28 Mart 2008 Cuma

cemre kemer arabasını yıkarken resmi

Benzer Yazılar



12 yorum:

Adsız dedi ki...

seni çooooook seviyorum beni msn ne ekle lütfennn almina_fulya97@hotmail.com

Adsız dedi ki...

cemre seni çok seviyorum odam senin ve diğerlerinin posteri ile dolu hergün internetten sizi izliyorum seninle konusmak istiyorum beni msn ne kaydet lütfen bak sende beni sevcen sen_birsen_benimsin@hotmail.com beni lütfen kaydet ADANALI GÖZDE cemre sizi çook seviyorum...

Adsız dedi ki...

cemre yine ben adanalı gözde sizi çook seviyorum

inci dedi ki...

cemre abla seni istinye parkta arkadaşınla gördüm yanına öpmek için gelecektim ama çekindim gelemedim tam cesaretimitopladım geliyodum ki otopark çıkışından gittiniz yetişemedim lütfen msnne beni ekle sen konuşmak istiyorum

Adsız dedi ki...

Ayyyy senin siten irenç !!!

KUSASIM GELDI YAAA !!!!

Adsız dedi ki...

cemreciğim aşkım, sana seviyorummmmmmmmmmmmmm ÇOKKKKK BEĞENYIRIMMMM,ÇOĞ HOŞ SÖYLİYIRSIN,DEWAM ET ARKANDAYIM,MECAZ OLARAKKKKKKKK YANİ CÖNÜM ,A BU ARA DA MSNNİ BIRAK BELKİ DÖNERIM PROGRAMIMA BAKMAM GEREK SIRF SENİN İÇİN BİR ŞEYLER AYARLARIM

Adsız dedi ki...

cemrem aşkım kıyamam sana ellerin yorulmuştur bırak ben yıkayım arabanı bebek'M tatlım seni çok seviorm bitanem esmer bombam

Adsız dedi ki...

SENİN HAYRANINIM CEMRE ABLA NEDEN MAX KONSERİNE SİZDE KATILMADINIZ KEŞKE KATILSANIZ SİZLERİ BİR KERECİK GÖRME ŞANSIM OLURDU NEYSE CNM BOŞ VER BEN SİZİ GÖRMESEMDE OLUR AMA BEN SİZİ ÇOK SEVİYORUM HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM NEYSE BYE

Adsız dedi ki...

MRB BEN GİZEM BURSADA YAŞIYORUM HEPSİ GRUBUNUN HAYRANIYIM BEN HEPSİ GRUBUNUN EVİNE GİTME HAKKINI KAZANDIM AMA HİÇ BİR ŞEY GELMEDİ EN ÇOK CEMREYİ SEVİYORUM BİLİYORUM BİZİ KANDIRIYORSUNUZ AMA BEN SİZİ KANDIRMIYORUM CEMRENİN MSN ADRESİ esmer-bomba-hepsi@windowslive.com BEN CEMREYLE HER GÜN KONUŞUYORUM VE KAMERASINIDA AÇIYOR BU ADRESİ MSN ADRESİNİZE EKLERSENİZ ÇOK MUTLU OLURUM CEMRE HAYRANLARII SİZİ ÇOK ÖPÜYORUM:)

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar grup hepsinin msn adresini buldum doğru olup olmadığını bilmiyorum ama yine de denemekte fayda var
MSN:hepsi-e_c_g_y@hotmail.com

Adsız dedi ki...

cemre seni çok seviyorum lütfen bu msn yi al servan_sevval@hotmail.com

Adsız dedi ki...

cemre seni çok seviyorum ama yasemini daha çok seviyorum bunu ona söylersen çok mutlu olurum bu arada adım cansu seni ve diğer grup üyelerinide seviyorum bende sizin dergileriniz posterleriniz röportajlarınız herşeyiniz var okul eşyalarınız bile var benim için güzellik sıralaması 1-yasemin 2-eren 3-cemre 4-gülçin

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi