11 Eylül 2007 Salı

eren bakıcı kimdir (hepsi grubu üyesi)

Biografi
Eren bakıcı 1984 İstanbul doğumlu. Eren orta okul ve liseyi Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Devlet Konservatuarı Bale bölümünde okudu. Halen Mimar Sinan Üniversitesinde Modern Dans eğitimini sürdürüyor.Altı yıl boyunca Atatürk Kültür Merkezi Çocuk ve Gençlik Balesi’nin sergilediği oyunlarda rol aldı.Londra’da Urdang Dans Akedemisinde vede Budapeşte Dans okulunda eğitim aldı.“Dans@” grubu ile Türkiye’yi Çin’de temsil etti.

Reklam jingle’ları seslendirdi.

“Yıldızların Altında” müzikalinde oynadı.

Michael Jackson ve Britney Spears gibi dünyaca ünlü yıldızlarla çalışan Selahettin Kara çalıştı.

Özellikleri
1-)Vip konutlarında oturuyor
2-)önceden babasını barında ona yardım ediyormuş
3-)Eren'in annesinin adı Ayşe.Kardeşi Esen 20 yaşında ve ikinci adı da ecem miş
4-)Kocaeli ili körfez ilçesine bağlı Yarımca da anneannesi oturuyor
5-)Araba kullanırkan garip haraketleri varmış mesela alt dudağını ısırırmış ve Yaseminin dediğine göre dilini çıkarırmış
6-)3 yıllık bi ilişkisi var erkek arkadaşının adı Yavuz,ekonomi bölümünde okuyormuş
7-)felsefe dersini hiç sevmiyormuş
8-)arkadaşı ile su savaşı yaparken tineri su sanıp etrafa tiner saçmışş
9-)babasının adı Celal'miş
10-)Küçükken yazlıklarında reçellerin içine karıncalar girermiş ve eren karıncaları reçelle yermiş 11-)Burnunun yanındaki ben doğuştanmış yaptırmamış.
12-)Erenin babası ile annesinin sarıyer Zekeriyaköy de POLA adında bir lokantası varmış
13-)Sağ bileğinde bir dövmesi var:üzerinde 'be yourself' yazıyormuş,yani anlamı kendin ol
14-)Bu yaz sörfe başlamış

DOĞUM TARİHİ=19 MAYIS 1984
DOĞUM YERİ=İSTANNBUL
BURCU=BOĞA
KİLOSU=58
EN SEVDİĞİ YİYECEKLER VE İÇECEKLER=PÜRE ZEYTİNYAĞLI DOLMA VE MANTIYMIŞ
EN SEVMEDİĞİ YEMEKLER VE İÇECEKLER=PEYNİR ZEYTİNMİŞ
DİNLEDİĞİ SANATÇILAR=MOR VE ÖTESİ NİL MADONNA DESTİNY'S CHİLD,GWEN STEFANİ.......


dipnotlar:
eren neden bu kadar çok yeşili seviyor ??
çünkü yeşilin doğayı ve saflığın temsil ettiğini inanıyor ....

Eren araba sürerken alt dudağını ısırıyormuşş...

Eren'in kardeşinin adı esenmişş

Eren küçükken karıncaları yermişş :D

Eren kardeşiyle kavga ederken bazen erkek gibi olabiliyormuşş

Eren istanbul levent' te oturuyor....






















etiketler: hepsi grubu üyelerinden eren bakici hakkında hayatı biyografisi kimliği nerelidir ölçüleri fotoğrafları resimleri foto galeri mail adresi cep telefonu numarası

Benzer Yazılar



393 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili eren seni çok seviyorum nolur bir gün eskişehire gel ben selin çetin 9 yaşındayım aslında hepinizi seviyorum size bir mektub yazacağım seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum dediğim gibi ben selin.

Adsız dedi ki...

cemre seni çok seviiyorum hayranlarından biriyim adım(djdemo)msn ekledim beni kaabbulet seni seviyorumm

Adsız dedi ki...

sevgili yasemin eren cemre gülçin sizleri çok seviyorum msn aaçın lütfen ben havva kurban

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum eren hiç bir bölümünüzü kaçırmıyorum sizi çok seviyorum (((( I LOVE YOU EREN ))))

Adsız dedi ki...

FARKIMIZ TARZIMIZ BİZİM HEPSİCİ OLMAMIZ YA KAN KUSTURURUZ YA TAM SUSTURURUZ BU HUSUSTA NE 4YÜZ NEDE MANGA TANIRIZ :D BU ÖYLESİNE BİR SÖZ YOKSA HEPSİ ÖLE BİR GRUP DEĞİL BURDA YANİ HEPSİ EN İYİ GRUP ONA KİMSE LAF ATMAZ DİE BİŞİ

Adsız dedi ki...

eren seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

ben irem dikmenden yazıyorum. dikmen öğretmen necla kızılbağ i.ö.o 7a da okuyorum. hepsi grubunu çok seviyorum. en çokta ereni beğeniyorum çokgüzellllllll.............

Adsız dedi ki...

erenin aşkı dediki ((ILOVE EREN))

Adsız dedi ki...

AŞKIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
ERENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Adsız dedi ki...

ya abla eren abla seni ailemden çokkkkkkk sewiyorummmm:D anla abla ders bile dinlemiyorum hep seni düşünüyorum ne olur beni ara bul msn adresim (tugcetugce_45@hotmail.com)tmm abla mutlaka ama camını da açarsın ha:D

Adsız dedi ki...

eren abla sena hayranım msnmi eklermisin noluuuuur ayağım kırık sana bunları yazcam diye taaaaaaaa internet kafeye yürüyerek geldim sena msnmi kaydet diye msnm:ayse_bloom320@hotmail.com
beni eklersen ben eren ablan yazarsın ama nolur ekleee:(

Adsız dedi ki...

slm sizleri çooooooooooooooooooooooooooooook seviyoruz ben ve kankam bu arada kankam annemin kocası annem babam ayrıda oda sizi çok sevio annem kızsada(sizi kıskanıyor:d)biz annem yokken dinliyoruz.özellikle eren seni çook ama çok seviyoruz eğer msn imi eklerseniz çok sevinirim(rocker_begum@hotmail.com)birde özele giriyormu bilmiyorum ama eren ve yasemin in kardeş olduğunu duydum doğrumuı

Adsız dedi ki...

eren abla senin ve cemre ablayı çok seviyorum lütfen msnni yollarmısınsize başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

eren abla seni çokk seviyorumm konseriniz var gelmyii çokk istiyorum okulumla çakışırsa gelemem ama sizinle tanışmayı çokk istiyorum..SİZİ ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

slm eren apla seni çok aama çok seviyorum en büyük hayalim seni yakından görmek resimlerin yetmiyo bana ern apla seni seviyorum

Adsız dedi ki...

eren yasemin gülçin ve cemre abla sizin hepinizi çok seviyorum. aranızda ayırım yapamam.çünkü hepiniz çok iyi ve çoooookkk güzelsiniz.aynı zamanda sesinizde çoookk güzel.siz herşeynizle çok iyisiniz.dizinizide çok seviyorum. sarkılarınıda çok güzel.hepinizi çokk seviyorum.sizin çok büyük hayranınızım.sizinle tanısmayı çok istiyorum.hayattan en büyük dileğim sizinle tanışmak.yalvarırım beni msn nize ekleyin.sizi çoooooooooooooooookkk seviyorummmm.msn nize ekleyin beni hepsi_idil_15@hotmail.com siz öl diyin öliyim ama nolur beni çevirmeyin.yalvarırım beni ekleyin.nolur.lütfennnn.sizi çok seviyorum. kib. hoşçakalın byyy. I love you

Adsız dedi ki...

sizi çok beğeniyorum sizin hayranınızım inanın çok büyük hayranınızım çok hoşuma gidiosunuz zaten stilinize bayılıyorum nası bu kadar güzel ve uyumlu giyine bilisunuz

Adsız dedi ki...

SLM YA ARKADAŞLAR BU KADAR ABARTMAYIN TAMAM ŞARKILARI VE SESLERİ GÜZEL KENDİLERİDE EHH İDARE EDERLER DE DAHA DEMİN BİRİNİN MSJINI OKUDUM ÖL DİYİNCE ÖLÜRMÜŞ YOK AİLEMDEN ÇOK SEWİYORUM NE ALAKA BAKSANA ONLAR SİZİ Bİ MSNELERİNE EKLEMİYORLAR AMA SİZ ONLAR İÇİN ÖLÜRSÜNÜZ ALLA ALLA BUNLARI BİLMEZSİNİZ ARKADAŞLAR KÖŞEYİ DÖNÜNCE 360 DERECE DÖNERLER KİM BİLİR NELER YAŞADILAR ÜNLÜ OLMADAN ÖNCE EKRANDA HER ÜNLÜ HER SEVDİNİZ ŞARKICI İLLAKİ MASUM VE ŞİRİN OLURLAR NİÇİN KÖTÜ OLSUNLARKİ PARA KAZANMAK İÇİN SİZ HİÇ ESRAR İÇİYORUM YADA HIRSIZLIK YAPIYORUM YADA NE BİLİM EN KÖTÜ ŞEY NE GELİYOSA AKLINIZA BUNLARI HANGİ ÜNLÜ DİLE GETİRİYORLAR SİZ ANCAK ÇOCUKLARI KANDIRIRSINIIZ SİZE KÖTÜ DEMİYORUM SİZ BUNLARI YAPTINIZMI YADA YAPMADINIZ ONUDA İMA ETMEK YADA DİLE GETİRMEK DEĞİL AMA BİR ÇOK ÜNLÜ YAPIYOO MESELA Bİ ÜNLÜ ESRAR İÇİYOO KENDİ GÖZLERİMLE GÖRDÜM AMA İSİM VEREMEM :) HEPSİ GRUBU AMA GERÇEKLER BÖYLE KENDİNİZE ÇOK ÇOK İYİ BAKIN BENDE SEVERİM SİZİ YANİ HEPİNİZİ AMA OKADARDA DEĞİL FANATİGİNİZ DEĞİLİM

Adsız dedi ki...

YİNE BEN BİŞEY DEMEYİ UNUTTUM ŞİMDİ ÇOCUKLAR BANA ÇOK KIZACAK ASIL SEN KÖTÜSÜN DİCEK SENİN İÇİN KÖTÜ DİCEKLER BİLİYORUM AMA DOST ACI SÖYLER BU KADAR KAPTIRMAYIN BENCEE ÇOCUKLAR BENCE YASEMİNLE O SARIŞININ ADI NEYDİ YAHUU UNUTTUM İŞTE O İKİ KIZ BİRAZ KALPLERİ TEMİZ GİBİ SURAT İFADELERİ ÖYLE GÜZEL BULUYORUM BİRAZ İNŞALLAH YANILMAMIŞIMDIR DİGERLERİ ŞIMARIĞIN TEKİİ GICIKSINIZ KIZIM BAK BENDE ÜNLÜ OMA YOLUNDAYIM İNŞALLAH BENDE ÜNLÜ OLURSAM SÖZ VERİYORUM SİZE BURDAKİ MSJI ONLARA GİDİP DİCEM BEN YAZDIM DİYEE BURADA İSMİMİ VERMEM HERNEYSE KISA KESELİM SİZ ÇOCUKLAR HAYATIN DAHA GERÇEK YÜZÜYLE TANIŞMADINIZ ONUN İÇİN HERŞEYİ TOZ PEMBE GÖRÜYOSUNUZ DERSLERİNİZE ÇALIŞIN BIRAKIN ONLAR KENDİ KÖŞELERİNDE ŞARKILARINI SÖYLESİNLER YANİ Bİ ABLANIZ OLARAK HİÇBİR ZAMAN HİÇBİR ŞEKİLDE Bİ ŞARKICI YADA BİR ÜNLÜ İÇİN DERSLERİNİ İHMAL ETMEYİNN OKEY BY BY BY BY

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar size eren bakıcı ile yasemin yürük ün msn vericem.gruphepsi_eren-1984@hotmail.com bu eren bakıcı nın msn.guruphepsi_yasemin-1986@hotmail.com buda yasemin yürük ün msndir.

Adsız dedi ki...

slm ben ebru hepsi grubunu çok ama çok seviyorum msn leri şumu eren_cmr_yosh_gulch@hotmail.com mu

Adsız dedi ki...

eren çok güzelsin inan sen kadar güzel olmak isterdim.içlerinde en güzelleri bana göre sensin

Adsız dedi ki...

sevgili eren abla seni çççççççççoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkk seviyorum aşkım seni seven fatmanur

Adsız dedi ki...

ern ablacığım niye bu kadar cok güzelsin ben seni ve diğer arkadaşlarını cok seviyorum şunş bilki senin yerini kimse tutamaz ne olur maraşta 1 konser verin ben seni çok seviyorum maraştan fatmanur

Adsız dedi ki...

eren biliyomusun bende mayısta doğdum benimde buç um boğa bende yeşil rengi seviyorum ne kadar çok aynı yanımız var değil mi eren sen benim bitanemsin seni neden bu kadar çok sevdiğimi inanki bilmiyorum ama senin için ölüyorum cnm benim bitanem aşkım seni ömrüm boyunca sevcem erenim sizler bana msnnizi verin lütfen içinizde biraz vicdan varsa bana bunu yazın lütfen rica ediyorum yazın

Adsız dedi ki...

merhaba eren ablacım seni çok seviyorum diğerlerini de seviyorum sen çok farklısın seninle konuşup görüşmek isterim dilerimki sen msn ni bize verirsin benim ki (missjancue@hotmail.com)
Gül yüzün hiç solmasın
Başarılarının devamını dilerim
Görüşmek dileğiyle
öptüm bye canım...

Adsız dedi ki...

eren ben senin hayranınım. seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.4ünüzün içinde en çokkkkkkkk sen güzelsin. lütfen karamana gelin ve konser verin..

Adsız dedi ki...

BEN EREN BAKICI SLM

Adsız dedi ki...

SLM BEN YASEMİN YÜRÜK NASILSIN

Adsız dedi ki...

cemre kemer ben slm

Adsız dedi ki...

ben eren bakıcı slm hatta msnem erosh_eeren_yeşil@hotmail.com inamıosanız ekleyin kendimi gösteriim

Adsız dedi ki...

eren ben beytullah senı çok seviyorum nooolur msnmi ekle beytullah_ayan_55@hotmail.com seni çokoook seviyorum süpersin eren süper kıyamıyorum sna kalbim pompom edip duruyo seni görünce nooolur beni ekle erenim EREN I LOVE YOU NOLUUUR BENİ EKLE Bİ TANEM EKLEMEZSEN ÇOK ÜZÜLÜR GİDERİM NOLUUUR EREN ABLAM NOOOLUR SENİ SEVIYORUM

Adsız dedi ki...

isimsiz yzan ren ve yaseminin msn verdin ya hiç açıyolarmı?buarada cemre abla ve yasemin abla sizi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

Slm Ben Yusuf Ank Dan Eren Abla Senin Hayranınım Tabi Duymuyosun Ama Dünya'ya Haykırıyorum .!!!.AŞKIMMMSINNNN.!!!.

Adsız dedi ki...

eren sen benim için yaseminden sonra geliyosun yasemin daha güzel ama sende güzelsin... güzellik sıralamam şöyle:yasemin,eren,cemre,gülçin hepinizi öptüm bayyyyyy aşkım yasemin

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu çok seeviyorum...ama benim için erenin yeri büyük hepsi kendileriyle bizleri hayran bırakıyolar bu arada bende yeşili çok seviom hepsi grubunu kimse geçemez sizleri çok ama çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkk sewiom öptüm Bybybybyby:):):)

Adsız dedi ki...

hepsi grubu sizi çooooooooook seviyorum hepinizin ayrı bir güzelliği var çok güzel kızlarsınız ama eren ablanın reçelin içinde karıncaları nasıl yedi ona çok şaşırdım bence çok iğrençç ama olsun ben hepsi grubunun kızlarına danslarına ve şarkılarına bayılıyorum sizi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

hepsi 1 grubu sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ama çok seviyorum.ama erenin yeri benim için çok yeri var çok güzel biri.hepsi 1'e bir istekte bulunacağım mardine gelirmisiniz ne zaman olursa LÜTFENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.SİZİ ÇOK SEVİYORUM ERENİ DAHA ÇOK SEVİYORUM BY

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BEN EREN BİZİM NE FACEBOOK NE DE MSN ADRESİMİZ VAR BUNLAR YALANCI ANKARA KONSERİNDEDE SÖYLEDİK HALA YALAN SÖYLÜYORLAR

Adsız dedi ki...

Yüreğim ne dediyse onu dinledim ben.
Kimi işaret ettiyse ona yöneldim.
Şimdi sen diyor da başka bir şey demiyor.
Ansızın bastıran bir yağmura hazırlıksız yakalanır ya insan,
işte öyle ıslattı beni aşkın.
Seni bekledim ben.
Yüreğimdeki heyecanı, gözlerimdeki yeşili,
dudaklarımdaki ateşi, ellerimdeki titremeyi,
küçük dokunuşları sana sakladım.

Ne sen beni bilirdin ne ben seni
ama bir yerlerdeydin ve mutlaka gelecektin.
Ve bir gün çıktın karşıma.
İşte o gün sevdaya dair ne kadar tortu varsa içimde eridi gitti.
Çocuk oldum yeniden.
Hani bıraksan yemyeşil bir kırda
bağıra çağıra şarkı söyleyip koşarım.
Seni bulmanın coskusunu hiç bitmeyecek bir enerjiyle yaşarım.
Seninle yep yeni bir hayatın başladığını biliyorum.
O hayatın içinde vazgeçilmez kıldığım tek şey sensin.
Bilirim, bu şarkı korkutur bazen insanı.
Neler oluyor diye sormadan
bir duygu selinin içinde bulursun kendini.
Ama zaten aşk öyle bir şey değil midir?
Sorarsan planlarsan onun adına aşk denir mi?
Bırak kendini, bırak ki aşkın büyüsü sarsın seni.
Kendini o eşsiz duyguların ferahlığına bırak.
Tut elimi birlikte çıkalım bu yolculuğa.
Yarınsız zamanların iki yolcusu olalım.
Kaygısızca yaşayalım aşkı, eriyelim birbirimizde.
Yüreklerimiz birbirimiz için atsın,
soluklarımız birbirine karışsın
Tutkunun alevleri dalga dalga sararken bedenlerimizi.
Gidersen... Gözümdeki son parıltıyı da alır götürürsün.
Bir zemherenin ortasında titrerken bırakırsın beni.
Ama merak etme ayakta kalırım ben.
Tıpkı fırtınaların boynunu eğip yıkamadığı kavak ağaçları gibi.
Senden bana yadigâr kalan her anıyı
bir kez daha bir kez daha yaşarım.
Aşkım da benden yadigar kalır sana...
bu msn adresim:gokce_cafe_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

seviyorum seviyorum haykırarak söylüyoru kimselerden korkmuyorum ölümüne seviyorum(erene ait)

Adsız dedi ki...

cemre,eren,gülcin,yasemin sizi cok seviyorum msn varmi sizde? varsa beni adleyin (tugceerdogan@live.de)

Adsız dedi ki...

eren abla seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkk seviyorum. GRUP HEPSİNDE EN GÜZEL SENSİNSİN EREN ABLA

Adsız dedi ki...

EREN ABLA SENİ ÇOOOOOOOOOOK SEVİYORUM. CANIM

Adsız dedi ki...

EREN ABLA SANA AŞIĞIM SENİ ÇOOOOOKSEVİYORUM

Adsız dedi ki...

CEMRE ÇOK SALAK EREN İSE BİRTANE EREN ABLA SEN ÇOK GÜZELSİN CANIM EREN

Adsız dedi ki...

EREN SEN BENİM HERŞEYİMSİN CANIM EREN ABLA

Adsız dedi ki...

slm eren ben senin hayranlarından birisiyi çok güzelsin farkındasın dimi..ama küçükke yaptğın yaramazlıklarını sana göre hiç beğenmedim ..
sana bence bunlar yakışmqaz bee eren ved eçok saçama ymışş.D::D seni seviom eren kib.. bby bye sevgilerim elaaa...

Adsız dedi ki...

slm eren ben senin hayranlarından birisiyi çok güzelsin farkındasın dimi..ama küçükke yaptğın yaramazlıklarını sana göre hiç beğenmedim ..
sana bence bunlar yakışmqaz bee eren ved eçok saçama ymışş.D::D seni seviom eren kib.. bby bye sevgilerim elaaa...

Adsız dedi ki...

eren abla seni çoooooooooooooooooooooooook seviyorum.sen birtanesin sizin msn adresinizi bir bilsem dünya benim olur

Adsız dedi ki...

slam ben sevcan 11 yaşındayım eren abla seni çok seviyorum sen benim meligimsin askım benim seni çoooooooooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

yanlış isim seçmişiniz gurp çirkin yada hepsi çirkin :)

Adsız dedi ki...

eren seni çok seviyorum seni çok beyeni yorum seni çok sevi yorum yarın sana gelcem erennnnnnn seni çoookkk seviyorum sen çok tatlısın sen birtanesin erennnn aşkımmmmmmmmm öptümmm bebeşimm sen den başka kimses evemez ben seni çok sevi yorum kimse senin gibi sevemezzz

Adsız dedi ki...

tuğçe biriz erenseni çok sevi yorum beyeni yorum seni çok seviyorum sen den başka sevemez yazdım ya dım tuğçe

Adsız dedi ki...

tuğçe biriz erenseni çok sevi yorum beyeni yorum seni çok seviyorum sen den başka sevemez yazdım ya dım tuğçe

Adsız dedi ki...

errrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen nnn bayaga tuğçe birizzzzzzzzzzzzz erennnnnnnnnnnnnnnnnnn seniiiiiiiiiiiiiii çooooooooooookkkkkkkkkkkk
sssssssssssseeeeeeeeeeevvvvviiiiiiiiiiiiiyooooooooooooooorrrrruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmm erennnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

sevgili arckadaşlarhiç merak etmeyin eren in msnsi var bende eren_bakici1988@hotmail.com

Adsız dedi ki...

sevgili arckadaşlarhiç merak etmeyin eren in msnsi var bende eren_bakici1988@hotmail.com

Adsız dedi ki...

YA ÇOK GÜZELSİNİZ. SİZİ ÇOK SEVİYORUM HER GÜN DİZİLERİNİZİ İZLİYORUM HER ARKADAŞLARIM SİZLERİ YANİ HEPSİ GURUBUNU MSNELERİNE KOYUYORLAR ANLAYACAĞINIZ SİZİ OKADAR ÇOK SEVİYORLARKİ ANLATAMAM BEN CEMRE GÜLÇİN YASEMİN VB. KIZLARI ÇOK SEVİYORUM ÖZELLİKLE ERKEKLERDEN GICIK ALIYORUM KIZLAR YASEMİNİ SEVGİLİSİ YAKIŞIKLIMI BENCE HİÇ YAKIŞIKLI DEĞİL DUYURİM KENDİSİNE BENİM GÜLÇİN DİYE ABLAM VAR SİZLERE ÇOK BENZİYOR AYRICA SİZLERİ ÇOK SEVİYOR HELE HELE ŞARKILARINIZI DAHA ÇOK SEVİYOR SİZİ NE KADAR ÇOK SEVDİĞİM GİBİ ABALMIDA ÇOK SEVİYORUM. BEN SİZİN MSN ADRESİNİZİ ÇOK MERRAK EDİYORUM YOK YOK ÖNCE SİZİN NERDE OLDUĞUNUZU ÖĞREMEMEM LAZIM ACABA GÜLÇİN EREN YASEMİN VE DİĞER KIZLAR YASEMİn seni çok AMA ÇOK SVİYORUM
BY BY

Adsız dedi ki...

SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM BEN GÜLÇİN

Adsız dedi ki...

BEN YASEMİN SİZLERİ OKADAR ÇOK SEVİYORUM Kİ ANLATAMAM ÇOCUKLAR VE GENÇLER AMA ÇOK ÜZGÜNÜMKİ MSNMİ VEREMEM ARKADAŞLAR ÖPTÜM.

Adsız dedi ki...

SEN GERÇEKTEN GÜLCİN ABLAMISINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Adsız dedi ki...

SEN GERÇEKTEN GÜLCİN ABLAMISINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Adsız dedi ki...

Merhaba çocuklar ben pek msnlerimizi hayranlarımıza vermem ama bir çocuk o kadar ısrar etti ki dayanamadım hg_egyc

Adsız dedi ki...

slm biz hepsi bbbbbbbbbbyyyyyyy

Adsız dedi ki...

ben ereni çok beğeniyorum hepsi 1 dizisinide çok severek izliyorum iyiki böyle bi dizi yapmıslar ben hepsi ye çok tesekkür ediyorum ve grup hepsinin gerçekten msn adresleri varmı lütfen varsa söyleyin arkadaslar bazı kişiler grup hepsinin msn adresleri yok bunlar yalan diyolar ama ben gerçekten çok merak ediyorum adımda(eda)

Adsız dedi ki...

merhaba biz sınıftan 4 arkadasız ve hepsiye hayranız...

eren=(eda)
cemre=(cansu)
yasemin=(büşra)
gülçin=(ladin)

hepsi grubu hepinizi çok çok öpüyorum hepinizi çok seviyorum eren abla senden yanıt bekliyorum...

Adsız dedi ki...

sevgili hepsi grubu biz 4 arkadas size hayranız size 4 ümüzün msn sini vermek istiyorum lütfen kabul edin
cansu_seren_402@hotmail.com
busrakaya_97@hotmail.com
ailem_ladin@hotmail.com
E-da_vardar@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben ereni çok beğeniyorum hepsi 1 dizisinide çok severek izliyorum iyiki böyle bi dizi yapmıslar ben hepsi ye çok tesekkür ediyorum ve grup hepsinin gerçekten msn adresleri varmı lütfen varsa söyleyin arkadaslar bazı kişiler grup hepsinin msn adresleri yok bunlar yalan diyolar ama ben gerçekten çok merak ediyorum adımda

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum eren sen bir tanasin

Adsız dedi ki...

meraba ben tuğba gruphepsi yi çook seviyorum bide arkadaşlar kanmayacağınızı biliyorum ama ne olursa olsun ben yine bi diim dedim sakın ama sakın o isimsiz kişiye inanmayın o gruphepsinin msn i diye size başka msnler veriyo ve sizi kandırmaya çalışıyo sakın kanmayın ben de gruphepsiyi seviyoum .o yüzden öle salaklara kanmayalım bide 4 YÜZDEN NEFRET EDİYORUM.

Adsız dedi ki...

eren abla sana hastayım çokk şekersin cnm benim ben canan 8 e gidyorumm aşmkımsın

Adsız dedi ki...

eren abla gülçn abLa yasemin abla cemre abla sizlerii çhokk sewormm ama ne yazzıkkı sızı gRmeyi çhokk isterdmm am aa ne yazıkkı olmuyorbenii luufenn ekle ynnn hele eren ablyı kuzenimmm eklemişş ama emesenimi kimseye merme demişş eren abla simdi onu engelleiss ama sizleri chokk sevormm her flmnizi izlormm internetten sizlerin resimini limemiredende şarkılarınızı indiriyorumm sizi chokk semormm emesenimi vermm ama mutlaka lutfenn ekleyin beni zahide-celenk@hotmail.com celenk_zahide@hotmail.com lütfenn rica edrmm ekleynn beni sizi chokk semaormm oldumuu bay bay ltfenn elkleynn beni ihtyacmm mar

Adsız dedi ki...

EREN SANA BAYILIYORUM NEDEN BUKADAR GÜZELSİN ANLAYAMIYORUM BEN SENİN İÇİN KENDİME KOLYE YAPTIRDIM LÜTFEN ANTALAYAYA 14 TEMMUZDA KONSER VERİN BEN MUTLAKA GELİRİM AŞKIMMMMMMMMMMM BENİM EN SEVDİĞİM EREN SONRA YASEMİN SONRA GÜLÇİN SONRA CEMRE AŞKIMMMMMMMMM EREN

Adsız dedi ki...

hayatımda çok sevdiğim 5 şey var ailem eren süngerbob ve dans.Ereni kise bnden çok sevemeeeeeeeeeeeezzzzz.Ona takma isim bile taktımmm eroş aşkiitom artık herşeyim eren ve bn eren ve bn.Birtaneeeemm.O bnm aşkıımm....1.ereeen,2.yasemin,3.gülçin,4. ise cemreee.amaa en çoookk erenikoommm.

Adsız dedi ki...

SLM EREN SENIII COOOOOOOOOK SEVIYORUM BEN ...... 12 YASINDAYIM FRANSADAYIM VE SENI COKKKKK COKKKKKKK SEVIYORUM COK GUZELSIN SARKILARINIZ DA COK GUZEL ......

Adsız dedi ki...

EREN abla seni cokk seviyorum insallah arkadaslarin dedikleri msn adresiniz dogrudur eren abla sen benimmm asssskiiimmmsiiinnn
"""""seni coooook seviyorum"""""
'''''bitanem EREN '''''

Adsız dedi ki...

ßn eren bakıcıyı çhok sefiyorum.eren bnim herşeyim ona bayılıyorum erkek olsam erene aşık oldum dicm ama erkek de deilim ama neyseki onu goruyorum istedim her dkka çnku her hfta sonu dizi setlerine gdiyorum şimdide 3 mayıs 2008 cumartesi saat 20:00de knserleri var aldım bileti en ön sıradayım ve bni tanıdığından kıyak yaptılar onları kendimden bile çhok seviyorum EREN BNİM HAYATIMIN ANLAMIII =)(=

Adsız dedi ki...

EREN ABLA SENİ ÇOKKKK SEVİYORUM HEPSİ 1DE HİÇ KACIRMADAN İZLİYORUM... SİZİ ÇOK AMA ÇOK SEVEN NAGİHAN I LOVE YOU ERENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN...

Adsız dedi ki...

Herkeze söylüyorum sakin msn adreslerine inan mayin ben hepsini denedim ama olmada hic kimse cevap vermedi bende tam 203 tane msn adres var ama hic biri olmuyor yani hic kimse cevap yazmiyor

Adsız dedi ki...

arkadaslar sakin inanmayin bu msn en adresleri sahte bi düsünü hic grup hepsi veyatta baska bi sarkici adresini verir mi vermezzzzz

eren bakıcı dedi ki...

ben eren bakıcı selin söz gelecem ama adresi vermemişsin

Adsız dedi ki...

sevgili eren abla senle konuşmayı çççççççççççççççççççoooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk istiyorom lütfen msn adresini yazarmısın lllüüütttfffeeennn yalvarırım adım ilayda

Adsız dedi ki...

arkadaşlar slm ben eren bakıcı sitedekiler yalan söylüyor yani verdikleri adresler yalan tmam bizm msn adresimiz yoktu ama yoğun istek üzerine aldık kendi msnimi vericem ekleyin yalan msnlerede inanmayın sizi kandırırlar...
e_r_e_n_1984.hepsi@hotmail.com
bu adres hayranlarım için eklerseniz sevinirim!

Adsız dedi ki...

ben erenim adım seda msnem sakaoglu19@hotmail.com

Adsız dedi ki...

eren abla ben seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum seninle msnde konuşmak istiyorum beni msnne kaydet adım rana msnem(fb.eflal_rana1998@windowslive.com)ne olursun beni kaydet.......................................

gamze dedi ki...

Eren seni çok seviyorum. Tabiki de Gülçin, Cemre, Yasemini de çok seviyorum. Ama en çok seni seviyorum. her salı dizinizi izliyorum. Hiç kaçırmıyorum. Öpüyorum hepinizi. Sizi çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

arkadaslar ben gerçek eren grubum yanımda inanmayın bu verdikleri tüm adresler yalan bizim adresimiz var ama veremem çünkü olmaz yoktu ama yoğun istek üzerine açtık ama bir ünlü hiç net e msn verir mi ama gerçek var beni sevenlere slm kızlar veya tüm çocuklar sizleri çookk seviyorum yasemin ve cemre sizlere öpücük gönderiyo bende hayranlarıma hepinizi çookk seviyoruzzz......

Adsız dedi ki...

eren seni çok sevvvviiiiiiyyyyyyooooorrrrrruuuuuummmmmm sen benim aşkımsın bitanem bitanem hele o gülüşün varya öldürüyo beni bebeğim...

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar sizlere defalarca anlatmaya çalıştık kızlarla beraber ben hepsi grubundan eren biliyorsunuz ki biz yoğun olduğumuzdan dolayı msn adresi kullanmıyoruz... onlara inanmayın sizi kandırmaya çalışıyorlar bakın hepinizi çok seviyoruzlütfen onlara inanmayıjn onlar sizi kanırıyorlar... hadi hepinizi çok seviyoruz öptüm heppinizi hadi bye canlarım benim

Adsız dedi ki...

eren in msn buldum bunu sizlerle paylaşmak istiyorum eren1984.23@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba eren hepsi grubu!ama sizin hepnizi ekleyemeyiz bize kızmayın ben eren...
slmmmm ben cemre ablanız beni seviyosunuz demi ben bazılarınızı ekicem kusura bakmayın ohhhhhhhh
nbrinnnnnnnn ben yoshhhh hahaha hepnizi çok seviyorum canlarım benimmmmm sizi eklemeye çalışçam
bennnnnnnn gülooooo yani gülçinnnnnnnnnnnnnnnnnn sizinnnnn hepinizi çok seviyorum öptümmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bize hep yorum yazınnnnnnnnnnnnn byyyyyyyyyyyyyyy grup olarak msnmiz:grubu_hepsi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben ayça ben gülçin le konuştum eren, yasemin ve cemrenin msn adresi kimde varsa verebili mi? lütfen

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaşlar Ben Eren Bakıcı msn adresim:

erenbakici_hepsi_hepsi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ern seni çok seviyorum dizilerini severek izliyorum .sssssseeeeeennnnniiiii ççççççoooookkkk ssssseeeeeevvviiiiyyyyyoooorrruuummm

Adsız dedi ki...

ern seni çok seviyorum dizilerini çççççççççççççççoooooooooooooooookkkkkkkk ssssssseeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyyyoooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuummmm....... seni seviyorum

eda turgut

Adsız dedi ki...

eren seni çok seviyorum dizini beğenerek izliyorum seni ççççççççççççççççççççoooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkk sssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm............


eda turgut

Adsız dedi ki...

selam naber arkadaşlar ben eren siz benim küçük hayranlarımsınız hepinizi öpüyorum almanyadaki konserime gelin

Adsız dedi ki...

konser nerde,saat kacta,hangi gün...

Adsız dedi ki...

ben eren msnemiyazacağımbir ara

Adsız dedi ki...

slm ben aslı eren seni çok nolur msn mi kaydet nolur bak her sitenize girip msn mi yazıyorum yossi lütfen sende
hele glçin şeker kız nolur
cemre sende lütfem
ama eren ne olur sen önceikte
ne olur

Adsız dedi ki...

erennnnnnn aşkım ne olur ekle bak msj yazmışsınız bilmem belki de sizdeğilsin işte sizi eklicez die eğer sizseniz neolu ekle msn m iben aslı hepat55@hotmail.com

Adsız dedi ki...

eren seni çookk seviyorum ben liseyi bi hayırlısı ile bir bitirim hedefim ya bykent üni. yada mimar sinan güzelsanat konservatuarı sahne ve gösteri sanatları bölüm yöenetimi hepat55@hotmail.com ve biliyormusun bende azda olsa güzel modern dans oynarım
yalan değil yani hadda biz kızlar grumu kurmuştuk asi kızlar die bazı sorunlardan dolayı olmadı 19 mayıs güü pilav günü yani sahneya çıkçaktık sizin yalan şarkısınızda herşey azır oldu kıyafetler falan bi sorun çıktı söylememim şimdi neyse seni çokk seviyorum

Adsız dedi ki...

slm canlarım ben €r€n bakıcıyım sizleri cok seviyorum size msn adresmı veriorum ama bnden kamera açmamı istemeyın avukatım kızıo(grup_hepsi_sevgilerle@hotmail.com

Adsız dedi ki...

eren ablaaaaaaaaaaa seni çok seviyoruuuuuuuum bende senin gibi film izlemeyi çook seviyorummmmm

Adsız dedi ki...

ARKADAS LAR BEN GERÇEK EREN BENİM MSNEM ern_bakici@live.nl BU MSN GERCEK BİR ŞEY DAHA SÖYLEYECEGİM YASEMİN DIŞINDA KİMSENİN HOTMAİL Lİ MSN Sİ YOK BEN CEMRE VE GÜLÇİN BAŞKA MSN ADRESLERİMİZ VAR

Adsız dedi ki...

eren ablacığım seni çok seviyorum sen benim herşeyimsin eren abla bişey sorcam eeee şey ben domates maskesini uyguladım ama bana yaramadı vücudum çok fena oldu hep kaşınıyorum canım ablam benim sana yaramış belliki eeeeee o kadar güzelliğin sırrı nerden gelcek seni seviyorum

Adsız dedi ki...

ERENCİM SENİ ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

ben gülçin hastasıyım herkez sesim gülçine benziyo demiş ama yalan valla benimki aynı gülçine benziyor o benim sarışın çıtırım gülçin seni çokkkk seviorum bitanem

Adsız dedi ki...

eren senin sesin çok güzel ayrıca gülçin seninki yabancı şarkıcı beonceye benziyor süpersin gülçinim fıstıgım

Adsız dedi ki...

cemre senin burnun igrenç sade et sanki burunun içinde kemikte olur sen estetik yaptır tamammı ama dudagın çokkkk güzel

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben yasemin msn adresim yasmin_morrenk@hotmail.com hayranlarım mutlaka ekleyinde konuşalım

Adsız dedi ki...

yasemin,gülçin,cemre,eren abla lütfen bana msn ver benim msnm elifnur_uzun@hotmail.com

Adsız dedi ki...

eren abla gülçin abla yasemin abla ve cemre abla beni eklediğiniz için sizi çok seviyorum pardon camım kapandı konuşmalarımız yarıda kaldı özür dilerim

Adsız dedi ki...

EREN ABLA SENİ ÇOK SEVİYORUM

EREN ABLAMI ÇOK SEVİYORUM BUNU HERKES

DUYSUN EREN ABLA SENİ ÖPÜCÜKLERE

BOĞMAK İSTİYORUM

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar ben erenin komşusuyum 15 yaşındayım ama erenle muhabbetimiz var nasıl olsa komışuyuz:d onun msn si vardı ama patlattılar geçen gün yeni msn açmış benide ekledi vereyim isterseniz:
yesiluzayli_-_84@hotmail.com

Adsız dedi ki...

happy brithday eren
nice senelere

Adsız dedi ki...

eren abla seni çok seviyorum konserine gelmiştim cok güzeldin sen benim bir tanemsin cok güzelsin güzelsin cok sirinsin aslında yok demek haksızlık sana ama cok güzelsin güzelsin çok özelsin aslında yok demek haksızlık sana ama seni seviyorummmm

Adsız dedi ki...

eren seni sewiorum sana kavuştumm zaten

Adsız dedi ki...

eren slm biz neslişah i.ö.odan 5b sınıfı bize gerçek msn gönderirmisin????????????

Adsız dedi ki...

sevgili eren seni çok seviyorum nolur bir gün eskişehire gel ben selin çetin 9 yaşındayım aslında hepinizi seviyorum size bir mektub yazacağım seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum dediğim gibi ben selin.

Adsız dedi ki...

slm
hepsi
ben
sizi
çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum yoshy gibi arabaları eren gibi yemek yapamayı cemre gibi temizlik we üzülmeyi gülçin gibi sesini çıkartıyorum şaşkınlığı çook güzell hepsiniz gerçek msnesi istiyorum eren sevilin çoook yakışıklı kemdime istiyeceğim buaradamsnem umut-dolu-098@hotmail.com

Adsız dedi ki...

seni seviorum eren nolur bi kere muğlanın yatağan ilçesine gel(hepiniz)konser için ne olursununz

Adsız dedi ki...

lütfen ben Eren Bakıcı yım diye insanları kandırmayın ayrıca GRUP HEPSİ ni MSN YOK insanları kandırmaya çalışmayın size böyle kişilere inanmayın bunlar sizi kandırıyor sizde inanıyorsunuz ben bunları yemem GRUP HEPSİ'NİN MSN ADRESİ YOKKK:

Adsız dedi ki...

MERHABA BEN CEMRE BAZILARINIZ İNANMAYABİLİR AMA BEN CEMREYİM

Adsız dedi ki...

meraba ben gülçinin yiğeniyim biliyo musunuz hepsinin konseri var ankarada ama gülçin benim msnemi kullanıyo çünkü nira untkan diğerlerininde biliyorum ama söyleyemem bu benim msn adresim imgesu.t@hotmail.com valla inananlar kaydeder bu arada hepsinin istanbul taksimde imza günü var gidenler gitsin

Adsız dedi ki...

YA BEN EREN BAKICININ HASTASIYIM. HEM DE BAZILARI BEN GÜLÇİNİN YEĞENİYİM CEMRENİN KARDEŞİYİM DİYOLAR, AMA BEN ONLARA HİÇÇÇÇÇ İNANMIYORUM. VE DE MSN VERİYOLAR.

EREN BAKICI_MAİDE

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben de herkes gibi hepsi grubunu çok seviyorum hepsi çok güzel ama eren özel biz de onlar gibi bir grup oluşturduk serra=gülçin büşra=eren seher=yasemin buse=cemre

Adsız dedi ki...

selam ben almanyadan ben ereni cooook seviyomm cokk tatli ve cok güzel kiz keske ablam olsaydi bintane imza alirdim:D ben ereni görmek istiyom
düsündüklerim:#
Eren:cok güzel
Yasemin:cok tatli
Cemre:manken gibi
Gülcin:gözleri güzel

eren bakıcı dedi ki...

ben eren lütfen bana inanın bu arada bizim msn mizi verenlere inanmayın

Adsız dedi ki...

erennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn seni çok seviyommmmm üffff sananda ulsmakkk istiyom ı love youuuu

Adsız dedi ki...

ren seni çok seviyorum inan çok güzelsin hele o gülşün yokmuuuuuuuuu nolur dahaçok resim ekle I LOVE YOU ErEn I LOVE YOU

Adsız dedi ki...

eren abla senin bi hayranırım senin için kavga bilene yaptım senin bütün msneni alım ama doğrumu yanlışmı bilmiyom sen benim msnemi ekle ne olur 16 yaşındayım ne olur msnemi ekle mine_mehtap_@hotmail.com bu benim msnem al ne olur beni ekle benede seni eklerim ne olur aşşkkkıııımmmm seni çok ama çok seviyorummmm

Adsız dedi ki...

EREN ABLACIM BİZE GEL ADRESİM AMA OSMANİYENİN DÜZİÇİ İLÇESİNDENİM SENİ ÇOK SEVİYOR VE SANA HAYRANIM NE OLUR YALVARIRIM BİZE GEL SENİ ÇOOOOOOOOOOKK SEVİYORUM SANA BAYILIYORUM SEN ÇOK TATLI VE YARDIMSEVERSİN SENİ SEVEN KARDEŞLER EBRU VE FUNDA KURTULGET

Adsız dedi ki...

EREN ABLA LÜTFEN BANA MSN ADRESİNİ VER SENİ SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

EREN ABLA BİDE BİZE EV ADRESİNİ VERİR MİSİN SANA MEKTUP YOLLAYACAZ K A R D E Ş L E R

Adsız dedi ki...

hepsi grubuna bayılıyorum özelliklede gülçine keşke dizi bitmeseydi
(ı love you gülçin )

Adsız dedi ki...

buse diyor ki:
eren teyzeme çok slmlar.canım teyzem iyi ki benim teyzemsin...ayşe anneanneme çok slmlar

eren dedi ki...

HEPSİ SİZİ ÇOK SEVİYORUM MALTEPE ZÜMRÜTEVLERE GELİN TÜLİN CADDESİ




( I LOVE YOU)

erenci gzl dedi ki...

yaaa siz ne saçmalıyonuz ben cemre bizim msn nlerimiz yoq biz sadece sitelere takılıyoruz ayrıca burdan herkese slm bazı kişilerin yani hayranlarımın beni gerçekten seven hayranlarımın msn lerini alacağım aslında bu isim yani erencigzl adlı ismi eren açtı oda bi hayranmış gibi davranacaktı ayrıca kimse benim adıma konuşmasın hıh belki beni yanlış tanıyacaksınız ama ben beni sinirleteneleri çokk kötü yaparım

Adsız dedi ki...

slm ben eren ayrıca gülçinin tüm hayranlarına slm ı var
ben beni gerçekten seven hayranlarımı ekleyeceğim cemre hakkında yoq burnu çirkinmiş yoqq dudağı gzl miş beni sinir etmeyin bide benim adıma kimse konuşmasınn tmm mı

Adsız dedi ki...

eeren apla senin hastanım ruyamda seni goruyorum yanı o derece

Adsız dedi ki...

cemre hayranınım bir gün ankara batıkentte konser verin nolur size bayılıyorum ben de eren gibimor ve ötesine bayılıyorum siziiseviyorum nolur konser verin benim adım beste

Adsız dedi ki...

mrb . ben erzincanda oturuyorum H€P$! GRUBUNU çoksewiyorum . benim için sıralama şöyle 1-cemre-eren-gülçin-yoshy. sizin msn neniz warsa lütfen açıklayın ve erzincana konser verin. birde bişey sorcam sizin turneye çıktığınız doğrumu????????

Adsız dedi ki...

EREN ABLA BEN CEMRE ABLADAN KORRKTUMM VALLA:@

Adsız dedi ki...

seniiiiiiiiii çok beyeniorm harikasın tatlım

Adsız dedi ki...

eren senin hastanım

Adsız dedi ki...

adresini anlamadımmmm eren ablaaa

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bazıları hepsi birin msne adresleri vermişler sakın inanmayın bu bir tuzak olabilir yalan söylüyorlar zaten hepsi bir
hep okulda yada konserdeler msneylen nasıl konuşsunlar ki bence boş zamanlarındada yorgunluklarını gidermeye çalışıyorlardır ama sakın inanmayın
bizim msne adreslerimizide almazlar ki akrabalarının falan vardır yada hepsibirin hiç msne adresleri yoktur ben sadece sizi uyrıyorum... YAZAN:BAHAR EMEKTAR...

Adsız dedi ki...

size hayranımmm.üzülmeyin ama gülçin ablayı biraz daha seviyorum sizler harikasınızzz..şu adları lazım olmayan 4yüz aptallarıda defolup gitsin!!!!...zaten sevdikleri yok boşu boşuna sanatçı olmaya çalış masınlar grup hepsi yeter bize.

Adsız dedi ki...

sizi çok seviyorum arkadaşlar.istanbulda taksimde konserimiz var.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben erenım yok ben gülçinım yok ben cemreyım yok ben yasemınım canlarım bu msn nelerın hepsi yalan bızım gerçek msn bu sadece ben verım sonra ise eren cemre yasemın msn konuşurken verırım gülçin:hepsi_gulcin_gril@hotmail.com bu benım gercek msn canlaırm ben yalan konuşmam yalancılarıda hiç ama hiç sevmem bu yüzdfe yalan konuşmam

eren meltem dedi ki...

erennnnnnnnnnnnnnnnnn seni çoooooookkkkkkk seviyorum ne olur birgün kuşadasına konsere gelin söke savucada oturuyorum senin burada çok hayranların var hep fotona bakıyoruz gelde artık gerçeğine bakalım bu arada adım meltem kaya kardeşim cemre ve gülçini çok seviyor bende seni ve yasemini çoook seviyorum
hadi hepinizi mucuk mucuk öptüm konserinizi bekliyoruz byyyyyyyy

Adsız dedi ki...

eren abla ben seni çoooooooooooooook seviyorum.senin en büyük hayranlarından birisiyim.sana bayılıyorum.bide senin güzelliğin bende olsaydı kiii....sana bayılıyorum bence güzellik sıralaması:
1.cemre
2.eren
3.yasemin
4.gülçin
ama ben seni şirinliğin ve çekiciliğin yönünden seviyorum.ama cemreyi işte senden sonra...

ümran dedi ki...

msn adresinizi nerde bulursam ekledim şu msn gelirse beni kırmayın ekleyin msn:hepsi1-112@hotmail.com

ümran dedi ki...

beni ekle eren abla hepsi1-112@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm ben eren hastasıyım onu çok seviyorum benim ona benzer özelliklerim var ben de onun gibi karışık yemek yapmayı çok seviyorum benim de burnumun kenarın da aynı benden var ve onu çok seviyorummm ona hastayımm ona hasta olduğum için hastanedeyim :) bu benim msnem beni kayıt eder iyişallah sevda.bitti@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm ben sagopa hayranıyım adım bengü şu salak kızlardan ne anlıyorsunuz bilmiyorum bu kızlar para kazandıkları için sizin gibi çocuklara döndüler.bunlar para kazanmak için ellerinden gelenleri yapıyorlar benden size tavsiye şu hepsi midir pepsi midir o kızlara aldanmayın size msnsini bile vermeyen insanlar için ölürüm diyosunuz buda sizin aptallağınız BENDEN DOST TAVSİYESİ BU KIZLARA FAZLA KAPILMAYIN :) :)bye

Adsız dedi ki...

eren ben de seni çok seviyorum mdizinizi herzaman izledim ayrıca ben de yeşili severim. canım benim bay

Adsız dedi ki...

ben gülşah aldıkaçtı hepinize slm.ben gülçin e bayılıyorum o benim bitanem.eren le cemre de güzel.am neden se yasemin e ısınamadım onu öbürleri kadar sevemiyorum sıralamam şu şekil 1-gülçin 2-cemre 3-eren 4- yasemin bence hepsi 1 e fazla takılmayın ama 4 yüz dahakötü arkadaşlarıma selam yassam güler miisiiniiz çok saçma olur dimi GÜLÇİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN SENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN DÜNYADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BİTANESİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN SEN
İN EŞİN BENZERİN YOK HANİ HERKESİN DÜNYADA Bİ EŞİ VARDIR DİYORLAR YA BEN ARTIK BUNA İNAN MIYORUM ÇÜNKÜ HEPSİ 1 DEKİ(YASEMİN İ SAYMAYIN)KIZLAR ÇOK YETENEKLİ ONLARA BENZEYNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN YOK

Adsız dedi ki...

eren abla ben senin hayranınım cep telefonum hep senin resminle dolu msnye seni ekliyorum seviniyorum ama bir de bakıyorum başkası çıkıyo lütfen beni ekle. busecik_96@hotmail.com okulda senin için kavga ediyorum(ayrıca ben bütün grup arkadaşlarını seviyorum ama senin yerin başka)

Adsız dedi ki...

busecik_96@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben eren bakıcı hastasıyım yeni klip süper dizi
bitmeseydi

daha
iyi
olurdu

Adsız dedi ki...

eren abla seni çok seviyorum ama yasemin gülçin cemreyide seviyorum

Adsız dedi ki...

slm
gülçin seni çok seviyorum

msn verir misin herkes sizin yerinize yazıyor inanamıyorum

Adsız dedi ki...

arkadaşlar merhaba ben eren bakın baylar ve bayanlar siz bizi çok seviyorsunuz biliyorum ama eren yada başka ablalarınızın yerine geçipte başkalarını kandırmayın lüften bu yaptığınıza düpe düz küstahlık denir lütfen böyle yapmayın

Adsız dedi ki...

nasılsın eren bu 4 peynirlli şarkı



nızı ço beyendim çok güzel
senide çok seviyorum

Adsız dedi ki...

biz merve figen ayşegül sizi çok seviyoruz herşeyiniz çok mükemmel biz size evinize mektup uolladık ama belki unutmuşsunuzdur lütfen bize cvp yazın sizi izleyerk dinleyerk morel buluyoruz çok tatlısınz lütfen:)merve=gülçin figen=yasemin,eren ayşegül=cemre

kapiskapismuzik dedi ki...

eren ve yasemin abla beni eklediiniz için çok teşekkür ediyorm.msn de konuşuruz inşallah gene

Adsız dedi ki...

çocuklar ben eren. merak etmeyin bir süre içinde size msn mi vericem şu anda işim var söz size bir gün msn mi vericem ve resimlerimi yolluyucam tamam mı arkadaşlar

Adsız dedi ki...

eren abla sana çok kalbim kırıldı hem saat 4 te konuşmaya söz veriyosun msn de hemde açmıyosun busecik_96@hotmail.com hatırlarsan adresim

şule dedi ki...

BEN HEPSİ GRUBUNUN HEPSİNİDE ÇOK SEVİYORUM AMA YASEMİN ABLANIN YERİ Bİ BAŞKA ONU HEPSİNDEN DAHA DAHA ÇOK SEVİYORUM:)

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben eren bakıcı msn adresimi size verecen ama lütfen beni doğru dürüst insanlar kaydetsin rica ederim mesenem:cemre_eren_yesilmavi@hotmail.com sizleri bekliyorum hepinizi öptüm byyyyyyyyy(((MUCK))))

Adsız dedi ki...

eren abla ben senii cok sevirum biliyomusun benim adımda eren

Adsız dedi ki...

erenimmmm seni seviyorum.Hepsi grubunu çok seviyoruuuuuuumm.Şarkılarınız süpeeeerr.odam posterlerinizle doluuuuuuuuuu...

Adsız dedi ki...

hepsi gurubu hastasıyım hepinizi çok seviyorum ama yaseminin yeridaha başka sizi çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

hepsi gurubu sizi çok seviyorum. ama yaseminin yeri çok farklı hele ona ölüyorum noolur msn nizi verin sizi çok seviyorum hastanızım

Adsız dedi ki...

slm eren abla ben seni çok ama çok seviyorum lütfen eren abla benim bu derdimi anla ve beni ekle burcumgoksu.46@hotmail.com eren abla benim bu msn mi alırsan çok ama çok severim benim adım burcu seni seven burcu

Adsız dedi ki...

bazı kısıler ben hepsi yı sevmıom dese bıle ben cok sevıom 1 gun ben bı sıteye gırdım doryuzun mus ben oraya hepsiyı sevıomm dortyuzu degıl bana en yakın dortyuzü sev dese sevmem zaten demezler onlarda hepsi1 ı sevio
yasasın hepsi
yasasın eren
yasasın gülcin
yasasın yasemın
yasasın cemre
ama bana gore en guzel eren son gulcın sonra yasemın sonrada cemre

Adsız dedi ki...

slm hepsi gurubunu çççoookkk seviyorum
sizi burdan uyarıyorum bilmediğniz msn leri eklemeyin sonra sizin kamarıyı açtırıp resminizi çekiyorlar ve kaçırıyorlar...

Adsız dedi ki...

eren eren eren

Adsız dedi ki...

slm seni çok seviyorum müziklerin çok güzel sana bayılıyorum


msn adresini verirmisin?
çok istiyorum lütfen
irem
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

EREN ABLA BEN SENİ ÇOK SRVOYORUM AMA GULÇINE SOYLE ONDAN NEFRET EDİYORUM

Adsız dedi ki...

eren abla seni antalyaya davet ediyorum

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sizi ben de çok seviyorum canlarım hepimiz sizi çok seviyoruz yarın taksim de gösterimiz var hepinizi beklerim......ben ERENNNNNNNNNNNNNNNNNN

Adsız dedi ki...

Привет Ерена меня завут Эльшад мой брат очень болен он очень любит вас его последная желание чтобы вы напесали ем как вы его очень любите умаляю вас пожалуста у него бальное сердца в панедельник у него день рождение ему исполняется 5лет его завут Эмиль умаляю вас поздрафте его день рожденье уго номер сотовый 7698783 мы живем в азарбайджане умаляю вас поздрафте его с днем рождения

Adsız dedi ki...

Я сечас не смагу напесать я сечас поеду в балницу к сваему брату бальшое спосиба вам за все

Adsız dedi ki...

eren abla seni ve diğer grup üyelerini çooooook seviyorum sizin büyük hayranlarınızdanım lütfennnnnnnnn nolırsunuz beni ekleyin size söz veriyorum seviyeli bir biçimde sohbet olucak lütfennn sizin için yeni adres açtım ebru_gruphepsi004@hotmail.com

Adsız dedi ki...

eren seni çok ama çok seviyorum msn verin lüttffennnn

Adsız dedi ki...

eren seni çok seviyorum o isimsizde sizin tırnağınız olamaz hepnizi teker teker öpüyorum lütfen msneni aldım ama doğrumu yanlışmı bilmiyom lütfen yanlışsa doğrusunu ver msn bu gruphepsi_eren-1984 lütfen yanlışsa doğrusunu ver seninle çok görüşmek istiyorum

Adsız dedi ki...

BİZ GRUP HEPSİYİZ DAHA ÖNCE YORUM BIRAKTIK MSN ADRESİMİZİ YAZDIK ORAYA AMA Bİ KERE DAHA YAZALIM C.E.Y.G.GRUPHEPSİ@HOTMAİL.COM(HEPSİ KÜÇÜK HARFLEE:D)LÜTFEN BİZİ SEVENLER EKLESİN ARKADAŞLARRR...

Adsız dedi ki...

slm ben sizi çooooq sefiorum hepsi grubu
bana göre

ErEN:çok tatlı çok güzel sağlıklı beslenen düzqün çok sevecen ve millletde sevgi duyqusunu yaşatan bİR meLeq qibiii bu arada ebnde yemek yapmaı sefiom vede bende sağlıklı otlardan fln yemeklere bayılıom...

c€Mr€:titiz güzel bakımlı temizliqe önem veren çok sevgi dolu kıpır kıpır ve çokda duyqusal bir güL bende temizlie önm veren biriyim...

GüLçİnN:melek yüzlüü tatlııı duyqusal güler yüzlü azıcıkda sakar şaka şaka alınma saqın:d ama çokda güsell bir çiceq bende günlük tutuorum ....

Yas€MiN:yasemin sende çok güzelsin çok temiz kalpli yeruum seii yohsy bende araba sürmeye bayılıorum cnm....

Adsız dedi ki...

ErEn ceMre güLçin ve yaSeMin abla sizi çookk seviorum istanbul awcılar sahildede bi konser verin nolur sizi sevenler dolacaklardır oraya baştada ben nolur bizde sizi görmek istioruz nolur sizi sefiorum sizi görmek istememin nedeni böle 4lüyü bidaha hayatta bulamam siz başkasınız mesajımı düşünün eqer okuyosanız tabi siizii çok seviorum ben dİlara ....

Adsız dedi ki...

sevgili eren seni çok seviyorum sen çok güzelsin senin hayranınım.inşallah hayatın boyunca başarılı olursun ..

Adsız dedi ki...

eren seniçok seviyorum bnm kuzenin seninle konuşmuş kouşmandan bile heycanlandım seniçoooooooook seviyorum tabiiöbürlerinide

Adsız dedi ki...

sizleri çok seviyorum dün gece rüyamda gördüm
bnde istanbuldaydım ve beni orda tanıyodunuz beni ilk yoshy abla gördü çok güzel bi rüyadı orada konserde vermiştiniz bu arada bn zeynep sizinle tanışmayı çok istiyorum
fotoğraflar yetmiyor artık bana lütfen beni msn nize ekleyin msnem:(zeynepmiray10@hotmail.com)lütfen ekleyin yalvarırım görüşmek üzere by

Adsız dedi ki...

ben sizin çok büyük bir hayranınızım en çok eren ablayı seviyooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorum merve ablamkuzeninin konuştuğunu sölemiş bnde vardaım yalan sölemiyo erenin hastasıyımmm lütfeeennnnn bna msn ni ver eren abla lütfen ttabi ki merve ablamada ver lütfen

Adsız dedi ki...

bnm merve ereni çoooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkk seviyorumlüfen ordunu fatsa ilçesinde konser verinn lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
eren senii seviyoruz başarılarının devamını dilerim

Adsız dedi ki...

EREN ABLACIM SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM NE KADAR ÇOK DESEM DE AZDIR SENİN BURDAKİ KONSERİNE GELDİM NCİTY DEKİNE EREN ABLACIM SENİ ÇOKKK SEVİYORUM NOLUR BENİ EKLE MSN ADRESİNEE.CANIM BENİM YAAA...

Adsız dedi ki...

ADRESİM DE aysegul-gungor-41@hotm...

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi