kimse ayıramaz dimii...?elif.cici.kis@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben zeynep  cemre eren gülçin ve yaseminin gerçek msn adresleri varam hiç kimseye veremem ancak yakınlarıma ama hadi sizi kıramadım söyliyeceğim CEMRE:  cemre_gulcin01@ hotmail.com EREN:e_r_e_n_1984.hepsi@hotmail.com eeeee yeter aslında gerçekten cemreyle konuştum kamerasınıda açtı  ama çekime gitmek zorundaymış o yüzden iki dakka sonra kapattı

Adsız dedi ki...

ben selin hepsi grubunu çoooooooooooooooooook seviyoru hepsinin msn adresi bile ver ama hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiç kimseye msn adreslerini vermem hahahahhahahahahahah

Adsız dedi ki...

cemre ben seni çok seviyorum.grubun en güzelisin.bence sen harika bir insansın.senden sonra eren ve sonra yasemini seviyorum en son gülçin onu hiç sevmiyorum.cemre abla eğer bunları okuyorsan bak sana birşey diycem bak lütfen ama lütfen gülçinle takılma erenle takıl gülçini sevme erenle hep birşeyler yap seni çok ama çok seviyorum.cemreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeseni çok seviyorum hep dizinizi izliyorum en tatlı ve en şirin en güzel sensinnn aşkımmmmmmmmmmmmm cemreeeeeeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

CEMRE BEN SENİN EN BÜYÜK HAYRANINIM SENİ ÇOK SEVİYORUM BEN BAŞKALARI GİBİ MSN İSTEMEYECEĞİM BEN ÇÜNKÜ MSN ADRESİNİN OLMADIĞINI BİLİYORUM VE SENİ ÇOK SEVİCEM SEVGİLERİMLE RÜZGAR MUCUK MUCUK BENİ ASLA UNUTMA

Adsız dedi ki...

adım begüm sizi çokkk seviyorummm sizin yaptıklarınızı arkadaşlarımızla yapıyoıruz küçükçekmecede okuyorum ya cemre abla artık ağlıyıcmmm her gece seni rüyamda görüyorum acaba bunlaru okuyormusunuz bu arada bende acaayip lafını şu aralar çok kullanıyorum 12 yaşındayım 45 kg yum sen nası 44 sün yaa çınar sitesine gelinn yalvarırımm... seni çokk seviyorum gülçin in de sesini yasemin ablanın konuşma tarzını eren ablanın ise sebze lere düşkün olmasını öptmm.... msn adresini bana özel olarak beni kaydeder misin yemin kimseye vermem msn adresim:bgmbeckham@hotmail.com eğer kaydedersen cam aççç nolurrr aşkımmm

Adsız dedi ki...

DDİİKKKKAATT hepsi hakkında abuksubuk konuşmayın be onlar sizinlemi yoksa kendi hayatlarıylamı ugraşacaklar yok işte neymiş ben cemre size msnmi vereyim en azından ben cemre diyip saçma sapan konuşup kendinizi daha küçük düşürmeyin herkes biliyor sizin gruptan biri olmadıgınızı AYRICA HEPSİ GRUBU SİZİN UŞAGINIZMI ORAYA GEL BURAYA GEL DİYONUZ ÇOK MERAKLIYSANIZ SİZ GİDİN HEM SİZİ EYLENDİRECEK HEMDE ÖZEL SİPARİŞLE AYAGINIZA GELECEKLER ÇOK BEKLERSİNİZ BIRAKIN KIZLARI ONLAR NEREYE GELMEK İSTİYORLRSA ORAYA GELİRLER @HEPİYE SELAMLAR@

cemre dedi ki...

bence en güzeli cemreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dünyada ondan başka güzel yok

Adsız dedi ki...

CEMRE BEN SENİN EN BÜYÜK HAYRANINIM SENİ ÇOK SEVİYORUM BEN BAŞKALARI GİBİ MSN İSTEMEYECEĞİM BEN ÇÜNKÜ MSN ADRESİNİN OLMADIĞINI BİLİYORUM VE SENİ ÇOK SEVİCEM SEVGİLERİMLE RÜZGAR MUCUK MUCUK BENİ ASLA UNUTMA
eren_ajan_84@hotmail.com

Adsız dedi ki...

arkadaşlar GRUP HEPSİNİN MSNSİ YOK isterseniz you tubeye girin gerçekten yok.kendileri söylüyorlarr

Adsız dedi ki...

cemreabla seni çok seviyorum..........

Adsız dedi ki...

cemreyi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

arkadaşlar güven meyin kimseye bence çünkü yalan söylüyorlar ben kaydettim kandırdım dediler vallaha

Adsız dedi ki...

sakın inan mayın aklınızı kullanın

Adsız dedi ki...

slm herkeze bence hiçbir yolladıkları msn leri eklemeyin ben ekledim ne oldu? kandırdım dedi ve açmadı belkide virüs bulaştırdı eğer bunları kabul ediyorsanız heap kazanmayı değil kaybetmeyide göze alın aklınızı 1 kerecik kullanın

Adsız dedi ki...

burdaki verilen msnlerin hepsi alan neden mi çünkü ben hepsi grubunundan konserlerinde msn adreslerini istedim verdiler ve hiç biri dogru dğill

gizli_ajan_55 dedi ki...

merhaba arkadaslar ben bir kisiye coook sinirlendim oda hüseyin di orda sey yazmis hepsi yalan vaktinizi bosa harcamayin falan diye biz hepsi fan leri bur siir le kendi sevgimizi hepsiye ifade ederiz

gül dedigin nedir solar gider
gün dedigin nedir gecer gider
ates dedigin nedir kül olur biter
ama benim sevdam ki o mezarda biter

Adsız dedi ki...

slm millet herkeze bu arada hepsi gurubu üyelerini ve kendilerini sefiyoruz arkidişler msn lerle uğraşmaya gerek yokk konserlere dewam konserlerine gidin daha yakın olun MÜZİK SESİNİZ OLSUN. deyilmi kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

slm herkez ben cemreyim diyorlar ve hepsini ekledim halgisi gercek bilmiyorum lütvennn cemre abla degilsiniz msn vermeyin HEPSİ GURUBUNU COOK SEVİYORUM ama en cok eren ablayııı

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bn cemre bnde sizi cooookkk sewiorumm...ya bnm adıma yada grubumuz adına msn adresleri alıp insanları kandırmayın lütfenn...kimse kendini kandırmasın ya biz yaseminle msn aldık dün bnm ki cmr_e_kmr_1985@hotmail.com eger eklerseniz yaseminin kini msnde weririm ok msn mi werdim çünkü bu kendini kandıran ya ni bizim adımıza msn alanların daha fazla insanları kandırmasını istemiyorum sizi coookkk öpüyorum arkadaşlar......

Adsız dedi ki...

bence hepsi çok güzel ben hepsini seviyom en çok yasemin ama bu arada ben toiviki de emreyi gördüm gerçekten hemde yemin ederim

Adsız dedi ki...

ben cemre gülçin yasemen erenin annelerini gördüm en güzeli yaseminin annesii

Adsız dedi ki...

ya sen kimi kandiriyosun ben cemreyi görmemiste olsam onu internettten yeterince taniyorum!!!

ya bu arada nerdeyse unutuyodum arkadaslar kasinan her yerinize bakin kene olabilir bende bugün farkettim omzumda kene varmis arkadaslar cok dikkatli olalim neyseki benim asim vardi sapasaglamim kene omzumdaydi yaa inanmiyosaniz yemin ederimki omzumda kene vardiiiiii!!!
cok dikkatli arkadaslar coook

Adsız dedi ki...

cemre neden burnun estetik ya irenç bi burun yapmışsın

Adsız dedi ki...

benim adım merve ben cemreye mesaj bırakmak istiyorum cemre silsin ki ben onu çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorum bana ulaşmak istiyorva msnm merve_64800@hotmail.com dan ulaşabilir cemreyi kalpten seven merve mor...

Adsız dedi ki...

elif
sizi çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

Aşkım Cemre'm, Gülçin'im Eren'im ve tabiki Yasemin.hepinizi çok seviyorum.Eğer Ankara'ya gelirseniz sevinirim.
AYŞENUR

Adsız dedi ki...

siz hepiniz yalancisiniz neden herkese msn verip hepsinin diye atiyosunuz ayip size .herkesle dalga geciyorsunuz
ben cemreyi cok seviyorum.benim kadar onu kimse sevemez.ve ben ona cookk benziyorum herkes diyor.msn adresi arayip hepsiyi rahatsiz etmeyin.anlayisli olun....

Adsız dedi ki...

cemre abla cok güzelsin.sssssssseeeeennnii ccokk seviyorum.

nehir dedi ki...

selamlar...
hepiniz birinizden mükkemmelsiniz ama aranızda benim için yasemin bambaşka onu ben çok seviyorum. resimlerini görmek bile beni çok mutlu ediyor.
herşey gönlünüzce olsun ve her zaman mutlu olun
sizleri çok seviyorumm

Adsız dedi ki...

SLM CANLARIN BEN EN GERÇEK CEMREYİM İSTER İNANIN İSTER İNAN MAYIN (c.e.m.r.e_-_@hotmail.com
isteyenler kaydetsin
CANLARIM BENİM

Adsız dedi ki...

SLM ARKADAŞLAR BİZ HEPSİ GRUBUYUZ
BİZDE SİZLERLE TANIŞMAK İSTİYORUZ VE SİZİN BU YOĞUN İSTEKLERİNİZ VE AMLEM LERİNİZ İÇİN SADECE SİZLER İÇİN YENİ MSN AÇTIM


er_ya_gü_ce_1234@live.com

Adsız dedi ki...

slm ben cemre kemer siz ister inanım ister inanmayın ama en gerçek msn m de



cemre_-_maviş@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm grup hepsi bn fransadan funda sizi COK AMA COK SEVIYORUM, sizin tam hastanizim.gerçekten simdiye kadar hiç 1 sanatçi(helede 1grup) bni bu kadar etkilememisti.ama siz baskasiniz!! simdiye kadar 1 suru msn adresi denedim ama hepsi yanlis cikti.size msn adresimi veriyorum lutfen BENI EKLEYIN : misslovable@hotmail.fr lutfen size yalvariyorum bni ekleyin sizin için olurum!!SIZI COK SEVIYORUM

Adsız dedi ki...

ben cemreye bayılıom en büyük hayranıyım bence
onu rüyamdA bile görüyom en büyük hayallerimden biri onon yanında bulunabilmek ama o istanbulda ben si..ta çok zor çooo
ama onu çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoooooooooooom€

DiabloII dedi ki...

Arkadaşlar, lütfen bizim hakkımızda böyle konuşmayın lütfen.Artık yalan msnleri bırakın.Bizi seven diğerlerine kanmasın.İnanın ki ben Cemreyim.Annemin adı Şebnem,Babamın adı İslam.17 şubat 1985'te doğdum.1.67 cm ve 44 kiloyum.Patlıcanı hiç sevmem. İnanın banaa... MSN Mİ VERİYORUM:
cemrecik1985@hotmail.com

Adsız dedi ki...

heyyyy arkadaşlar ben gerçek cemre'yim herkeze bye bye bu arada bizim MSN'imiz yok bunu artık herkez anlaın ve kafasının bir ucuna yerleştirsinnnnnnnn

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben eren ablayla konuştum inanın konuşuyorlar bakın veriyim size blue_rose_cemre@hotmail.com
herkeze tavsiye ediyorum ltf alın
ereninde:uykucu_eren_gruphepsi@hotmail.com:alın ama bana kmr açmıyorlar

Adsız dedi ki...

ark. bnde cemrenn msn adresi var ama doğrumu blmorm cam falan açmadı ama çoğu kişiye açmış herhalde verm istersenz ekleyinn cemre----kemer@windowslive.com çok yoğun oldklarından dolayı msn mz yok diolar kimseyle uğraşmk istemıolarmış tşkkr ederm byby

Adsız dedi ki...

bence hiç birinide eklemeyin çünkü bunlar yalan üstelik ''meraba ben cemre kemer yok !!ben eren bakıcı diyenler sizi kandırıyor arkadaşlar hepsi grubunun msn adresi YOOOOOOKKK!!!!!!!'benim arkadaslarımda konuştum diyolar ama inanmıyorum kamera açamam demeleri de bi bahane!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eren deliis dedi ki...

arkadaslar size sesleniyorum lütfen su sıralar çog olan sahdekarlara inanmayın cemre ern kısaca sı hepsi kızlarının adını calarak msn adresleri weriolarr inanmayın derim tw lere cıkınca bile msn adresleri kullnmıoz diolarr onlra bi kulak wrinn inanmayın sadececsizi inandırmaya calısıolar sizle oynuolar wede bunları yapıolarr ama siz farkında değilsiniz weriolar sizde eklionuz konusuonuz ama onlar hepsi kızları değil bazılar ı msn adresi werio ama bana kamera acmılar dionus tabiki acmaslar acarlarsa yalanları ortaya cıkcak nolur o yalancvılara inanmayın sizin o saf duygunuzla oynuyorlarr

Adsız dedi ki...

size ''cemre kemer''diye biri(sahte)demişya bzm msn miz bilmem ne
diye
o gerçek değil canlı ropörtajında bizim msn adresimiz yoq demişti

hangi ........... sa artık...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende grup hepsiyi çok ama çokkkkkkkkk seviyorum ama msnleri çok galiba ayrıca kimseyi sinirlendirmek istemem ama grup hepsini en büyük hayranı benim ve ben bunu iddaa etmiyorum doğruyu söylüyorum onları için ölürüm ben anlıyo musunuz keşke gerçek msn lerini erseler umarım bi gün onlarla tanışabilirim ayrıca gruptan en çok kimi seviyosun srusuna da sizce derim ve yanıtım şu olur``hepsiiiiiiiii``ni de çok seviyorum ayrıca bizi çok kolay kandırıyorlar grup hepsiye olan sevgimizi suistima ediyolar biraz vicdan diyorum grup hepsi üyeleri ve sevenleri beni eklemek isterseniz diye bi de msn mi vericem grup hepsiyi çokkkkkkkkk çokkkkkkkkkkk öpüyorum bb:D

Adsız dedi ki...

yha arkadaslar bn gülçinin hayranıyım yha hepinizi çokkkkkkk seviyorum nolur msnenizi verin yalvarırım arkadaslar eğer sizde varsa beni msnenize ekleyin ve bana msnelerini verin nolurrrrrrrrrrrrrrr msne adresim lovee_engel@hotmail.com

Adsız dedi ki...

cemre ye bayılıyorum çoooook güzel nolur msn adresinizi veriiiiiinnnnn

Adsız dedi ki...

merhaba ben gruphepsiyi çok çok çok çok seviyorum şuan bilgisyarımda 900 tane hepsi resmi +evimde birçok resmi posteri yazıları ve röportajları var

Adsız dedi ki...

cemre abla seni çok seviyorum eğer bu mesajlara bakıyosan lütfen emsn adresini bırak nolur sizinle çok konuşmak istiyorum

Adsız dedi ki...

ben cemre artık bunu anlayın bizim e msn adreslerimiz yok eğer bana inanmıyorsanız araştırabilirsiniz cumartesi günü bir konserimiz ver hepinizi beklerim

Adsız dedi ki...

ya ben cemreye dokunsam olcem cemrem nolurcv ac msnni ben gulcini sececektim agladım tekrar seni sectim cunku sen vazgecilmezsin

Adsız dedi ki...

cemre
cemre sana bayılıyorum tabiki diğer grup üyelerini de seviyorum ama senin yerin başka...

Adsız dedi ki...

slm cemre abla seni çoooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum yaseminin annesinin saçı yasemin ablayla aynı cemre abla senin annenin saçınız aynı değil eren ablanınki de aynı neyse BYY

Adsız dedi ki...

hepsi hayranı: hepsinin hepsisine bayılıyorun onları çok seviyorum

cemre kemer(selin) dedi ki...

slm ben cemreyi çok seviyorum ve hiç kimsenin onu benim kadar sevebileceğine inanmıyorum bu arda ben cemreyim biz hepsiyiz die msn adresleri verenler kesinlikle yalan söylüö inanmayın bçyle tuzaklara

Adsız dedi ki...

slmbn cemre deilim ama bu werdikleri msnlerin hiç birini eklemeyin sizce hepsi grubu neden msn adresi alsın ki fanlarının aldıgı adresi kullanıyolar ne hotmail nede windowslive ...heps1.net sonu ister inanın ister inanmayın arada acıo ama ortak tan konusuo....

Adsız dedi ki...

ben hepsi 1 den cemre tutkunuyum cemre ablamın yanımda olmasını isterdim cemre ablamı çooooooooooooooook seviyorum tabiki ayrımcılık yapmıyorum ama hepsini seviorum gülçin ablayı eren ablayı ve yasemin ablayıda seviyorum ama cemre ablayı ben çooooook seviyorum keşke burda olsa ya odamı hep hepsi resimleriyle doldurdum sizin dizilerinizi çok beğeniyorum ve bay bay ben büşra

Adsız dedi ki...

cemre seni çok seviyorum.(L)hepsi bir dizisinide çok seviyorm izliyorumda sençok tatlısınnnntabi arkadaslarında öyle hepinizi çok seviyormmmmm

Adsız dedi ki...

slm ben cemre kemer msn adresim var bazı kişiler beni çok seviyo msn veriyom cmr_kmr_-_@hotmail.com ekleyin canlarım öptüm

Adsız dedi ki...

gaye diyor ki:
slm ben cemre ablamı çok seviyorum.cemre ablamla iyi ki kuzeniz.şebnem teyzeme çok selamlar

Adsız dedi ki...

ben yeşim sizleri cok sewiorum.bitanesiniz,en iyi grup içindesiniz eren seni çok sewiyrm tatlım. yesim_hepsi@h.c

Adsız dedi ki...

cemre ben seni çok seviyorum sanat çılardan en sevdigim sensin iyi şallah yorumumu okursun sana ve diger hepsi grubunun için de olan arkadaşlarına iyi tatil ler diliyorum

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben cemre ister inanın ister inanmayın şu an vaktim yok bizim msnmiz yok ,sadece gülçinin var oda kimseye vermiyo bazı kendini bilmezler buraya sahte msn yazıyorlar sakın inanmayın o kandırıkçılara:(

Adsız dedi ki...

slm ben cemreyi çok beyeniyorum çok güzel bir kız ben sadece cemreyi beyenmiiyorum nolur sarıyere gelin sarıyerde maden var nolur oraya gelin lütfen her yere gidiyorsunuz madenede gelseniz nolurki lütfen yalvarıyorum kırmayın beni hepinizide görmek istiyorum lütfen madene gelin istanbulda sarıyer var sarıyerden madene çıkıyorsunuz orda cami var caminin karşı sokağındaki mahalleye gelin lütfen hepinizi çok seviyorum nolur nolur noluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrr

cemre kemerim dedi ki...

ben grup hepsinin msn adreslerini biliyorum onlar beni eklediler eren bizim için site yapmış yani hayranları için ona beni ekler misin demiştim eklemiş
cemre: cemre_kemer.g.h@hotmail.com
eren: eren_bakici.g.h@hotmail.com
yasemin: yasemin_yuruk.g.g@hotmail.com
gülçin: gulcin_ergul.g.h@hotmail.com
ister inanın ister inanmayın ama doğru siz başkalarıyla konuşuyorsunuz bne hepsi grubuyla bana googlede gösterilmemiş resimlerini gönderdiler

Adsız dedi ki...

offf bu bütün msnler yalan beee grup hepsinin hiç işi gücü yok bu kadar msn alıp aççak hm açsalar bile bi insanın 80 tane msn si olur mu bee saçma saçmaa Allah'ım yaaa sizde inanıosunuz hmn haaaa üff!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaşlar.Ben cemre.Bu siteye bakmamı bana arkadaşım söyledi.Ve siteye girip baktığımda acayim kırıldım.Ben böyle bir tabloyla karşılaşacağımı hiç tahmin etmiyordum.Bizim biligisayar başına oturmaya msn adresi açıp hayranlarımızla veya arkadaşlarımızla konuşmaya vaktimiz yok.Biz anca sette gire biliyorduk biligisayarlarımıza.Fakat şu an okuldayız.Evet site harika olmuş.Resimler,bilgiler...Ama şu yorumlar hiç iyi olmamış ben kendi adımıza veya grubumuzun adına konuşanları msn adresleri verenleri tek tek arattırıyorum.Ve onların adreslerini(ister ev adresi olsun ister msn adresleri olsun ister ev telefonları olsun) bulduğumda onlarla tek tek ilgileneceğiz.Bu yazılan msn adreslerinide sakın ama sakın başkalarının aklına uyup eklemeyin.Çünkü bizim msn adresimiz yok...Bu siteyi kim kurmuşsa onu tebrik ediyoruz!Ve bir öneride bulunmak istiyoruz...Lütfen siteyi biraz olsun düzenlesin.Veya yorumlara kapatsın.Biz başkalarının başını belaya sokmak cidden istemiyoruz...Biz bu sizeye heyecanlı,sevinçli girdik ama kalbimiz parcalanmış bir şekilde çıkıyoruz...Şimdi vaktimiz varken diğer sitelerede bakacağız ve aynen bu şekilde onlarada bişeyler yazacağız benim sadece 2 tane fan clup adresim var.Diğerlerininde öyle...Hepinizi Çok Seviyoruz!! Ve Hepinizi Konserlerimize Bekliyoruz...Eğer bizimle muhabbet etmek isteyen arkadaşlar varsa isimlerini/oturduğu şehiri yazıp bize getirsinler veya oaradaki görevli arkadaşlara söylesinler,iletsinler..SEVGİLERİMLE CEMRE KEMER...

Adsız dedi ki...

ben cemreye bayılıyorum bu arada cemre kemerim varya dediği msneleri aldım aslında doğru dediğini sanmıyorumda neyse

Adsız dedi ki...

aslında doğru söylüyorlar bende inanmıyorum çünkü hep okuşldalar konserdeler kesinlikle inanmayın bir ton yere girdim hepsi değişik değişik sizi tuzağa düşürmek isteyebilirler sakın inanmayın

Adsız dedi ki...

slm hepsi grubu sizleri çok seviyorum her yorum gördüğümde yazıyorum size yorum çünkü sizi çok sewiyorum özellikle cemre kemeri d.bakırda konser verirseniz sevinirim hepsi grubu inanın sizi çok seviyorum hepinizi teker teker öptüm cemre abla seni çok seviyorum..............

Adsız dedi ki...

kızlar biraz yavas ben dilan cemrenin kardesi ablamın msn si cemre.dilan@hotma.... işte herkes eklesin eklemiyen delidir bu sene kocaelide konser olacak hepinizi optum

Adsız dedi ki...

ben cemreyi çok seviyorum o benim aşkım ayrıca bütün ailemde sevio çok çocukça olmayı sevio bu durumuna mbayılıyorum sevgilisinin olmadığına inanmıyorum ayrıca o kenan doğulu ile sadece arkadaş bütün dünya duysun bunu cemreyi çok seviyorum hemde deli gibi

Adsız dedi ki...

sevgili arkadaşlar ben cemre kemer gerçek cemre kemer programda bizim msn adresimiz yok dedik ama var kamera arkasında smn adresimizi söledik verioruz. ben şimdi eren bakıcı cemrenin adına açtık asma hepimiz kullanıoruz cemre.kemer.1@hotmail.com bu arada kamera bende olu genellikle

Adsız dedi ki...

doğruyu söylemek gerekirse cemreyi hiç sevmiyorum ilk başlarda çok seviyodum ama şimdi en çok gülçini aşkım olur kendisi çok seviyoruum birde ereni çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

BEN RANA ARKADAŞLAR BENCE BU MSN LERE İNANMAYIN VE KENDİ MSN LERİNİZİ VERMEYİN SNRA BURALARA SAPIKLAR GİRİYOR SİZİN MSN LERİNİZİ ALIYORR SONRADA SALAK SALAK KONUŞUYORLARR VE BU ARADA BU MSNLERİN HANDİSİ GERÇEKTEN CEMRE KEMER'İN HER ÖNÜMÜZE GEÇEN CEMRE KEMERMİİ?TAMAM BENDE CEMRE KEMERİ ÇOOOOK SEVİYORUM AMA YANİ BENCE BUNLARIN HİİİİÇÇ BİRİNE İNANMAYIN ZATEN HEPSİ GRUBUNUN MSN ADRESİ OLSA BİLE NEDEN BÖYLE SİTELERE VERSİNLER Kİİ BİRDEE BU ARADAA TMM CAM AÇIYOR OLABİLİRLER AMA ONLAR KESİN YANİ YALAN OLDUKLARI İÇİN HEPSİ POSTERİ FALAN GÖSTERİYORLARDIR VE BU ARADA BENDE GERÇEKTEN AMA GERÇEKTENDE EREN ABLANIN MSN ADRESİ VR VE BANADA CAM AÇTII VALLAHİ YEMİN EDERİMMKİİ..NESE UMARIM BU DEDİKLERİMİ ANLARSINIZZ..

Adsız dedi ki...

ben cemreyi çok seviorum inşallah balıkesire konsere gelirler.

Adsız dedi ki...

slm ben gülçinin msnesini biliyorum ekleyin konuştum kamerada açtı
hepsi_gulcin_1985@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya arklar akliniz varsa hayranlarimizi_severiz@hotmail.com aa inanmayin kizin adi cemre tmm mı kıza laf atmayın ekleyip kimsey
ide kandirmio bole bi amacı yoqqi bnde hepsinin msn adreslerivar ayrıca devreğe konsere geliolar tarihini söleyemem we bn dewrekte oturyorm onlsri çççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum bn onlari gercek seviyorum herkez gibi sahte deil onlarin msnlerini vermeme amacim ise bole sitelere vermelerionlar msnde vermemede liziolar ama bn yinede size kendi msnmi vereyim
topal_esma@hotmail.com
ekleyin ama hepsi grubunun msnlerini w-e-r-e-m-e-m kusura bakmatıniz

Adsız dedi ki...

h
e
p
s
i
m
m
m
m


e
s
m
a
topal_esma@hotmail.com

Adsız dedi ki...

SLM BEN EREN ABLANIZ YANİ EREN BAKICI BİLİYORUM BANA İNANMICAKSINIZ AMA BEN EN İÇTENLİĞİMLE SÖYLÜYORUM BANA İNANABİLİRSİNİZ. . .BANA HALADA İNANMIYORSANIZ NORMALDİR ÇÜNKÜ SİZLERİ HEP KANDIRIYORLAR AMA BİZ ONLARI PEK UMURSAMIYORUZ ÇÜNKÜ BİLİYORUZ Kİ ONLAR GERÇEK DEĞİL.BİZİM ADIMIZA MSN AÇANLARA BİŞEY SÖLEMEK İSTİYORUM. . .
BİZİM ADIMIZA MSN AÇANLARA YAZIKLAR OLSUN BİZİM ONLAR GİBİ HAYRANLARIMIZ YOK SİZE TEK BİŞEY SÖLÜYORUM ODA YAZIKLAR OLSUN SİZLERE. . .BİZİM ADIMIZA AÇIP HAYRANLARIMIZI KANDIRMANIZA HAKKINIZ YOK GEREKİRSE POLİSE GİDERİM O MSN Yİ VERİRİM AMA BU SEFERDE VİCDANIM EL VERMEZ. . .İNANIYORUM Kİ BUNDAN SONRA BİZİM ADIMIZA MSN AÇMICAKSINIZ HALA AÇARSANIZ BU SEFER POLİSE GERÇEKTEN VERİRİM SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN YÜZÜNÜZDEN GÜLÜCÜKLER HİÇ EKSİK OLLMASIN

SİZLERİ ÇOK SEVEN
EREN ABLANIZ. . .

Adsız dedi ki...

bn en çok cemre abla ve yasemin ablayı seviyorum eren ablayı sevmiyorum

Adsız dedi ki...

benim msnem boncugumleyla@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubunda en çok Cemre yi seviyorum aslında hepsini seviyorum ama Cemre nin yeri çok farklı çok değişik çok acayip .Cemre kendi güzel bi de bu güzelliği yetmezmiş gibi karekteride çok güzel.Hem bir insanın sadece dış güzelliği değil sadece bunlara önem verilmemeli ben
ce çünkü Cemre gerçekten çok farklı o bi başka ben onun kalbininde güzel olduğundan eminim seside çok güzel onu çok seviyorum anlatmaya gerek yok zaten Cemre yi sevmeseydim bu siteye girmezdim aslında sınıfımızdan bir çocuk sevdiği bi kız varken böyle oturmuşhepsi grubundan konuşuyorduk herkes hepsi kimi daha çok beğendiğini söylerken çocuk ortamıza atlayıp ben Cemreye deliler gibi aşık oldum demez mi sevgilisii olan kız da nerdeyse bayılacaktı.Tabi biz çocuğun söylediğinehiç inanmadık yalan söylüyo yada şaka yapıyo sanıyorduk ama çocuk gerçekten aşık olmuş hemde deliler gibi cuma günü yani okulun son günü karne günüydü sıraya geçiyorduk tam sıra olurken bibağırtı geldibaktık bide ne görelim çocuk çatıya çıkmış herkesin duyacağı bir şekilde çatıdan ,ben Cemreye aşık oldum o buraya gelmezse kendimi atarım diye bağırdı o arada ayağının altından bi kiremit yere düştü ama isteyerek yapmadığı belliydi ama düşmedi öğretmenler büyük panik içindeydiler çocukla konuşup onu aşağıindirmeye çalıştılar ama çabaları boşunaydı çocuk inmedi ailesini çağırdılar ailesi gelince annesi bayıldı sağlık ekibi ve itfaiye çağırdılar annesini hastaneye kaldırdılar çocuğu indiremediler ama akşam oluncaya kadar hem itfaiye hem de çocuk hala bekliyordu hava iyice kararınca çocuk çatıda uyuya kalmış itfaiyede almıştı o gün bizim için çok acayip bir gün olmuştu herkes büyük bi panik yaşamıştı

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi