11 Eylül 2007 Salı

gülçin ergül kimdir (hepsi grubu üyesi)

Biografi
Gülçin Ergül 1985 yılında İstanbul’da doğdu. Orta okulu ve liseyi Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Devlet Konservatuarı Bale bölümünde okudu. Şu an Mimar Sinan Üniversitesinde Modern Dans eğitimini sürdürüyor.Yedi yıl boyunca Atatürk Kültür Merkezi Çocuk ve Gençlik Balesi’nin sergilediği oyunlarda rol aldı.Özel piyano, şan ve hip-hop dersleri aldı.
Reklam jingle’ları seslendirdi.
Atatürk Kültür Merkezi Çocuk korosunda rol aldı.

Özellikleri
1-)gülçinin yeğeninin adı EGE'ymişş
2-)kullandığı cep telefonu nokia 6260
3-)kendini WHO REALLY CARES VE CAGED BİRD Şarkılarıyla tamamlıyor
4-)En çok korktuğu şey yanlış anlaşılmak
5-)Boş zamanlarını internette yada yalnız odasında geçirmekten hoşlanıyor
6-)parlak taş küpe delisii
7-)kitapları yarım bırakmamak gibi bi takıntısı var
8-)en sevdiği dizi SMALLVİLLE
9-)en sevdiği filmler dans filmleri
10-)kardeşinin adı SEZİN ve ELÇİN
11-)lise 1'deyken baleden sıkılmış ve aynı zmnda hocanın ilgisiszliği yüzünden bunalıma girmiş
12-)Daldığı zaman alt dudağını ısırıyormuşş
13-)Hayatında bir kere bi erkek tarafından reddedilmiş.
14-)Ablasının bir bebeği varmış ablasına minikannem diyormuş
15-)Gülçin 3 kardeşmiş ablalarının adları:seçil ve elçin galba elçin hollandada yaşıyormuş
16-)Gülçinin annesiinn adı Aysel ve annesinin en yakın arkadaşı Suna teyzesiymişş
17-)Gülçin Suna teyzenin yaptığı pırasalı böğrekleri çook seviyormuş
18-)TC KİMLİK Numarası:477013------
19-)Uzun süre kapalı alanda kalamazmış ve hemen daralırmış
20-)sakız çiğnerken asla merdivenlerden çıkmazmış
21-)Kedisinin adı PETITO'ymuş.Cinsiyeti erkek ama gülçin ilk başta pembe bir tasma takmış
22-)Annesi Çok Güzel türk sanat müziği söylüyormuşş
23-)eğer sevdiği çocuk ona yakın davranırsa yüzü kıpkırmızı olurmuş yüzüne bakamazmış
24-)Kaset ve cdlerin arkasında teşekkür yazılarında Gülçinin yazdığı rakakamlar şifreymiş
25-)Top oynamak konusunda çok yeteneksizmiş bu tip sporlarda arkadaşları onunla oynamaya sinir oluyorlarmış
26-)konservatuarda en yakın arkisinin adı Beril'miş
27-)Sınıfında güco diyorlarmış , sınıf numarası 784'müşş
29-)şubesi D'ymiş
30-)annesine şükroş diormuş ama annesinin adı şükran değilmiş

DOĞUM TARİHİ=30 EKİM 1985
DOĞUM YERİ=DALYAN
BURCU=AKREP
AYAKKABI NUKMARASI 38
KİLOSU=49
EN SEVDİĞİ YİYECEK VE İÇECEKLER=ZEYTİNYAĞLI KEREVİZ,SİYAH ÜZÜM,KOKOREÇ,ÇİKOLATALI DONDURMA VE JELİBON
SEVDİĞİ RENK=PEMBE
HİÇ SEVMEDİĞİ YİĞECEKLER VE İÇECEKLER=KOLA ÇAY BAMYA PATLICN
DİNLEDİĞİ SANATÇILAR=MARİAH CAREY,USHER,PUSSYCATDOLLS,SEAN PAUL,ALİCAİA KEYS
LAKABI=TOSBAĞA
dipnotlar:
aynı zamanda akm cocuk korosunda 3 yıl yer almıs.özel piyano dersleri almıs.
orta ve lise ogrenimini MİMAR SİNAN GUZEL SANATLAR UNIVERSTESI DEVLET KONSERVATUVARI'nda bale bolumunde tamamlamıs,
lisansta da yine MSGSÜ'de modern dans bolumunde hala ogrenimini surduruyor.4.sınıfta.reklam jingle ları seslendirmiştir.
selatin kara dan hip hop dersleri, ve ozel san dersleri almıs. su anda hala san derslerine devam etmekte.
yaklasık yurtdısından gelen 25-30 adet modern dans ve cesitli pilates refleksoloji , masaj gibi dansı destekleyen dallarda workshoplara katılmıstır.
mukkemmeliyetci, optimist, dagınık, bazı konularda obsesif, duygusal,
kitap okumayı (kitapları yarım bırakmamak gibi bir takıntısı var), yoga yapmayı, (kendine yonelmeyi kendiyle zaman gecirmeyi sever bos zamanlarında) surekli guler, tv de sadece gerektiginde konusmayı yegliyor.ya hep ya hiç der ideolojisindedir.idealist ve realisttir.ezoterizme ilgisi vardır.
en sevdigi yemekler kokoreç, zeytin yaglı dolma ve kereviz,
yemedigi sey patlıcan ve bamya.
SİGARAYA ,KOLA VE KAHVEYE KARSI asırı duyarlı asla kullanmıyor.
en sevdigi dizi smallville
en sevdigi filmler dans filmleri
(dirty dancing, save the last dance, honey, u got served, glitter, fame)

ilk parasıyla almak istedigi sey lap topmus.
en buyuk hayali buyuk konserler ve showlar yapmakmıs.
en sevdigi sanatcı alicia keys.
dinledigi sanatcılar, mariah carey, whitney houston, pussycatdolls, usher, ray charles, backstreet boys, marilyn monroe, sebnem ferah, tarkan, zerrin ozer.
en sevdigi sarkı bu sıralar bacstreet boys unloved, alicia keys unbreakable

adidas tan giyinmeyi seviyor.
en sevdigi esyaları superstar ayakkabıları,

Kullandığı cep telefonu Nokia 60

en son izledii film fame ama yarım bırakmış..

biraz kıskanç

dağınık(erenin bu konuda en çok şikayet ettiği kişi)

unutkan












etiketler: hepsi grubu üyeleri, gulcin ergul biyografi kimdir resimleri fotoğrafları galeri indir msn adresi süper resimler hayatı burcu gulcin ergül gücin süper kalite yeni konserde evde arabada kuaförde sokakta çekilen foto galeri

Benzer Yazılar



304 yorum:

Adsız dedi ki...

GÜLÇİNNNN SENİ ÇOK SEVİYORUMMM BÜTÜN DİZİLERİNİZİ İZLİYORUMMMM SENİ ÇOK SEVİYORUMMM GÜLÇİNN

Adsız dedi ki...

merhaba gülçin ben elif seni cok seviyorum harikasın

Adsız dedi ki...

merhaba gülçin ben ece seni cok seviyorummmm harika bir kızsın msn buraya yazarmısın

Adsız dedi ki...

ipekbinnaz.blogspot.com

Adsız dedi ki...

gulcın ben mehmet senı eskı ıktıgım kıza benzetıyorum huylarınızda bırebır ıkızmısınız yha nese cok basarılısın bunların dewamını dılıorum ınsallah bı gun tanısırız tınerıxx rap alemi

Adsız dedi ki...

grup hepsideki en güzeller eren cemre gülçin yoshynin azına sıçarım vallahi

Adsız dedi ki...

selam millet

Adsız dedi ki...

alo o yoshynin azına sıcarım diyen sen ağzını toplasana geri sanki sen süpersinde aşkımın ağzına sıççan terbiyesiz bide yemin ediosun hadi git yap nede olsa yamin ettin ama o biraz zor

Adsız dedi ki...

selam ben hande nasilsiniz ben grup hepsiden en cok gülcini seviyorum aslinda hepsi güzel ama ben en cok gülcini seviyorum i love you gülcin öptüm
cok iyisiniz
sizi cok ama cok seviyorum grup epsi

Adsız dedi ki...

selamben hande nasilsiniz ben gülcini cok seviyorum aslinda hepsi güzel amagülcin cok tatli
i love you gülcin
i love you gülcin
i love you gülcin
i love you gülcin
i love you gülcin
i love you gülcin
i love you gülcin
i love you gülcin
i love you gülcin
i love you gülcin
cok tatlisin msn var mi gülcin abla

Adsız dedi ki...

salaklar nasilsinz

Adsız dedi ki...

selam ben de gülçin senin en büyük hayranlarındanım Adımız aynı olduğundan dolayı seni çooooooooook seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
HOŞÇAKAL ÖPTÜM

Adsız dedi ki...

gülçin benim kuzen isteyenlere msnem (didem_gulcin_70@hotmail.com)

Adsız dedi ki...

gülcin abla senin ms nin var mi yasein abla nin sonra cemre ablanin eren ablanin var mi vársa verir misin ben sizi cok seviyorum i love you gülcin abla

Adsız dedi ki...

gülçin sen çok güzelsin seni çok seviyorum ama konserlerine gelemiyorum çünkü bu aralar sıkışığız adımı unutmadan söyliyeyim adım zehra

Adsız dedi ki...

adım zehra sizin hayranızım lütfen bursa kestele gelin yeni mahalle i.ö.o.sizi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

yaaa bn gülçini çok ama çokkkkk seviyorumm çook saff ve temizz birisii çok tatlı kıvırcık saçını yesinler ne olur msneni yazarmısınnn lütfenn güliçnnnnnnnnnnnnnnnnn ı love you gülçinn abalammmm bu arada adım büşraaaa

Adsız dedi ki...

seniiii çookkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorumm gülçinnnn abla dizi harikaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

n hepsiii grubundan en çok gülçin ablayı seviyorumm ne olur msnsini versin lütfenncnm bnm inşallah konserinize gelicmm vee bi kerede olsa gülçin ablayla knuşmK İstiyorummmmm adım büşraaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

arkadaşlarım gülçine çoook benziyosun diyorlar ben ayser gülçini çook seviyorum o çoooooooooooooooook tatlı çooooooooooooook şeker bende ilerde onu gibi bir şarkıc olmak istiyorum ayrıca huylarımızda benziyor ve afyon / dinarda hepsi grubunun konser vermesini istiyorum lütfen konser verin lüüüütfeeeen adım ayser bilecik

Adsız dedi ki...

ben g�l�in k�zlar benim msn adresim yoktu k�zlar�nda ama yogun istek �zerine 14 msn a�mak zorunda kald�k cnm sizi bizde
�oooook seviyoruz msn adresimizi sin ekleyin vede bu benim msn aderesim deil didem_gulcin_70@hotmail.com inanmay�nnnn canlar�m bu benim msn adresim siz beni ekleyin k�zlar�n msn adresinide veririz hepsi_glc_678@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bu aralar yoğunuz ama afyona gelmeye çalışacağız üzülmeyin biliyorsunuz dizi çekimlerimiz var ama bir gün afyonada geleceğiz söz hepinizi çok seviyoruz

gülçin dedi ki...

cemre bok gibi kız ya bence eren yasemin gülçin

gülçin dedi ki...

gülçin abla sana ölürüm

Adsız dedi ki...

GÜLÇİN ABLA SANA HERŞEYİMİ VERİRİM SENİ KDR GÜZELİNİ GÖRMEDİM SESİNDE SENDE ÇOK GÜZELSİN SENİ VE YOSHY ABLAYI ÇOK SEVİYORUM

adem dursun dedi ki...

ya gülçin ablacım sesin, fizigin, kendin, kalbin ,giyim arzın müziklerin(dinledigi)süpersiniz yaa..hani her güzel şeyden var son nokta ilerisi atmosfer dışı yanıı

Adsız dedi ki...

mrhb gulcin nbr cvp yazın :( oky:(

Adsız dedi ki...

ya senn gulcin msn adresin varmı varsa yaz oky

Adsız dedi ki...

ya hadi yasın msn nesi gerizekalılar:/

Adsız dedi ki...

hepsi hepiniz icin gecerli biz sizi kopek gibi sevdik siz ise bizi belediye gibi zehirlediniz sizin a.q sie

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubundan en çok ereni seviyorum

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubundan en çok ereni seviyorum

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubundan en çok ereni seviyorum

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubundan en çok ereni seviyorum

Adsız dedi ki...

eren harikasın aşkım benim arkadaşlarımda seni çok seviyorlar benim adım merve

Adsız dedi ki...

o hepsinin msn adresini yayınlarmısınnız o iki tanesini

Adsız dedi ki...

gülçin ben dilara senin hayranınnım izmirde konserinizi dörtgözle bekliyorum zeliha türkan elif esin ve ben dilara seni çok seviyoruz

Adsız dedi ki...

gülçin seni çok seviyorum.şarkılarınızı çok beğeniyorum.sarı kıvırcık saçlı gülçin canım benim.

Adsız dedi ki...

ya yasemın abla bn senın msn nı bılıodum ozel bı ndn yuzunden sılmek zorunda kaldım bana e-posta gondrerırmısın senı cok sewıom cemre ablyla mı konusuom bılmıom lokumum dıe konusuodu. ama sızı cok sevdığimi bılın yoshy san hayranım sesıne fızığine konusmana eren abla cemre abla gulçin abla senıde cok sewıom ama bılmıom ona daha cok kanım ısınıo. yazan merve

Adsız dedi ki...

seni çook seviyorm bende sizin bir msn var ma doğrumu bilmiyorum ama heralde doğrudur seni çook seviyorum gülçin apla ı love you gulchen

Adsız dedi ki...

gülcin seni cok begeniyorum.ama sacini hep düz birakirsan cok güzel oluyorsun.ama kivircik sacalrinda cok tatli duruyor

Adsız dedi ki...

gülçin ben seni de seviyorum ama yasemini daha çokl seviyorum sesin çok güzel

Adsız dedi ki...

gülçin ben ereni yasemini ve seni çok beyeniyorum

Adsız dedi ki...

SLM GÜLÇİN BEN KARDELEN SENİ SEVMİYORUM SADECE ÇOKKKKK AMA ÇOKKKKK TATLISIN O KADAR YAZARSEN SEVİNMEM HAŞLANIRIM İİ GÜNLER

Adsız dedi ki...

merhaba millet ben türkan.gülçin abla seni çok seviyorum.ingilizce öğretmenim var ona diyorum kigülçinim benim senin hayallerin ile büyüyeceğim ben hiç bir sanatçıya böyle bağlanmadım hatta sanatçılardan nefret ediyordum.sen ile yalın beni hayata döndürdünüz...

Adsız dedi ki...

gülcin sana bayılıyorum dizilerini hiç kaçırmadım kaçırmayada niyerim hiç ama hiç yok bende tiyatrocu olmak istiyorum zaten bulunduğum yerin belediye tiyatrosundayım inş ilerde senin gibi bir yeteneğe sahip olurum ayrıca sesini cok ii kullanıyorsun süper yeteneklerin ikisinede sahipsin seni gercekten çok seviyorum diğer (yasemin eren ve cemre) de gerçekten çok başarılılar onlarıda kutluyorum her iki konudada hem müzikleriniz de hemde dizinizde cok başarılrısınız dikkat edin çekemeyenler olabilir

Adsız dedi ki...

gülçin benn gerçekten seni çok sewviyorum beiaramısın bügün lütfen2660396 ggggggggggggggggüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüllllllllllllllllllllçççççççççççççççççççççççççççççççiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin1111111111111111111111111111nnnnnnnnnnnnnnnnnuuuuuuuuuuuumarrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

gggggggggggggüüüüüüüüüüllllllllçççççççççiiiiiiiinnnnnnn aşkımsın

Adsız dedi ki...

gülcin sarsinim seni cooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

CemReye Laf yoq Lannnnnnnnnnnnnnnnn............................

Adsız dedi ki...

gülçin abla sana hayranım seninle bir an önce görmek istiyorum

Adsız dedi ki...

gülçine laf yoq lannnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

ya hepsi sunlara bi gozukun sizin icin oluyolar msnenizin de olmadını soleyin tmmı ben ali

Adsız dedi ki...

ben seni seviyorum ama biraz saçların kötü ama bazende herkezden daha güzel oluyor

Adsız dedi ki...

sesine ve saçına bayılıyorum hele kıyafetlerin çook hoşuma gidiyo senin gittiğin mağazadan bende kıyafet aldım o kadar muhteşem kiii

Adsız dedi ki...

SLM GÜLÇİN ABLA BEN İLKE SENİ ÇOOOOOK SEVİYORUM MEKTUP YAZDIM CEVAP HALA GELMEDİ VE CEVAP YAZMANI İSTEMİŞTİM TELEFON NO MU MSN Mİ VERMİŞTİM VARSA EKLERSİN DİYE SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM SEN BENİM BİR TANEMSİN SARI LOLİPOPUMSUN SENİ ÇOK SEVİYORUM TELEFONUM 24 SAAT SENİN İÇİN AÇIK AMA BEN BURADADA MSN Mİ VERİYİM
1. Sİ
ilke.ceren@hotmail.com
2.Sİ
cemre_2435@hotmail.com

NOT: 2. MSN MİN "CEMRE"Lİ OLMASI CEMRE ABLAYI ÇOK SEVİYORUM ANLAMINA GELMİZ.
BU ARADA BEN 11 YAŞINDAYIM
UMARIM MEKTUBUMU VEYA BU YAZIMI AMA EN İYİSİ İKİSİNİDE OKURSUN

KENDİNE İYİ BAK GÜLÇİN ABLA SENİ ÇOOOOOOKKKKKK SEVİYORUUUUUUUUMMMMMMMMMM....!!!!

Adsız dedi ki...

ben nisa seni çoooooooooook seviyorum sen benim bir tanemsin
gülçin seni kimselere sevdirmem sevemezler...msnmi buraya yazıyorum beni yükle nisa_levent@hotmail.com

Adsız dedi ki...

gülçin abla seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum...lütfen bana inan senin için canımı veririm ben!!!! bak sana ne diyecemmmm eren ablanın ve cemre ablanın eger dogruysa msn buldum.....AMA SENİNKİNİ BULAMADIM .ONU BULURSAM BENİMLE KONUŞUR MUSUN.ADIM:ŞULE
SENİ ÇOOOOK SEVİYORUMMMMMMMM!!!!!!!

Adsız dedi ki...

bn gülçini çook seviyorummm arkadaşlar bnim blogum çok yakında

Adsız dedi ki...

slm gülçin abla
ben gamze 10 yaşindayım
seni
eren
yasemim ve
cemreyı
ço
oo
oo
ooo
ooo
ooo
ooo
ooo
ooo
k
seviyorum by

Adsız dedi ki...

gülçincim ben mısra soylu senin hayranınım sizin konserinize hiç gidemedim ama bidaki konserinizi hiç kaçırmam bide burçlarımız aynı akrep hadi benden bu kadar

Adsız dedi ki...

gülcin abla seni cok seviyorum ben daha 10 yasindayim avusturyadan geliyorum ve buraya da gelmenisi cok istiyorum benim bi grubum var tabiki de sen oldum ilk gördügümde seni cok sevdim hemen bu benim dedim.

yeginlerin cok tatlilar bazeleri sana bensiyor

bana msn nini verirmisin?lütfen nolur seni cok seven burcu

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum gülcin abla msn ni ver

Adsız dedi ki...

ozgur-1907-96@hotmail.com ve abdullah.irem@hotmail.com

Adsız dedi ki...

gulcınımmmmmmmmmm senı cookkkk ama coooookkkkk sevıyorum.oyle guzelsınkı sırf senı gorebılıyım dıye hepsı1 ızlıyorum.cookk ama coookk tatlısın.sana laf atanlar once aynaya baksınlar sonra laf atsınlar.senınle tanısmayı oyle cok ıstıyorumkı cok guzelsın.bu arada duz saclı halın superrrrr.kıvırcıkta guzel.benım gozumde her zaman supersın.grubunuzdan en cok seni ,cemreyı ,yasemını en son eren ablayı beyenıyorum.ama sen bı baskasın .bılıyorum bıraz uzun oldu.neyse seniii cokkkkkk sevıyorum canım .

Adsız dedi ki...

ilerini gülçin abla seni çok seviyorum dizilerini severek izliyorum. gönderen eda turgut

Adsız dedi ki...

gülçin ben senin bütün filmlerini izliyorum senide çok seviyorum

Adsız dedi ki...

Gulcin kusursus

Adsız dedi ki...

gülçin abla ben caner seni çok seviyorum aslında hepsi grubunu seviyorum ama en tatlı seni buluyorum dizi deki davranışların çok güzel

Adsız dedi ki...

gülçin abla sana bayılıyorum çok güzelsin bu arada eren ablayı unutmayalım benim favorim sen ve eren abladır sizi çok seviyorummmmmm

Adsız dedi ki...

GÜLÇİN O KADAR TATLISIN Kİ SANA HAYRAN OLMAMAK İMKANSIZ GÜLÇİN BU ŞARKI SENİN İÇİN 'ÇOOOK GÜZELSİN GÜZELSİN ÇOOOK ŞİRİNSİN ASLINDA YOOOK DEMEK HALSIZLIK SANA ' I LOVE YOU GÜLÇİNNNNNN (GÜLÇİN DELİSİ)

Adsız dedi ki...

cemre nin msn si hepsigrubu-cemre@windowsli ben cemre

Adsız dedi ki...

gülçinim saçların çok güzel fıstıgım çok şekersin saçlarını hep perma yap lütfen düz saç fazla yakışmıo ben seni kıvırcık saçlı olarak tanıdım minik kedicim

Adsız dedi ki...

slm gülçin abla benim adım çağla benm teyzem sizn çekiminizi yapıyor.bana inanmıyorsan teyzemin adı gözde üzümcüoğlu saçı siyah komik sevecen vebunun gibi şeyler...Ben sana bayılıyorum şimdi sizin 3. albümünüz çıktığı için çok yoruluyormuşsunuz.teyzem öye dedi. 3. albümünüz çıktığı zaman bana imzalatıp verir misiniz?
bir şey sorcam sizin ne zaman teyzemle çekiminiz olursa ben de gelebilir miyim????????çünkü sizinle tanışmak istiyorum.bir de sizin danslarınızı görmek istiyorum.15 haziranda sizin şarkılarıızdan yapıcaz arkadaşım ile beraber.benim arkadaşım da senin hayranın o da sizin ne zaman teyzemle çekiminiz olursa gelebilir mi????????????15 haziranda bizim siteye konser vermeye gelebilir misiniz?ama ben biliyorum siz gelemezsiniz bir de sitemizin o kadar çok parası yok.

Adsız dedi ki...

GÜLÇİN ABLA
SENİ ÇOK
SEVİYORUM MSNDE AÇMASANDA SENİ ÇOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM LÜTFEN BENLE GÖRÜNTÜLÜ KONUŞ NE OLUR GÜLÇİN ABLA SENİ ÇOOOOOOOOOOKKKK SEVİYORUM İSTERSEN BİN ON BİN HATTA YÜZ BİNKERE BİLE YAZABLİRİM I LOVE GÜLÇİN BEN FURKAN

Adsız dedi ki...

GÜLÇİNİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM SENİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKK SEVİYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMM SENİ BENİM KADAR ÇOK SEVEN BİRİ VARSA ÇIKSIN KARŞIMA YOLAYIM BEN ONU SENİ ÇOOOOKKK SEVEN HACER

Adsız dedi ki...

GÜLÇİN SENİİİİİİİİİİİİİİİ VARYA ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKK SEVİYOOOORUUUUMMMMMMMMMMMMMMMMMM SENİ BENİM KADAR ÇOOOOKKK SEVEN VARSA ÇIK SIN KARŞIMA BEN ONU YOLAYIM SENİİİİİİİİİİİİİİİİ HERKESTEN ÇOKKKKKKKKKKKKKK SEVEN HACER

Adsız dedi ki...

ya süpersinnn

Adsız dedi ki...

en büyük gülçinci benim..!bunu tüm dünya kabul ediyor..!gülçinim seni kimse benim kadar sevemez..!en büyük fanın benim..!herkes senin için ölür ama ben senin için yaşarım..!döRt peyniRLi pizzanın en LezzetLisi sensin..

Adsız dedi ki...

gülçin abla seni çok seviyorum msn nde seninle konuşmustuk mektubumda adımı vermicem gizli hayranınım

Adsız dedi ki...

sizi çok seviyorum en güsel kiside gülçin abla mektubumda adım vermicem byby

Adsız dedi ki...

MREBA GÜLÇİN SENİ ÇOK SEVİYORUM SEN BENİM AŞKIMSINMSNNİ YZ

Adsız dedi ki...

gülçin

ben bihter sen çok güzelsin sesin çok güzel bence herkes seni sevmeli ben 10 yaşındayım okulda banaherkes gülçin ikidiğor çünkü sesim sana benziyor msnen vasa verirmisin?

yazan:bihter önkaya

okulu:ali karay ilk öğretim okulu

sınıf.4-b

Adsız dedi ki...

gülçine bayılıyorum çok tatlı şirin ve sesi süper dierleri gülçinin eline su dökemez

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum gülçin sen benim canımsın seni kimse beni sevdiği kadar sevemez

Adsız dedi ki...

seniçok seviyorum gülçin abla sen benim herşeyimsin seni ççç
ooooooooo
ooooooooooooo
kkkkkkkkkkkkkkkkkk
seviyorum aşkım benim:bas gaza aşkım bas gaza kim tutar seni bas gaza

Adsız dedi ki...

bas gaza gülçin bas gaza sen çok güzelsin seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiii çooooooooook seviyorum...
AKIM BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBEEEEENİM CANIM BENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

gülçin seni çok seviyorum.sen benim hayranımsın

sevgilerimle şevval

Adsız dedi ki...

"GÜLÇİN" abla bn seni çoooooookkk hatta bu satırlara sığdıramayacak kadar çok seviyorum.bnce sana düz saç daha gzl yakışıyo.spr oluyosun hep öyle yap derim.birde sesin ve yüzün çok gzl.hele saçların spr.bu sesini neye borçlusun.lütfen mesajıma cevp verebilir misin?"GÜLÇİN" ablacığımm.eğer cvp yazarsan çok muylu olacapım.ayrıca yeni klibinizi izledim harika 4 4lük olmuş.tebrikler.diğer şarkılarınızınklibindede başarılar diliyorum.ii çalışmalar." I LOVE YOU GÜLÇİNNNN" abla.bu arada ismim burcu. :)

Adsız dedi ki...

kimiş o yasemine küfür eden seni varya adabınla konuş gülçin seviyosan diyerlerine hakaret etme hele yasemine asla anladınmı asla yani sen kendini ne zannediyosun be terbiyesiz aptal yaseminime laf getirtmem lan anladınmı kag getirtmem

Adsız dedi ki...

merhaba cocuklar duyduğuma göre msnemi isteyenler var biz sizlere msnemiz yok dedik ama yeni msne actık benim ki gulcin__ergul_@windowslive.com eren.esen.bakici@windowslive.com yasemin_yuruk@windowslive.com gruphepsicemrekemer@windowslive.com

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum aşkım

Adsız dedi ki...

canlarım bende sizleri çok seviorum bu yüzden sizin tuzaklara düşmenizi istemiorum bizim adımıza msnler kuruluyo sakın kanmayın biz adımıza msn açmayız onalar tuzak bir gün sizleri inş görürüm ama mehmetti inş görmem sizleri çoook seviorummm ve cemremiii erenimi yaseminimiiiii GÜLÇİN

Adsız dedi ki...

GÜLÇİNİ BENDEN DAHA ÇOK KIMSE SEVEMEZ YUREĞİNİZ YETMEZ LOKUMUM SARI BALIMMM UNUTKANIM TWETYIMM HUYLARIMIZ BIRE BIR AYNI HER ŞEYİMİZ BENDE PEMBEYI ÇOK SEVIYORUM ŞIP SEVDIYIM UNUTKANIM DAĞINIĞIM NE HUYUN VARSA HEPSİ BENDE VAR SENI ÇOK AMA ÇOK SEVITYORUM 23 NISANDA DA IKI KELIMEYI OYNADIK ZATEN BEN SEN OILDUM CNMMMMMMM ÇOI GUZELSİN ÇOK DATLUSUN SES DESEN SENDE GÜZELLİK DESEN SENDE FİZİK DESEN SENDE OLGUN VE ÇOCUK ROLLERİ SENDE GRUP HEPSİYİ ÇOK AMA ÇOK SEVIYORUM GÜLÇİNİ AYRI Bİ SEVITORUM 4 YUZ SALAKLARI DEFOLUN APTALLAR!!!

Adsız dedi ki...

selam gülçin abla!!!seni çooook seviyorum senin için ölebilirim.çok güzelsin,mükemmelsin,aşkımsın,bitanemsin.arkdşlarımla bizde grub kurduk.ben gülçinim.seni gördüğüm zaman deliriyorum.seni seviyorum.

Adsız dedi ki...

merhaba ben kibristan olcan gulcin abla seni cok seviyorum sana birtek saclarim benzer sarisin ve givircik kibrisa ne zaman gelecek siniz gercekten ozlendiniz hepsinizda cok guzelsiniz
CeMrE cok asil baskahavasi var
EreN cok dogal and guzel
GuLcIn cok seker tatli and felaket guzel
yasemin cok guzel and en kibar yuzlu

Adsız dedi ki...

gülçin sana hastayım arkadaşlarım beni cemreye benzetiyorlar ama ben ce hepinizde güzelsiniz ama dizilerde saf şekilde davranıyorsun ben de biraz varım aslında bunu bilerek yapıyorum bilrek yaptığımı arkadaşlarıma söylüyorum ama onlar hayı öyle değilsin gülçin gibisin diyorlar gıcık oluyorum beni hep küçümsüyorlar

Adsız dedi ki...

aşkım gülçinim ben seni çokkkkkkkk seviyorummmseni çok ama çok seviyorum nolursun msn adresini verr

Adsız dedi ki...

gülçin ablacım seni çok seviyorum senin için dünyaları yıkarım seni çok seviyorum nolursun emesen adresini ver nolursunn seni çooookkkkkk seviyorum bütün dizileriniz çok güzel şunu duydumki siz diziden ayrılacakmısınızlütfen ayrılmayın herkez sizi çok seviyor bende çok seviyorummm!

Adsız dedi ki...

mrb gülçin abla seni çok seviyorum senin için dünyaları yıkarım herkez size beyılıyor hele ben sizi çok seviyorum dizileriniz çok güzel hiç kaçırmıyorum duydumki diziden ayrılıyormusunuz lütfen ayrılmayın herkez sizi çok seviyor bende çok seviyorumm lütfen emesen adresinizi verin siziçok seviyorum!

Adsız dedi ki...

benim sıralama aslın daaa şöyleeee!!!
1.yoshy
2.eren
3.gülçin
4.cemree
ama hepsi güzel ,hepsi başarılı,hepsi dansçı ve hepsi nin sesi güzeeell!!!

Adsız dedi ki...

Slm Arkadaşlar ben gülçin Şİmdi Sizleri çook seviyoruz sizlerin olması bize güç veriyor lütfen adımıza yorum yazıp hayranlarımızı şaşırtmayın msn miz yoktu ama ben internete çok girdigimdenmsn var ergul-_-gulcin@hotmail.com arkadaşlar msn genelde hafta sonu açık olurum sizleri çoook seviyorum Gülçin ERGÜL

Adsız dedi ki...

bende eren cemre,ysamin, gülçinin msn si var
eren.esen.bakici@windowslive.com
gulcin__ergul_@windowslive.com
gruphepsicemrekemer@windowslive.com
yasemin_yuruk@hotmail.com

Adsız dedi ki...

gülçin seni çok seviyorum
seni benimkadar seven birisi varmı diyen bir kız var asıl o kızı ben saçını başını yolarım o kızın ağzına mıçkım

Adsız dedi ki...

merhaba ben ülger gülçini çok sevdiğim için arkadaşlarım bana lokumum der şimdili byby bidaha kinde yorum yazcam

Adsız dedi ki...

bence siteyi kim yaptıysa güzel olmuş,gülçin msnesini versin lütfen... zaten hepsi 1 3 Haziran 2008 günü son bide bursa kültürparktaki konseri çok güzeldi en güzelleri gülçin ve cemre...
BAY

Adsız dedi ki...

merhaba bunu grup hepsi okursa çok sevinirim nolur yazın antalyaya gelin orası çok güzel bi kere sizi görmeyi çok isterim

Adsız dedi ki...

gülcini ççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççokkkkkkkkkkkkkk seviom o cok güzel ve çok şirin onun kadar güzel yok bu grupta seni çok sevyom ben fatmanur

Adsız dedi ki...

yoshyi çok seviyorum yha çok tatlı yha seni çok seviyorum birgün antalyaya yani kemere gelirsiniz ordanda aslanbucak mah.sine msn adresinide yazarmısın seni seviyorum bye

Adsız dedi ki...

ekin diyor ki:
gülçin ablamı çok seviyorum...gülçin ablam benim anne tarafından kuzenim...ayser teyzeme,elçin ve seçil ablama çoook selamlar...

Adsız dedi ki...

nolur msn ni ver

Adsız dedi ki...

ben grupta en çok gülçini seviyorum bizde kendi çapımız hepsiyi yapıyoruz hatta 23 nisanda bile yaptık ve gülçin görüyosa bunları onu çoookkkkk seviom ve hep onu görmek istiyorum tek hayalin bu ve arkadaşlar özellikle büyük harfle yazıom GRUP HEPSİNİN MSN NESİ YOKKK bakın youtubeden görürsünüz ister inanın ister inan mayın

Adsız dedi ki...

mmerhabaaa ben tam bir gülçinciyim.iknci eren üçüncü cemre we en sonda yasemini sewiyorum burdan herkese selamlarr bye(L)...

Adsız dedi ki...

gülçin seni çok ama çok seviyom hepsi bir i kaçırmıyom en çok sni seviyom askım

Adsız dedi ki...

gülçin çok süpersin.Seni çoook seviyorum.rollerin ve sesin çok güzel.

Adsız dedi ki...

gülçin abla düz saçlıyken çok güzel oluyorsun hep düz saçlı ol olurmu?:$

Adsız dedi ki...

gülçin herkes sana evli diyor bu dogrumu ben senin hayranınım nolur sen evlimisin

Adsız dedi ki...

gülçin seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum sarı civcivim benim sana çok özeniyorum arkadaşlarımda ben gülçin elif cemre rabia yasemin cansu erenn bizde bi grub kurduk

Adsız dedi ki...

gÜlçiNiME... slm gülçin ben kolera yanı ismim kolera değil ama rapçi olduğum için takma ismim kolera gerçek ismim elçin yanı kız ismi ben senı çok seviyorum senın le herşeyimiz aynı inankı sesımızde aynı saçlarımızda genelde aynı bende senın gibiyim dağınık ve üstelik gitaristim geçen sene İstanbul açık hava konserinde gitar çalmıştım ve rap şarkıları söylemiştim geçtiğimiz haftalardada hollandadaydım ordakı insanlara şarkı söyleyip ordakı hayata katılmıştım yanı anlıyacağınızz su kı senı çok seviyorum işallah sizinle bir daha görüşürüz geçen yaz görüşmüştük bu yazda görüşürüz benı sagopayla ve sebnem ferahla görebilirsiniz konserde umarım benı hatırlarsınız hatırlamassanızda yazımı ookuyun yenerli cnm ben tmm 26 yaşındayım müzik sanatında aldığım yerde işallah sizleride devamlı aramızda görürüz hayatta başarılar dilerim sizlere kızlar tşk saygılarımla elçin karaman.

Adsız dedi ki...

ben betül boludan arıyorum diziniz keşke devam etseydi bu arada gülçin ablayı eren ablayı cemre ablayı yasemin ablayı ççççççççççççççoooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

gülçin abla bi gün boluya beklerim

Adsız dedi ki...

yasemine laf atan karşısında beni bulur ben onu çok sewiyorum o benim aşkım

Adsız dedi ki...

hiç kimsenin dikkatini çekmedimi ??
yasemin 61 kilo ğülçn 49 nası oluo yasemin daha zyf deilmi ??

Adsız dedi ki...

ben gülçine bayılıyorum ismim ayşen

Adsız dedi ki...

benim adım duygu gülçine bayılıyorum nerde çıksa kaçırmam hatta ona öpücük yolluyorum

Adsız dedi ki...

ya grup hepsinin msn ile ne işi olsun delirdinizmi abi ya grup hepsi hemde aynı evde yaşarmıyor sadece stüdyolarda birleşiyorlar anladınızmı?????bunuda bilin bu kızların msn leri filan yok anladınızmı hemde hepsi_glc_678@hotmail.com
didem_gulcin_70@h.......... diede bi adres yok isterseniz ekleyip bakın onlar müzikle uraşcaz die msn i nasıl alsınlaaarrrr delirdinizmi???!!!!:@ bana katılanlar deliler_beni_bulur@windowslive.com adresini eklesinler oq mu?bnm adımda gülçin ama bn sizin gibi bn gerçekten gülçinim die demiorum gerçek ismim bu

Adsız dedi ki...

afyona gelceklermiş rüyanda gör onu tmm mı? sende gerçekten gülçin deilsin gülçin olsa böle pis bir yalan sölemezdi

Adsız dedi ki...

gülçin abla ne olur ankara\keçiörene gelin sizi çok seviyorum ama gülçinin ayrı bir yeri var ikinci cemre üçüncü ise eren ama sonuçta hepiniz güzelsiniz ve hepinizi keçiörende görmek istiyorum ne olur bir kez de keçiörende konser verin didim deki konsere gelemediğim için çok üzgünüm

Adsız dedi ki...

canlarm lütfen boluya gelin sizi çok seviyorum istanbulda imza günlerinin tarihlerini bilen varsa yazabilir mi hepsim benm

Adsız dedi ki...

GÜLÇİN SENİ ÇOKKKKKKKK SEVİYORUM.

Adsız dedi ki...

ya gülçinin yeğeninin adı ege deil ecem yasemininki ege

Adsız dedi ki...

GÜLÇİN SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKK SEVİYORUMMM..

Adsız dedi ki...

gülçinin kilosu 59 yaseminin kilosu 49

Adsız dedi ki...

GULCIN SENIN EN BUYUK HAYRANIN BENIM GALIBA AMA BIRTURLU KONSERLERINIZE GELEMEDIM SENI COK AMA COK SEVIYORUM HARIKA BI KIZSIN SENIN OZELLIKLERININ AYNISI BENDE MEVCUT KONSERLERINIZE GELMEMEM NEDENI ISE COK UZAK YERLERDESINIZ KESEE BIR GUN KARTALA GELSENIZ BEN KARTALDA OTURUYORM AMA SIZ COOOOOOOOK UZAKALRDA LUTFEN KARTALDA KONSER VERIN LUTFEN KESKE SENI BI KERE GORSEM O YUMUSACIK YANAKLARINDAN BI KERECIK OPSEM AMA NERDE IMKANSIZ GIBI GORUNUYO BURAYA GELSENIZ IMKANSIZI BIRAZ ASIYO GIBI OLUR SENI COK SEVIYORUM BYBYBY SARISIN ORDEGIM

Adsız dedi ki...

bence site güzel değil müzik geç açılıo

Adsız dedi ki...

yha bu site sahipleri nerden biliolar gülçinin han telefonu kullandıklarını hangi müzikleri sewdiini kedisin ilk hangi tasmayı taktıını delimi bunlar abi

Adsız dedi ki...

gülçini benden çok kimse sevemez eğer seviyorlarsa gelsinler benle beraber gülçin ve hepsi bilgi yarışı yapsınlar gülçinin msnsi bende var ama kimseye söyleyemem bu arada o yazan hepsi grubunun msnsi yanlış yüklemeyin sizi kandırırlar

Adsız dedi ki...

ben gülçini hepsinden çoooooooooooooooooook seviyorum ama diğerlerinide seviyorum sizin bir şarkınız var üç kalp orda diyoki 2 kişi seven 2 defa ölürmüş ama ben sizin için 1000 defa ölüyorum

Adsız dedi ki...

yhaaa bu gruptan en sevdiğim kişi gülçin sonra cemre yasemin eren fülçini çooook ama çoook seviorum herkes sesimi ve saçlarımı herşeyimi gülçine benzetiolarr ama bence sadece sesim benzioo sni çokk seviyorumm gülçinn :D

Adsız dedi ki...

gülçin seniniçin hayatımı veririm senin için ölürüm anladınmı bak ben mesenemi buraya yazıcam eğer mesencerın doğruysa meseneme mesaj at yazıyorum (gizem-kandemirQhotmail.com

Adsız dedi ki...

GÜLÇİN SANA BAYILIYORUM.ABLAM OLMANI ÇOK İSTERDİM.SENİN İÇİN VARYA KENDİMİ FEDA EDERİM.

Adsız dedi ki...

Ben Gülçin'e bayılıyorum. Ya o süper bir kız hele o sesi offf Aşkım Gülçin I love youu

Adsız dedi ki...

slm gülçin abla seni çook seviyorum biliyorum çok yorgunsunuz ama birgün ankara ya gelin
ne olur birazda buraları gezin ne olurrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

hayatı boyunca yalnızca bir erkek tarafından reddedildiyse çevresindeki diğer kızların deprosyon kaaynağı olsa gerek.Kendini beğenmiş süslü kokana...

Adsız dedi ki...

slm biz irem ve aleyna gülçine hayranız sizden bir isteğimiz var
bize daha karne hediyesi alınmadı sizden bi sadece gülçini bir kere canlı canlı görmek istiyoruz
sevgiler
gülçin abla

Adsız dedi ki...

Isimsiz ne dedigine dikkat et!!!
Ben yoshy hayraniyim !!
TMM mi ?

Adsız dedi ki...

gülçin abla ben beşak eger buraya girensen msnni yazzarmısın yada beni ekle (devrek_67_bloom@hotmail.com seni çok seviyorum

Unknown dedi ki...

gülçin ben SEVİM seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

gülçin abla seni çok seviyorm bende gülçinin msn adresi var gerçek bana ses klibi gönderdi daha doğrusu bi arkıme göndermis o da bana gönderdi ama msn yi verememmmmm

Adsız dedi ki...

gükçin sana bayılıyom seni çok seviyon

Adsız dedi ki...

çok uzun diye okumayıp geçme gülçin sen benim herşeyimsin canımı al desen düşünmeden veririm kuzenim yasemin ve cemreyle kanuşuyormuş onları eklicem lütfen beni eklesinle msn adresimi veriyorum dilrubasultansivri@hotmail.com ne olur unutma seninle kanuşmak istiyorum zaten adanaya imza günü ve konse için geldiğinizde kanuşmuştum seninle sana bayılıyorum babam gil sadece seni seviyorlar grup hepiside:) bende yazdıklarıma cevap verirsen çok memnun olurum inan seni çok seviyorum çok uzun diye okumayıp geçme kuzenimin adı neriman ölmezoğlu lütfen seni gerçekten çok seviyorum ben dilruba tanıştığıma memnun oldum çok öptüm kendine çok iyi bak

Adsız dedi ki...

adı gülçin olan kişi lütfen gülçine laf söyleme o bitane tamammı senin gibi birisiyle asla karşılaştırılamaz 100 kilo metreyle geçer seni sense 0 kalırsın kendine iyi bakma

Adsız dedi ki...

mrb bn arzu gülçin abla bn sein büyük bir hayaranınım ordu nun fatsa ilçesine konser verin lütfen aşkımsınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

ben gülçin ablayı çok seviyorum dans ediyorum ileride bende cemre abla yassemin abla gülçin abla ve eren abla gibi dans etmek istiyorum

Adsız dedi ki...

nrb kızlar sizi cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
seviyorum ve gidiyorum

Adsız dedi ki...

slm melek kızlar siziçokseviyorum,
hepsi gurubu sizi çooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkk
seviyorum
4 peynirli kılibiniz deçokgüzeldi

Adsız dedi ki...

gülçin abla sana bayılıyorum lütfen beni mesajımı okursan san yalvarıyorum bana msn adresina ver

Adsız dedi ki...

slm gulçin ablam ben seni cok sewiom gerci hepsiniz aynısınzız hepinizi eşit sewiom ya beni ekle ne olur yasemin_kubra@windowslive.com

Adsız dedi ki...

ben gülçin hayranıyım seni çok seviyorum ve en iyi arkadaşım cemreyi sever

Adsız dedi ki...

gulcin abla col guzelsin sana bişey soyleyecem ablamın dogum gunu 28 ekim kuzenimin29ekim senin 30ekim ve bizimorda ikizlervar onlarla dogum gunleriniz aynı allahtan huylarınız aynı degil seni seven pelin

Adsız dedi ki...

herkes beni gülçin abla ya benzetiyo ve bende dansı çok seviyorum hemde o kadar esnek vücıdım varki herkes hayran
hepinizi öpüyorum hepsi grubu

Adsız dedi ki...

arkadaşlar lütfen delirmeyin hepsi grubu buraya neden msn adresini yazsın

Adsız dedi ki...

gülçin ve eren hayranıyım sizleri ve tüm grup üyelerini seviyorum MUCUK

Adsız dedi ki...

gülçin a_s_e_98@hotmail.com a msnne yükler misin cevap bekliyorum

Adsız dedi ki...

gülçinimmmm sana bayılıyorum
engüzel sensin bencede yaseminin saçı iyi değil ama sana herşey yakışır.benim sıram şöyle:
1.gülçin ergül
2.cemre kemer
3.eren bakıcı
4.yasemin yürük
aranızda en ama en güzeli sensin ama senin hakkında kötü şeyler düşünenlerden nefret ediyorum.zaten tanımam etmem.hadi hepinizi öptüm bye mucuk mucuk

Adsız dedi ki...

gülçin sesinin we saçlarının hastayım

Adsız dedi ki...

BEN GÜLÇİNİN HAYRANIYIM VE ONUN GİBİ DAĞINIĞIM VE BUNUN GİBİ BİRÇOK ORTAK ÖZELLİKLERİMİZ VAR SAÇİNA VE SESİNE HASTAYIM UMARIM BİRGÜN AYDINADA GELİRSİNİZDE SENİ GÖRÜRÜM

Adsız dedi ki...

sennniiiiii çooooooooooooookkkkkkk seviyoruz sen bizim için dünyadan daha önemlisin senle görüşmek için herşeyimizi verirdik .Bu şiir sana : Seviyoruz ama kimi
En tatlı birisini
Nasıl söylesek sana
İlk harfine baksana

MELİKE VE EBRUNUN SON SÖZLERİ:SENİ ÇOK SEVİYORUZ HEP SENİNLEYİZ:)

Adsız dedi ki...

sizi çok seviyorum aşığım adım nilay

AzZe dedi ki...

hepiniz çook şekersiniz hep beraber olun

Adsız dedi ki...

gülçin seni çooooooooooooooooooooooook seviyorum çok tatlı ve çok şirinsin sana aşıkım cnm

Adsız dedi ki...

gülçin sana bayılıyorum.çok güzelsin. endine iyi bak

Adsız dedi ki...

Gülçin seni çok seviyorum. Grubu YAKINDAN GÖRMEK İSTİYORUM

Adsız dedi ki...

ya bn hepsini beyeniyorum ama arkadaşlar birazcık düşünün onlar gerçek msn adresleri değil ama bn oğrenmek çok isterim ama yok galiba msn adresleri

Adsız dedi ki...

GüLçiN sEniN seSinİ çOk SeViYoRuM Ve MerT ilE çOK yAkıŞtıĞınIzIn İdAa EdEbiLİriM seni çoK sEvİyOruM
BU SeNe kLİplErİn dE sEniN kıYaFeTlErİnİ çoK bEĞeNİyoRUM

Adsız dedi ki...

ben gülcin abla yi cok ama coooooooooooooooooook seviyorumonu göünce cok seviniyorum kesce gruphepsi yi görebilseydim ve grup hepsi yi coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.

Adsız dedi ki...

gülçin abla ben ceren seni çook seviyorum.lütfen msnni ver.yalvarıyorum.eren ablayıda çook seviyorum.23 nisan 2008 tarihinde antalyada verdiğiniz konserde bende vardım.pembe elbisen çok güzeldi..

Adsız dedi ki...

gülçinim seni canımdan çooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkseviyorum arkadaşım ile sizin şarkılarınızın hareketler buluyoruz senin sesini taklit ediyorum.4 yüzü sevmiyorum ama sizi çokkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

gülçin abla bende seni çok seviyorum ama daha çok cemreyi hepiniz süpersiniz sizleri çok seviyorum msn adresimiz yok diyosunuz ama koskoca kızlarsınız elbetteki msn adresleriniz olmalı yanı yalan atmaya gerek yok evet var dersınız ama vermessınız kımseye neyse ben yınede sızlerı çok sevıyorum başarılarımızın devamını dilerim hoşçakalın byeee

Adsız dedi ki...

Slm gülçin ablacım bn sinoptan dilara karagülle seni çoooooooooook seviyorum senin posterleri odamda yer bırakmadılar kendime seni örnek aldım senin gibi olmayı çok seviyorum sizin tüm şarkılarınızı ezbere biliyorum ve çıkaracağınız şarkılarıda anında ezberliyorum seni o kadar seviyorumki çok komik birisin sinop merkez e bi kornser vermenizi çok istiyorum bunu hep hayal ediyorum bizim sınıftada bir grubumuz var sizin gibi dans ediyoruz sesimizide sizden güzel olmasada güzel seni ve diğer üyeleri çok seviyorum sevgilerimle öptüm bayy

Adsız dedi ki...

gülçin seni çok seviyorum... lütfen diyarbakır`a gel. en büyük hayranın benim

Adsız dedi ki...

grup hepsi yakından dahada güzel cifte kavrulmusa gittik kadar güzellerdiki anlatamam cok güzel gecti hele eren yokmu o dahada bi güzel bak bak doyamadım ereni cok seviyorummmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

yaseminin azına sıçarım diyen kişi sen dönde bence aynada kendine bak sen onun tırnağı bile olamazsın

Adsız dedi ki...

hepsi biz çifte kuzen olarak sizi çook seviyoruz...SİZ BİZİM İÇİN ÇOOK ÖNEMLİSİNİZ
BİZ RİZEDEN EBRU VE ARDA...

Adsız dedi ki...

inşallah bir gün rizeye gelirsinizzzzzz

Adsız dedi ki...

grup hepsi sizi çooooooooooookkkkkkk ama çok seviyorum.en fazla gülçini seviyorum işallah ankarada bir konser verirsiniz buna katılmak isterim sizleri çok ama çok seviyorum.canım gülçinim mg

Adsız dedi ki...

gülçinimmmmmmmmmmmmmmmm seni çokkkkkkk seviyorum sizin konserlerinizi hiç kaçırmadım hepsine gittim grup hepsi sizi buradan öpüyorum ve işallah derginiz çıkar

Adsız dedi ki...

bazı tımarhane kaçkınları ismi aynı olduğundan gülçini çok seviyormuş insanın adı deil kalbi bir olsun yeter

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar gulcinin msn si bende var bana cam actı ısteyen innır istemeyen inanmaz veriyim dalyan_gulcin-ERGUL@hotmail.com bn istedim cam actı haberiniz olsun

Adsız dedi ki...

gülçin abla seni çok seviorum.ama tek seni dehil hepsi grubunu çok seviyorum.ama sen ayrısın.seni çoooooooooooooook seviyorum

irem dedi ki...

GÜLÇİNİM SENİ ÇOK SEVİYORUM BEN URFA DAN İREM BEN ARKA SIRADAKİLEREDE YAZDIM URFAYA GELİR MİSİNİZ? DİYE ONLAR CEVAPLAMADI AMA ONLAR URFAYA GELDİ SİZ GELSENİZ MUTLU OLURUM CANIM GÜLÇİNİM YOSHY ME SLM SÖLE

Adsız dedi ki...

ya onlar bize hiç msnlerini verirlermi?o ben biliyorum diyenlerde yalan sölüyo kim bulmuşki o ses kaydı diyen kızda yalan sölüyodur doruysa yollasın bize dinleyelim bakalım arkadaşlar bende onları seviyom ama onlar bize vermezler nede olsa biz halkız onlar sanatçı değerimiz yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

askımm

Adsız dedi ki...

selam ben betül seni çooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

gülçin seni seviyorum

Adsız dedi ki...

gülçinbenim teyzem kim ne derşe deşin o benimteyzem

Adsız dedi ki...

çoook güzelsin sarışınlık sana çook yakışıyor nolur karabüke konsere gelin nolurrr

Adsız dedi ki...

SENİ ÇOK SEVİYORUM BEN GÜLBENAY HAYRANINIZIM

Adsız dedi ki...

ben gonca 10 yaşındayım başöğretmen atatürk i. ö. o.gidiyorum.gülçin sen çok güzel bir kızsın sarı saçlarında çok güzel senden sonraeren geliyor oda kızıl saçlarıyla dikkat çekiyor bidesiz nasıl tanıştınız ve böyle bir gurup kurmaya karar verdiniz? bidehepinizin emesen adresini bekliyorum. sizi çok seviyorum sorularıma cevapvermeyi unutmayın by

Adsız dedi ki...

selam gülcin,cok güzelsin seni cok seviyorum hayatinda bol sans dilerim,austria`dan MUHI A.B.L

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi