11 Eylül 2007 Salı

yasemin yürük kimdir (hepsi grubu üyesi)

Biografi
Yasemin Yürük 1986 yılında İstanbu’da doğdu. Yasemin orta okul ve liseyi Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Devlet Konservatuarı Bale bölümünde okudu. Şu an halen üniversite eğitimini devam ediyor. İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı Bale bölümünde okuyor.Üç yıl boyunca Atatürk Kültür Merkezi Çocuk ve Gençlik Balesi’nin sergilediği oyunlarda rol aldı.Tiyatro dersleri aldı. Reklam jingle’ları seslendirdi. Özel şan ve piyano dersleri aldı.

Özellikleri
1-)Zerrin Özer'in Rumeli Hisarı ve bostancı gösteri merkesindeki konserinde vokal ve danscı olarak sahne aldı.
2-)Yasemin annesi ve anneannesiyle yaşıyor..babasını ikinci eşinden bi erkek kardeşi var
3-)araba park edemiyormuş.bu yüzden sürücü kursuna gitmiş
4-)okuldayken diş teli takmış
5-)çok güzel çeşit çeşit soslar hazırlayabiliyomuş
6-)hiç aldatmamış ama bir kez aldatılmış
7-)Başı ağırdığında bile hemen ilaca sarıldığı için gastrit olmuş daha bu yaşta .
çok esmer olduğu için okuldaki arkadaşları ve öğretmenleri yasemine maşacı die hitap ediyorlarmışş
9-)en sevdiği meyve üzümmüş.
10-)lisedeyken çok yaramazmış.İlgin diye bir arkadaşı varmış onla birlikte hep ceza alırlarmış
11-)asla vatkalı şeyler giymezmiş
12-)simetri takıntısı varmış
13-)sevgilisi varmış konserlere çıkmadan yada televizyona çıkmadan önce hep ararmış
14-)Kızlar Diyorki; "Yasemin çok kolay ağlar,bazen sırf şımarıklıktan ağlar duygu sömürüsü yapar"
15-)bir keresinde oyun oynarken yanlışlıkla enstrüman olarak kullandığı tefi arkadaşının kafasına geçirmiş
16-)Bel fıtığı varmış
17-)her şeyden önce bir kişi ile tanıştığında kişinin önce gözlerine sonrada ayakkabılarına bakarmış
18-)plakası YY'miş Yani Yasemin Yürük!
19-)Yasemin ANNESİne kızdığı zaman annesinin yastığının altına ıspanak koyarmışş
20-)yaseminin kuzeninin adı Bengü Ceyda'ymış
21-)Göbek adı Damla'ymış
22-)ilkokul son sınıfta iken bi sibirya kurdu varmış bahçede yer yapamamışlar köpeklerine bir süre balkonda bakmak zorunda kalmışlar bahçede kocaman bir kulübesi varmış.Motorsiklet geçtiğinde sürekli havlıyomuş.Susması için illa yanına gitmek gerekiyormuş.Yasemin kulübeye girmiş onunla kulübeden çıkınca yine havlamaya başlamış,Yaseminde sabaha kadar külübenin içinde köpeğiyle birlikte uyumuş sabah gözlerini açtığında köpeği suratını yalıyormuş
23-)yasemin küçükken barbie bebeklerinin saçını boyar ve arabaya oturttururmuş
24-)birisi elini burnuna soktuğunda o da sokarmış
25-)4 yaşındayken pamuk prensesin arkadaşını oynamış boyu kısa olduğundan pamuk prensesi oynayamamamışş maleseff pamuktan sakalını kaldırıp püff yapıyormuş

DOĞUM TARİHİ=21 EYLÜL 1986
DOĞUM YERİ=İSTANBUL
BURCU=BAŞAK
EN SEVDİĞİ YEMKLER VE İÇECEKLER=KOLA BALIK ET TAVUK VE ÇİKOLATA
EN SEVMEDİĞİ YMKLER VE İÇECKLER=NANE YUMURTA
LAKABI MAŞACI
BOYU=1.60
KİLOSU=61
DİNLEDİĞİ SANATILAR=KENAN DOĞULU MADONNA TARKAN ŞEBNEM FERAH ...Yasemin arabalara meraklı... Bir an önce mutlaka bir spor araba sahibi olmak istiyor... Yasemin'e "Hiç reddedildin mi?" sorusunu yönelttiğimizde "Evet reddedildimde reddettim de." cevabını alıyoruz."Şuan biri var mı?" sorusunada "Evet var." cevabını veriyor.













etiketler: hepsi gurubu grup hepsinden yasemin yürük biyografisi hayat hikayesi kimdir nedir nerelidir burcu resimleri fotoğrafları foto galeri izle videoları msn mail adresi ev adres cep telefonu yoshy

Benzer Yazılar



373 yorum:

Adsız dedi ki...

YA BNCE EN GÜZELL EREN CEMRE VE GÜLÇİN AMA YASEMİN KORKUTU SEWMESE ODA ÇOK GÜZEL OLACAK.......

Adsız dedi ki...

YA BNCE EN GÜZELL EREN CEMRE VE GÜLÇİN AMA YASEMİN KORKUTU SEWMESE ODA ÇOK GÜZEL OLACAK.......

Adsız dedi ki...

ya yasemine bayılıyorum canım benim

Adsız dedi ki...

slm benim msnem tugce-crayz-@hadi by

Adsız dedi ki...

meraba yush ben seni çok seviyorum cok tatlı bir kızsın arkadaslar hepsinin adresi =gurubu-hepsi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Aşqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm benim YOSHyim ölüm bile ayıramız bizi

Adsız dedi ki...

ya birkere yaseminin korkutu sevmesi dizi işi. ayrıca yoshy en güzelleri aşqqqqqqqqqqqqqqqqqqmm engüzel ses gülçinde engüzel dans yeteneği erende en güzelleri demin belirttiğim gibi YOSHY cemre ise onu bilmiyom

Adsız dedi ki...

ben yasemini çooooook seviyorum lütfen eğer biri yasemin ablanın msn bulursa bana
versin

Adsız dedi ki...

yasemin msnne varmı varsa verirmisin

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben size eren bakıcı ile yasemin yürkü ün msn adresini vericem.gruphepsi_eren-1984@hotmail.com bu eren bakıcı nın msn adresi.guruphepsi_yasemin-1986@hotmail.com buda yasemin yürük ün msn adresi.

Adsız dedi ki...

bence grubun en güzeli yasemin, ondan sonra eren, ondan sonra gülçin.yasemin abla seni çoooooooooooooooooook seviyoum.

Adsız dedi ki...

yasemin korkutu dizi den dolayı seviyor en güzelleri yasemin kimse benim yaseminime laf söyleyemez

Adsız dedi ki...

eminmisin onların olduğundan kim söyledi

Adsız dedi ki...

yasemin ablaıcım beni eklermisin prensess.halime@hotmail.com 2 tane s ver yha lütfen ekle beni senin msn ne ni bulsem ben seni eklerdim

Adsız dedi ki...

YASEMİN ABLAYA BİRE HAYRANLIK DUYUYORUM AMA DİĞERLERİNİNDE KALBİMDE AYRI KÖŞELERE SAHİPLER AMA YASEMİN ABLA CENNETİMDE SİZ BENİM KALBİME ÖYLE BİR TAHT KURDUNUZKİ ANLATAMAM BİDE BİR HABER DUYDUM ADIYAMANA GELİYORMUŞSUNUZZ EĞER DOĞRUYSA BEN KENDİMİ KAYBDERİM YANİ SEVİNİRİM EĞER DOĞRU DEĞİLSE YIKILIRIMMMM BEN SİZİ ÇOK SEVDİĞİM İÇİN ARKADAŞLARIM BAZEN YALAN SÖYLÜOLAR KANDIRIYOLAR ADIM AYŞE

Adsız dedi ki...

onu çoook seviyorum ve hayranım müthiş bir sesi var.

Adsız dedi ki...

yasemin abla seni çok seviyorum.beni eklermisin dj_tiger12@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bana bak en basta yazan kıs yoshy bıkre fılm icabı korkuy-tu sevıo tmmı yoshy benım bırıcık aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm senı sevıyorum yoshy en guzel seslıde yoshy

Adsız dedi ki...

bne yasemini çok seviyorum ve bazı arkadaşlarım sesimin ona benzediğini söylüyor bende onun gibi kısa boyluum onun sevdiği şeyleri seviyorum yani benim ruh ikizim.

Adsız dedi ki...

bende hepsi grubunu çok seviyorum. ama ene çok yasemin ablayı seviyorum.hepsini çok seviyorum ama onun yeri bambaşka onu çoook seviyorum... bana msn ni ver lütfen çok istiyorum msn nini o çok güzel ya çok seviyorum eminim resimlerindekinden daha da çoook güzelsindir

Adsız dedi ki...

ben söylemek istersem en çok yash sewiyorum ama hepsi de güzel hepside güzel bana göre hele sarkıları bayılıyorum arki aralarındada yash olarak söyleniyorum SENİ ÇoOoOoOoOoOk sewiyorum


AYCAN VE YASH

aşkım yasemin abla

Adsız dedi ki...

ya bikere size ne herkez işte neden korkutu seviyo sanane dizi işi böyle tm sanane sanamı sorucak bütün yorumalrınızı okudum altın gününe çevirmişsiniz burayı ohh bide çayla börek açsaydınız.....neyse ben bikere onalrı görüdm tm yılbaşında konserine gittim ..yazdığınız msnlerin hepsi yanlış bi kere gereçk msnlerini veeiyolar onalr bide ben sordum onalr ztn eskiden sevgililweermiş tm ağzını topla tekrar söylüyorum sizeneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

bence en güzel yasemin ben onun imzalı fotorafını ıstiyorum bence bizim sınıf en çok
yasemini seviyor bende yasemini seviyorum ben onun hayranınım o benim aşkım

Adsız dedi ki...

EJN GÜZELİ YASEMİN KİM NE DERSSE DESİN ONDAN SONRA CEMRE GELİYO EN SONDA EREN HEM YASEMİNİN GÖZLERİ ÇOK GÜZEL Bİ VİDYO İZLEDİM O KADAR GÜZEL GÖZLERİ VAR Kİ AM Bİ KUSURU VAR TEN RENGİ TEN RENGİ BAKIMINDAN CEMRE GÜZEL CEMRE VE YASEMİN SİZ ÇOOOOOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

EN GÜZELİ YASEMİN KİM NE DERSE DESİN ONDAN SONRA CEMRE GELİYO CEMREDEN SONRA GÜLÇİN EN SONDA EREN HEM YASEMİNİN GÖZLERİ ÇOK GÜZEL Bİ VİDYO İZLEDİM O KADAR GÜZEL GÖZLERİ VAR Kİ AMA Bİ KUSURU VAR TEN RENGİ TEN RENGİ BAKIMINDAN CEMRE GÜZEL CEMRE VE YASEMİN SİZ ÇOOOOOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

bence yasemin de güzel hepsi de güzel bence ayrımlılık olmasınnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

slm hepsi grubu sizi çok seviyorum inşallah bir gün tanışırız yasemin de güzel ve eren cemre gülçin de güzel ayrımcılık yapmayalım kısacası hepsi birbirinden güzel sizi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

yaa ben en çok yasemin ablayı seviyorum sesini istediği gibi kullanabiliyor bence ben en çok ona hayranım seni çok seviyorum yasemin abla n'olur bana msn adresini ver lütfennnnnn seninle konuşmayı o kadar istiyorumki benimki cadisafinaz37@hotmail.com
eklersen dünyalar benim olur başka birşey istemem lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hepsi grubunun msn adresini öğrenmek isteyen vereceğim msn adresini kayıtlasın darya_deli@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba ben seren yasemin büyüğünce senim gibi bir dasçı olmak istiyorum hatta en büyük haylayim sizin grupla tanışmak benimde bir grubum var ismi hepsi kolik yani sizin hastanızız anlamına gelior seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

siz benim aşkımsınız hele yasemin hayatım cemre senin gözlerin fırıldak gibi açınca hoşıma gidio hepnizi seviom öptüm sizi

Adsız dedi ki...

ya yasemin çok hoşsun digerleride hoşsunuz sizi çok seviom lütfen msn si verin yoshy öptüm size slm lar hayranızım 4 yüzden daha fazla yeni şarkınız çok hoş bayıldım tebirkler by

Adsız dedi ki...

YASEMİN ABLA SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇOK ŞEKERSİN BEN KÜBRANUR MİMARSİNAN İLK ÖGRETİM OIKULUNDA OKUYORUM 5 .SINIFIM SINIF ARKADAŞLARIM VE BEN 4KİŞİLİK 5 TANE GRUP OLUŞTURDUK BEN YASEMİN SINIFTA SENİ ÇOK SEEN FATMA DİYE Bİ ARKADAŞIM VAR ODALARININ DUVARLARI KAPILARINDA HEP SENİN RESMİN VAR ŞUBEMİN D MSNEMİİ BIRAKIYORUM EKLERSEN ÇOK MUTLU OLURUM SENİ ÇOK SEVİYORUM MSNE:kubra_nur_ozler@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yasemin abla seni cook seviyorum

Adsız dedi ki...

yha ben en çok GRUP HEPSİYİ ve TOKİO HOTEL seviyorum ikisininde hayrenıyım...

Adsız dedi ki...

Yasemin abla ben 10 yaşındayım seni çok seviyorm bizim okulda bir grubumuz var grubumuzdaki kızların adı zeynep pınar tuğçe ve damla yani ben göbek adın damlaymış çok sevindim msn adresini verirmisin?

Adsız dedi ki...

ya yasemin sana ve cemreye bayiliyorum.insallah bir gün tanisiriz.eren ve gülcine diyecek yok ama yaa hepsiniz birbirinizden güzelsiniz.

yasemin_yosh dedi ki...

slm kızlar ve erkekler ben yasemin yani yosh size msn adresimi vermeeye karar verdim yorumlarınızı okudum ve çok beğendim msnem mavisim.esen@hotmail.com bu erenin kardeşinin msne si ama biz kullanıyoruz bizi sevenler ve inananlar eklesin byy

Adsız dedi ki...

ben cemre veyoshy seviyorum

Adsız dedi ki...

yasemin abla seni cok seviyorum ama cok.diziniz cok güzel,sarkilariniz cok güzel hemde siz cok güzelsiniz.ben hepinizi seviyorum en cokta yasemin vede eren ablayi.lütfen berlinde konser verin. cok sevinirim.sizi cok seven berlinden bi kiz.

Adsız dedi ki...

selam yasemin seni cook ama cook güzel sin ve seni cook seviyorum yer cumartesi günleri dizinize bakarim seni 1 kere göre bisem lütfen .ben almanya da oturuyom ne olur vizyon na konser yapmaya gel lütfen benim bütün arkidaslarim sana hayran lar ne olur senin hakin da her seyi biliyom senin msn adersin ben de var ama doru oldunu bilmiyom lütfen vizyona konser yapmaya gel sen benim tek beyen dim sanat ci sin onun icin benim icin cook deyerlisin seni cook seviyom . ICH LIEBE DICH ÜBER ALLES . adim büsra

zeyno dedi ki...

cnm yasemin mor meleğim benim seni çok seviyorum sen benim ruh ikizimsin
nolur bana msneni ver
hem aynı takımı tutuyoruz fenerbahçe seninle bazı seylerimiz aynı benim msnem
yoshy-zeynep@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm yasemin ben seni sewiyorumm sinetten de hiç ayrılmıyom ben efcan efecan_ecem@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yasemin benim favorim hepiniz güzelsiniz ama yasmin başka

Adsız dedi ki...

yasemin abla seni çook seviyorum beni eklermisin...
istanbullu_baby-19

Adsız dedi ki...

ben en cok gülcin ablayi seviyorum sonra yasemin ablayi sonra eren ablayi cemre ablayi biraz cünki o cok kiziyor bende cemre ablanin msn adresi var hepsi-1-cemrekemer@hotmail.com yemin ederim o gercek cemre öbürküler cemre deyil onlar kandiriyorllar ama bu gercekten cemre:)

Adsız dedi ki...

YA BEN **YASENİN** ABLAYA HASTAYIM ONU ÇOOK AMA ÇOOK SEVİYORUM ONU BİRYERDE GÖREMEMEK ÇOK KÖTÜ AMA VAR OLDUGUNU BİLMEK YETİYOR BANA ONU GERÇEKTEN ÇOOK AMAÇOOK SEVİORUM TABİ DİYERLERİNİDE**=:=)OYÜZDENDE KİMSE ATIP TUTMASSIN YASEMİN ABLAYA LAF YOK=?)

Adsız dedi ki...

askim yasemin

Adsız dedi ki...

o yazan kız YASSEMİN KISA BOYLU DEĞİL ORTA BOYLU HEPİNİZ MALSINIZ VARYA BAZILARIDA AY BEN ÇOK BENZİYORUM FLN FİLAN UMARIM BENZİYONUZDUR HEHE:DAYRICA BEN BÜTÜN KONSERLERİNE GİTTİM ARTIK BENİ TANIDILAR İİCE BENDE TEL NOSUDA VAR CEMRENN MSNSİDE ŞU CEMREE_KEMERR_@HOTMAİL.COM HEPİNİZİ ÖPÜYORUM(YANAĞINIZDAN)KİBAKIN AEOLUN CİCŞLERİM BENİM BYSS PAİİİ

Adsız dedi ki...

EREN BENİM BİR TANEM YASEMİNİDE SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

ya yasemine bayılıyorum prensesgizem98@hotmail.com eklersen öle öle öle öle mutlu çok çok çok çok mutlu olurumki nese seni çok seviyorum yaseinnnn

Adsız dedi ki...

ya yasemin sana bayılıyorum cemre sende çok tatlısınn seni çok seviyorum gülçin sende süpersin eren sende çok iyi oynuyosun annem beni ise cemeye benzetiyo:D

Adsız dedi ki...

Ben gerçekten Yasemin'in msn ni buldumm.Bana kamera açtı gördüm onu adreslerini verdi bana mektup yolladım onlara.Adresihepsi_yaseminyuruk34@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yasemin abla seni çok seviyordum ama sen fener bahçelisin ben cimbom ayrıca yalan şarkısın da sesin çok güzel

Adsız dedi ki...

ben yasemin arkadaşlar size gerçekten adresimi verebilirim gerçekten istersewnbiz sarışınınkinide veribilirim yaseminyürükhepsi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bakın sıze soyluyorum yasemını cok sevıyorum dıyenlere. benden hıc kımse yasemını cok sevemez. cunku ben onun ıcın herseyı yaparım.ve 23nısandada onların sen bır tanesın adlı sarkılarıylada dans edıcez.yasemın askımsın sen benım senı oluncede yanı hep sevcem bunu sakın unutma..

Adsız dedi ki...

yaa bn 4. sınıfa gidiom yasemin ablanın hayranıyım bana göre en güzel sırası 1 yasemin 2 cemre3 eren 4 gülçin gülçin abla sende süper bi kızsın ama bnim sıramda en arkdasın sesine bayılıyorum senin ama en çok yasemin ablamı seviyom msn adresi var bnde

Adsız dedi ki...

yasemin ablama laf yok eden :@

Adsız dedi ki...

merhaba ark bn eren biliyorum bna inanmayacaksınız ama bn erenim siz msnmizi çok istediğiniz için msnmi veriyorum inanmak sizin elşinizde:eren.416@hotmail.com inanmayabilirsiniz ama...........

Adsız dedi ki...

cemre canım benim sen güzelsin emrede çok yakışıklı canlarım sizi çok ama çok seviyorum ama gülçin eren yasemini de çok seviyorum ama seni daha çok seviyorum

Adsız dedi ki...

yasemin abla ! lütfen burAYA BAK VE MSN Nİ SÖYLE VEYA MSN Mİ BEN SANA VEREYİM LÜTFEN EKLE :
DUNYA_GUZELİ_1234@HOTMAİL.COM (KÜÇÜK HARFLERLE)
SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYOORUM ... :D I LOVE YOU (L)

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubundaki yasemin yorumlarınız çok güzel alabildiğim kadar msn adreslerinizi alıyorum sizi çokkkkkkkkkk seviyorummmmmmmm inanın tatlılarımmmm

Adsız dedi ki...

hımmm bence eren daha güzl ama hepsiden en çok eren we yasemn zaten sonra gülçin cemre hehehee yanii niye yasemn korkutu sewmesin allah allah sanane be dsaha yeni barışmışlardı ehm çom yakışlıorlar lkeşke gwerçk hyttada sewgili olsalar eren barışla cemre emreyle glçin mertle yasemn de korkutla keşkeeeee ne sçama konuşluorsunuz yaaaa

Adsız dedi ki...

yasemin abla ben sana msnmi vermişdim sende eklemişdin haani peki bana gülçin ablanın msnsinide verebilirmisimn .. ! lütfen
arkadaslar gülçinin msnsini bulan vrsa yorumunu göndersin :
grup hepsi üyelerine bunu iletiyorum lütfen beni ekleyin :
1.wert_sea@hotmail.com
2.barbie_cigdem26@windowslive.com
3.excellent-_-_-girl@hotmail.com
4.cigdem-b-m@hotmail.com

Adsız dedi ki...

HEPSİDEN EN GÜZEL YASEMİİİİN NE DERSENİZ DEYİN KISKANDIĞINIZ İÇİN DİYONUZ EN BAŞTAKİ YORUMCU APTAL CEMREYE BAKSIN SANKİ EMRENİN KORKUTTAN Bİ FARKI VAR GERİ ZEKALIII

Adsız dedi ki...

cok guzelsın cokta şirinsin aslında cokta talısın çok guzel pozlar verıyosun yaq

Adsız dedi ki...

bebek gibisin yasemin abla burcu

Adsız dedi ki...

SENİ ÇOK SEVİYORUM YASEMİN BİRİCİĞİM BENİM İLK ÖNCE SENİ SONRA ERENİ SONRA GÜLÇİNİ VE EN SONUNDA DA CEMREYİ SEVİYORUM SENİ ÇOOOOOK SEVİYORUM AŞKIM BENİ EKLER MSİN yasin_buse@windowslive.com EKLE BEKLİYORUM SENİNLE TANIŞMAK BENİM HAYALİM LÜTFEN BENİ EKLE YHA DA SENDE MSNNİ VER BENDE EKLİYİM NOLUR AMA VER MSNNİ LÜTFEN SİZİ ÇOK SEVİYORUM AMA EN ÇOK SENİ:D LÜTFEN EKLE!!!!

Adsız dedi ki...

SİZİ ÇOK SEVİYORUM EN ÇOK YASEMİN SENİ AŞKIM!msn mi ekle nolur hayalim senle tanışmak bu hayalimi gerçekleştiriim inş. yasin_buse@windowslive.com LÜTFEN EKLE!

Adsız dedi ki...

yasemin abla seni çk seviyorum aşkım!lütfen beni ekle yasin_buse@windowslive.com

Adsız dedi ki...

lütfen beni ekle yasin_buse@windowslive.com

Adsız dedi ki...

yasin_buse@windowslive.com ekleyin nolur yasemin abla

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben yasemin yürük msnmi veriyorum:modern_bale_yoshy@hotmail.com ekleyin konuşuruz

Adsız dedi ki...

yasemin seni çok seviyorum nolur bikere olsn senin için girmediğim site kalmadı seni çok seviyorum.msn adresin de aldım.

Adsız dedi ki...

yasemin abla ben seni çok seviyorum bana gerçekten msneni yolaa çünkü ben eklemiştim sen sanıp sen deimişsin

Adsız dedi ki...

yasemin abla ben 10 yaşındayım.senin hayranınım seni seviyorum dizilerinide severek izliyorum seni çok seviyorruuuuuuummmmmm.

Adsız dedi ki...

yasemin seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum benim adım sümeyye şenol

Adsız dedi ki...

slm yasemin ablacığım lütfen beni eklermisin lütfen ekle ama lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn seni çok seviyorum hiç kaçırmıyorum sizin diziyi n'olur ekle sonsuz_umutlar_13@hotmail.com

Adsız dedi ki...

arkadaşlar çooook teşekür ederim msn adreslerini verdiğiniz için cemre çoooooooooooook çirkin ben sizin yerinizde olsam makyaşsız çıkmazdım.emre sana hiç yakışmıyor grubada yakışmıyorsun çirkin

Adsız dedi ki...

gülçin sen çok güzelsin aşkım bebeğim cnm seni çok seviyommmmmmmmmmmmmm seni sonsuz kucaklarımla öpütorum

Adsız dedi ki...

yasemin abla sana duygularımı anlatmaya çalışsam inanki dünyada kalemle mürekkep kağıtla ağaç kalmaz seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

yasemin ablacım buraya bak halk içinde bulunan bu hayranına kulak ver ben sizin dış ve iç güzellik olarak seviyorum lafı fazla uzattım belki ama bende karanlıktan çok korkarım
HABİBE
not sizi bildiginizden fazla seviyorum

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben yoshy size sizin için aldığım yeni msn imi vermek istiyorum beni ekleyn herkesi eklicem hepsi-1-ben@windowslive.com sizi çoooooookkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

bence süper 1 gurup hele yasemin abla süper bence korkut abi de yasemin ablaya çok yakışmış

Adsız dedi ki...

siziii cok sevıommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

YASEMİN YÜRÜK SENİ ÇOOOK SEVİYORUM
BEN ASLI SENİN YAPTIĞIN HEPSİ1 İZLİYORUM

Adsız dedi ki...

yasemincim burdan sana sesleniorum bi aralar sewdiin avusturalyalı şahsi hala seni sewio bebeğim(deerini bil bnce)
bir dost

Adsız dedi ki...

yasemiiiiiiiiiiiiiiiiiin ablaaaaaaa seni çoooooooooook seviyoruuuuuum ben aralarından en tatlısı sensin canıııııııııııım yoshy ablaaaaaaaaaam seni çok seviyorum ben harikasın mükemmelsinn

burcu dedi ki...

yasemin ben seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

sen var oldukça benim sana olan sevgim de hep var olacak ömür boyu sana mutluluklar diliyorum ve seni çok seviyorum

FIRAT

nehir dedi ki...

sen bu dünyada var oldukça seni her zaman seveceğim seni sevmekten bıkmayacağım inşallah hep mutlu olursun sen mutlu olduğunda bende mutlu olurum

not(ismim=FIRAT)
neden kullanıcı adımı ''nehir'' yazdı diye içinizden geçmiştir... sevdiğimi nehir kenarında kaybettim

Adsız dedi ki...

Slm
ben grupta en çoooooooooook ereni eviyorum Sonrada yaSemini
beni arkadaklar gülçine benzetiyo benimde bir grubum var adları:dilan ayten gizem dilek latife vede ben benim en büyük hayalim izinle tanışmak

Adsız dedi ki...

merhaba yasemin abla ben seni çok seviyorum. lütfen bana msn adresini ver.bazıları sizin msn adreslerinizin olmadığını söylüyor ben bunları duyunca çok üzülüyorum sana msn adresimi vericem lütfen beni ekle seninle konuşmayı çok istiyorum.bu arada diğerlerinide çok seviyorum ne olur beni ekle

merve.yd@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba ben yasemin sizleri çok seviyorum biliyorum ki bizim msn adreslerimizi çok merak ediyorsunuz ama ben msn me sizlerden sadece bir kişiyi ekleyebildim lütfen ısrar etmeyin çünkü bizler herkese msn mizi verseydik şu anda hepinizle konusuyor olurduk. sizleri hep sevicez bizim msn mizi yazan ların hepsini okudum ama hepsi yanlış.çok fazla ısrar ettiğiniz için sizlere msn mi vericem ama içinizden sadece 2 kişiyi eklicem çünkü herkesi ekleyemem
yasemin.yürük.g.h@windowslive.com

Adsız dedi ki...

ya bence hepsi çok güzel ama yasemin benim özelim yani aşkım yerim ben onu ben cemrenin msnesini biliyom arkadaslar bide yasemin benim kuzenim inanmıyorsanız sorabilirsiniz adım ceyda

Adsız dedi ki...

YA BEN BUNLAARA INANMAYIN GRUP HEPSİ MSN ADRESLERINI BUARAYA VERMEZ KI SACMA BENLE KONUSMAK ISTIYENLER(asi_piskopat_girl@hotmail.com) ekleyınnnn beklıyomm!!!

Adsız dedi ki...

yaseminnnnnnnnnnnnnnnn seni çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok ama çççççççççççççççççççççççççççççooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum korkuta d aşığım çok tatl

Adsız dedi ki...

yasemin seni çççççççççççççççççççççooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

yasemini bende çooook sewwiorum tek siz çoook sewmiosunuz ayrıca ona laf attırmam ve atmam

Adsız dedi ki...

bnce en çirkinleri cemre ona gıcık oluyorum tabiii gerçek yaşamını bilmiyorum.yaseminle erene bayılıyorum.gülçini de tatlı buluyorum

Adsız dedi ki...

bence en cirkinleri cemre

Adsız dedi ki...

ben en çok cemre ablayı seviyorum cemre abla çok tatlı ve güzel biri arkadaşım yasemin ablayı çok seviyor biz hepsi grubundan bir tek şey istiyoruz bursada konser vermelerini verirlerse çok mutlu oluruz heppinizi çooooooooook seviyoruz

Adsız dedi ki...

YA.YASEMİN ABLA.BEN SENİ ÇOK HEMDE
ÇOKKKKKKKK SEVİYORUM.SENİN MSN ADRESİNİ BİLMİYORUM.BEN SANA VEREYİM.AMA ŞARTLARIM VAR.1-KAMERA-
YI FİŞİNDEN ÇIKARIP KAMERA YOKMUŞ GİBİ YAPMA.2-KEMERADA GÜLÇİN EREN SEN VE CEMREYİ GÖSTERECEKSİN.3-KAMERAYI AÇMASSAN VE YA BAŞKA BİRİNİ GÖSTERİRSEN SENLE KÜSÜP SENİ
SİLEREK ENGELLERİM ONA GÖRE.MSN Yİ
VERİYORUM
zeynep_melek_98@hotmail.com
okey hadi kızlara benden selam gönder okey

Adsız dedi ki...

BENCE GRUP HEPSİDEN BİR KIZA BİLE GICIK DİYEN VE SEVMEYEN TAM BİR GERİZEKALI BUNU AKLINIZA SOKUN

Adsız dedi ki...

BENCE GRUP HEPSİDEN BİR KIZA BİLE GICIK DİYEN VE SEVMEYEN TAM BİR GERİZEKALI BUNU AKLINIZA SOKUN

PusatDelisi dedi ki...

Bence serenay güzel yapmışın bloğu

Adsız dedi ki...

yasemin ve ereni bayılıorum bence yasemine mor ve kızıl saç çok yakışıyoo

Adsız dedi ki...

ya bence en güzeli eren ve yasemin bunu herkes bilio cemre çooooooooooooooooooooooooooook şımarık kendini düzeltsin gülçinin saçları düzken daha güzel

Adsız dedi ki...

ya ben yasemine bayılıyorum

Adsız dedi ki...

hepsi kızları çok tatlı.ama yaseminin filmdeki karakterini çok beğeniyorum.ayrıca korkutla da yakışıyorlar.hepsi çok şekerrr.

Adsız dedi ki...

eren abla ben senin en büyük hayranınım. lütfen bana msn ni verirmisin.ezgi ablayı tanıdığınızıda biliyorum. onu görünce benin için imzalı resimini verirmisin.(adım:zuhal)

Adsız dedi ki...

slm ben berna yasemin ve eren hayranlarından biriyim ve benim eren kuzenim oluyor ama uzaktan isterseniz inanmayın bay bay erenime slm yolluyorum ve onu çooooooookkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

YA BENCE YASEMİN SÜÜPPPPERRRRRRRRRRRRR ONU ÇOK SEVİYORUM SESİNE VE SAÇINA HAYRANIM

Adsız dedi ki...

ben irem yasemin abla senı cok sevıyorum umarım benı eklersın msn.:love_you_irem_12@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaassssssssssseeeeeeeeeeemmmmmmmmiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnn abla

Adsız dedi ki...

yasemin ablayi selenadaki buraka yani GOKHANA 4ook yakistiyorum.Bence onlar evlensin.YaSeMiN abla seni 4oooooooooooooooooooooooooooook ama 4ooooooooook seviyorummmmmmmmmm :) :) :)

Adsız dedi ki...

yasemin abla ne olur msn adresini koyar mısın buraya senin le konuşmak istiyorum neolur

Adsız dedi ki...

Yasemin abla lütfen beni msn adresine ekleiitanevarveriyorum:
1:)iremayca97@hotmail.com
2:)AYCA_FB_1907@windowslive.com

LÜTFEN BAŞKASI


EKLEMESİN

( +9 yaşındakilerekleyebilir )


Ayrıca dabnimadımAYŞE
grup hepsi de en güzel yasemin yürük

Adsız dedi ki...

yasemin küçükken çok iğrenç bir kızmış içlerinden en güzelleri cemre gülçin

Adsız dedi ki...

içlerinden en güzel cemre gülçin eren yasemin iğrenç ığğğğğğğğğ

Unknown dedi ki...

yasemin abla lütfen msneni lütfen ver sizinle konuşmak istiyorum

Adsız dedi ki...

ben yaseminin hayranıyım diziyi kaçırmadan izliyorum ve yasemin korkutu sevdikçe daha bi güzelleşiyor birbirlerine çok yakışıyorlar.bitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanem SEVDA VE YASEMİN

Adsız dedi ki...

aşkım seni çok seviyorum benim adım nihan kıvırcık saçlı halin çok güzel

Adsız dedi ki...

kimin kimi sevdiği hiç kimseyi alakadar etmez.Bence grubun en güzeli ve en tatlısı eren.Bence eren abladan sonra yasemin daha sonra cemre bence grubun en çirkini en tipsizi ve en şımarığı gülçin abla.Alınmasın ama gerçekten çok irenç poz veriyor

Adsız dedi ki...

yasemin abla beni nolusun ekle diddlinamelike@hotmail.de seni cok ama cok seviyorum cnm ablam benim bitanecik ablam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

yasemin seni çok seviyorum çok tatlısın

Adsız dedi ki...

yasemin abla seni çok seviyorum.ben başak.yasemin abla en çok seni seviyorum.nerde oturuyorsun.

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bn yeliz bnde yasemin ablanın msn adresi var bn onun en yakın arkisinin kuzeniim ister inanın ister inanmayın yohsi-.-yasemin@.....

Adsız dedi ki...

ben gruphepsinin mns leri olduğuna inanmıyorum ben yoshynin hayranıyım ama gülçinle konustum kamerasını açmadı bence grup hepsinin mns si yok

Adsız dedi ki...

ben büşra hepsi1sizi çok sewiyorum ama emin olunki sizi benim kadar kimse sewemez
çünkü ben sizi gerçekten sewiom eğer mesajımı okursanız msnemi ekleyin sizinlen konuşmak istiom:busraa-98@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yaseminin seni seviyorum kimse senisevmiyo benim kadar ben senin için fenerliyim

Adsız dedi ki...

ben yasemini çok seviyorum ve onların msnelerini istiyorum bakın çok sevmesem yazmazdım nalorr! biliyorsanız yorum yapıp gönderin!!!

Adsız dedi ki...

yasemini çoq seviyorummmm aslındaa heqsi grubunu sevıyorummm benndee msn ıstıyoruzz her salı hepsi dizisini izliyorummmm çokkk güzell bolumlerr bırdee rakıq çıktıı heqsiye mp3 ama benn nn hepsi grubundayımmm mp3 çok salakkca ne oyle biz dünyayı çok sevmıstıkk....... asla hepsi grubuna rakıq olamazlar çünkııı heqsiyii herkes hada onceee mp3 çıkmadan once heqsi wrdı .......tek kelımeyle haqsııı harıkaa bonba bısey yhaa

Adsız dedi ki...

yuşiiiiiim benim sena bayılıyom hastayım sana seni birkere görsem keşke

Adsız dedi ki...

bence msn adresleri almayın ama ben aldım bekliyourm eğer hayla bişiolmazsa silicem

Adsız dedi ki...

bende en çok yasemini severim o benim aşkımmmmmmm ayyyy cnm

Adsız dedi ki...

slm ben en çok gülçin ve yasemini çooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

YASEMİN SENİ ÇOOOK SEVİYORUM.SENİ EN ÇOOOOK SEVEEEN BEN.AŞKIM BENİM.NOLUR KÜTAHYAYA KONSERE GELİİİİN.GELİRSENİZ ÇOOOK SEVİNECEĞİM.ODAMDA HEP YASEMİN POSTERLERİ VAAR.SENİ ÇOOOOOK SEVİYORUM YASEMİN NOLUR KÜTAHYAYA GELİN KONSERE.BURASI KÜÇÜK BİR YER OLDUĞU İÇİN FAZLA ÜNLÜLER GELMİYOR.NOLUR SİZ GELİİİN
ALLAHIN AŞKINAAAAAA...

Adsız dedi ki...

SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOKKKK SEEVİYORUZ ÇOK GÜZELSİN AMA SİGARA İÇİYOSUN HİÇ BEKLEMEZDİK SENDEN HİÇ AKLIMA BİLE GELMEZDİ SENİN SİGARA İÇECEĞİN AMA OLSUN NEYSE

Adsız dedi ki...

YA BNCE EN GÜZELL EREN CEMRE VE GÜLÇİN AMA YASEMİN KORKUTU SEWMESE ODA ÇOK GÜZEL OLACAK.......

04 Kasım 2007 Pazar 22:03
diyen kız senin dedigin yanlış yasemin güzel zaten ilakıde korkutumu bırakcak güzel olmak için hemde gercekte sevmiyolı

hepsinin dünyası dedi ki...

ama neden korkuta güzel neden öyle diyosunuz bence yoshy korkuta yakısyor site süper resimler süper yoshy hayaranıyım askım yoshyimm

Adsız dedi ki...

YA ARKADAŞLAR BENCE KORKUT YASEMİNE YAKIŞMIYO TİPİ DEĞİL HERŞEYDEN ÖNCE NEYSE BEN CEMRE ABLAYLA KONUŞTUM GERÇEKTEN YANİ KAMERA AÇTI SES KAYDI YOLLADI SİZE VERİYORUM GERÇEK AMA cemrexkemer@windowslive.com SİZİ ÇOK SEVİYORUM HEPSİ ARALARINDA TABİ EN GÜZELİ GÜLÇİN EREN YASEMİN VE CEMRE DİYE GİDİYO HARİKASINIZ

Adsız dedi ki...

hepsi bi harika muhteşem müzik.gülcin sesin cok güsel canım basarılarınızın devamı öptm sizi yesim_hepsi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

en güzel yasemin abla.fıstık gibi

Adsız dedi ki...

BENİM ADIM ALEYNA

YASEMİN SENİ ÇOK SEVİYORUMMMM

NERDEYSE TÜM ÖZELLİKLERİMİZ AYNI
BEN MSN ADRESİMİ VERMEK İSTEMİYORUM ÇÜNKÜ BAZI KİŞİLER KÖTÜYE KULLANABİLİYORLAR

Adsız dedi ki...

BeNcE HePsİ GüZeL AmA YASEMİN aBlA HePsİnDeN gÜzEl.OnA lAf SöYlEtMeM.SöYlEyEnLeRiN ağZı YaMuLsUn.

Adsız dedi ki...

o yaseminin msnelrini verenlr bence yalan söylüyolar çünkü hepsi grubu çok yoğun konuşçak vakitleri olmaz ama gerçek olanlarda olabilir ayrıca ençok yasemini seviyorum çok güzel

Adsız dedi ki...

yhA bu msnlere inanmayınhepsi yalan sizi oynatıyorlar ama ekliyenler bunun farkında deil hç hepsi grubu size msn sini verir mi akıl var mantık var bi de aralarında en güzeli eren dir

Adsız dedi ki...

seni çok seviorum yasemin inş. bi gün qerçek hayatta görüşürüz

Adsız dedi ki...

bence hepsi grubu çok vefasız neden derseniz biz burda onların msn adresini bulmak için ter döküyoruz ama onlar bir msn adreslerini vermiyorlar ve hiç hayranlarına değer vermiyorlar ben onları çok seviyorum ama onlar ev adreslerini bile vermiyorlar her şeylerini gizliyorlar bence artık hepsi grubunun msn sini aramayın boşu boşuna ve herkezde yalan söylüyor dikkat edin sakın şu msn lere inanmayın hepsi-gur-bu@hotmail.com

Adsız dedi ki...

MERHABA ARKADAŞLAR
BEN YASEMİN YURUK. HERKESİN YALANLARINDAN BIKTIM.BAZILARI YAZMIŞ: "BANA GRUP HEPSİ KAMERA AÇTI "GİBİ SÖZLER. İNANMAYIN ÇÜNKÜ BİZ MESENGER KULANMIYORUZ,KULLANMIYACAGIZDA.NEDEN DİYE SORAN OLURSA KENDİLERİNİ BİZİM YERİMİZE KOYUP NE KADAR ZORLANACAGINIZI GÖZÜNÜZÜN ÖNÜNE GETİRİN O ZAMAN BİZİ ANLARSINIZ. HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUZ.

Adsız dedi ki...

1.ci yazıyı yazan kendini halt etmiş ben ce yaseminle korkut yakışıolar birbirlerine oyun icabı ne anlaer ki ben ce aralarında en güzel yazemi,n onu çok seviyorum

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende hepsi grubunun 67 tane msn var.
gülçininkini vereyim öbürkülerininkini asla veremem söz verdiim.
gulcin_locom@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya lütfen artık hiç kimse hepsi grubunun msn adresini yalan yere vermesin çünkü o adresleri ekliyoz bi bakıoz böle bişi yok çok büyük hayal kırıklığına uğruyorum hatta bir keresinde bir adres buldum ve bunun hepsinin adresi olduğuna çok inandım ve kendimi kaptırdım sonra onların olmayınca tam 2 gün boyunca ağladım lütfen artık böyle şeyler yapmayın

Adsız dedi ki...

yasemini çok seviyorum.ve son çıkarmış oldukları kılip çok güzel dört peynirli pizza şarkınızda güzel üstelik hepiniz çok güzel çıkmışsınız dansınız da çok güzel bayıldım sizin şarkınız çıkınca bilgisyarın sesini sona açıyorum hepinizi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

ya ben resmen deliyim yasemin ablaya ben baska ülkede yasiyorum yani belçika'da grup hepsiyi tüm okula tanistirdim laf atani da dövdüm hepsi yasemin ve öbür ablalarim için. ,,, benim okulda sade 3 sinifda 150 ye yakin kisi var 150 den en az 100 kisi taniyo dur grup hepsiyi herkes onlarin sarkiyi dinliyo :)


ps: yasemin abla eyer bu yorumu okursan bil ki ben seni çok seviyorum ve her zaman da sevicem !!.

bide ,, isallah 2009 da yada 2010 da eurovisiyon a çikarsiniz o zaman sizi sade belçika deil tüm dünya tanir !!!!

Adsız dedi ki...

mrb ben figen eren ablanın evine gittim ama evde yoktu aparmandakilerin isimlerinin içinde eren bakıcıda vardı çok heyecanlandım ismini görünce SİZİ ÇOK SEVİYORUM daha öncede aynı adrese mektup yollatmıştım ablamdan eğer bu yorumları okuyorsanız lütfen bana cvp yazın siz bitanesiniz

Adsız dedi ki...

yasemin seni ve gülçini çoooooooook seviyorum sizin posterleriniz odamıdoldurdu işallah karamürsele konsere bigün gelirsini görüşmek dilegiyle hoşçakal

Adsız dedi ki...

DOĞA AKYILDIZ YASEMİN SENİ ÇOK SEVİYORUM EMESENİNİ AÇ AÇTIĞIN ZAMAN HABER VER BEKLİYORUM

Adsız dedi ki...

yuji_775_yasmin_775_yuruk_775@hotmail.com

yaseminin gerçek msn adresi bence ekleyin biz konuştuk

Adsız dedi ki...

yasemin çok güselsin sheni çok seviorum bende araba meraklısıyım ilk önce eren'i seviodum sonra gülçin,ardından cemre den çok hoşlanıodum ama uzun zamandan beri sheni çok seviorum gerçek msn adresini çok merak ediyorum sheni bir kere canlı görsem hatta msnde cam ile konuşsak ne kadar mutlu olurum burdaki adreslerin hiçbirinin gerçek adresinis olmadığını anladım.lütfen msn adresinisi buraya yasın hergün yeny olan msn adresini ekliorum ama hiç biri diil sheni çok sewiorum eren gülçin cemre yide çok seviorum ama sheni daha farklı ve çooook seviorum bu arada mor saç sana çok yakışmış bende saçlarımı öle boyatcam 2009 da eurovision a sis çıkarsanıs eğer müsikten anlıolarsa sis 1. olursunus yhany ülkemis....sizi çok seviorummmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

yuji_775_yasmin_775_yuruk_775@hotmail.com

yaseminin gerçekten msn adresi bu çünkü konuştuk

Adsız dedi ki...

yasemin sana bayılıyorum bide erene süpersin yuji_775_yasmin_775_yuruk_775@hotmail.com

bu msn adresini ekledim seninle konuşma fırsatını yakalım bu şans kimsenin eline geçmez çoook şanslıyım :) :) :) :) :)
:-)

Adsız dedi ki...

sana bayılıom askım süper yaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

ben gerçekten gerçek yaseminim herkesinkini okudum ama hepsi yanlış inanmak sizin elinizde tek bir kişiyi ekleyebiliim msnm yasemin-yürük
-@hotmail.com

Adsız dedi ki...

mrb arkadaşlar ben yasemin yürük hepimizde msn kullanmıyoruz kullansak da konuşacak zamanımız yok zaten.yalan yere msn adresi lütfen vermeyin artık hepimizde bıktık.hepinizi seviyoruz

Adsız dedi ki...

inanmayacaksınız ama bn yaseminin msn sini buldum bn de yasemine bayılıyorum evt yasemin ve gülçinin sesi çok hoşuma gidio ereninde dansı ve sıfır bacak açması bnm adım ezgi

Adsız dedi ki...

selam bu site çok güzel

Adsız dedi ki...

ben yasemine bayılıyorum.her gece yatarken senin resmini öpüp de yatıyorum aşkım.sen çok güzelsin.meleğim.

Adsız dedi ki...

bence grubun en güzeli eren ondan sonra cemre bence süperler ya erene bitiyorum çok süperler

Adsız dedi ki...

çok güzel yoşhy aşkum benim hepsiyi çooooooooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

arkadaşlar grup hepsinin gerçek msni bnde war bana imza gününde werdiler inananlar eklesin
biz_grup_hepsi@windowslive.com

Adsız dedi ki...

ben size inanmıyorum hepsi gurubu msn sini verecek kadar aptalmı

Adsız dedi ki...

bence siten süperrrrrr bayıldım bende kendime böyle site kuruom

Adsız dedi ki...

ben yaseminin hastasıyım öle bi kız daha önce görmedim diğerleri pek iyi deil ama yasemin bir tane onu düşünmeden yapamıyrm her an aklımda ne yapsam bilmiyorm aşık oldm galiba biliyorm bana yüz vermez ama genede onu seveceğim UZAKTAN SEVMEKTE BANA YETER

Adsız dedi ki...

ben grup hepsinin msn sini biliyorum diyosunuzda yalan sölemediğiniz ne malum

Adsız dedi ki...

yushye bayılıyoruö.hepsi grubunun en güzeli o benim için.gerçi cemre hariç geikalan kişiler çok güzel...

Adsız dedi ki...

ben öncelikle yaseminin hayranı olduğumu söylemek istiyorum yasemin sen benim aşkımsın allah hep sizi kazalardan korusun hepinizi çok ama çok seviyorum hepinizin ben içimde ayrı bir özellikleriniz var ama en çok aşkımın yaseminimin bence yasemini sevmeyen yoktur sevmeyende kafasında vardır pardon arkadaşlar yasememinime lütfen laf söylemeyin söylersiniz hepsi çirkinliğiniz ve terbiyesizliğiniz yasemin ve diğerleri sizi çok öptüm kendinize çok iyi bakın hoşçakalın güle güleyin...

Adsız dedi ki...

BENCE EN GÜZELİ EREN SONRA GÜLÇİN SONRA YASEMİN AMA CEMRE IIIIIIIIIIYYYYYYYYYYYYY

Adsız dedi ki...

BENCE EN GÜZELİ EREN SONRA GÜLÇİN SONRA YASEMİN AMA CEMRE IIIIIIIIIIYYYYYYYYYYYYY

Adsız dedi ki...

BENCE HEPSİ ÇOK GÜZEL VE ŞARKILARINA HAYRANIM BİRİCİK ABLALARIMIN

Adsız dedi ki...

hepsi grubunun hepsi de güzl sadece cemmmmraeee hariç burnu bozuyor:(
yasemin çooooooooooooooooooooooook güzelsin.

Adsız dedi ki...

bencede hepsi grubu güzel ama grup mp3 te onlara rakip

Adsız dedi ki...

bişi dicem kendi adresinizi vermiyin çalıyorlar benimkini çaldılar tmm hepsiyi seviyosunuz ama vvermeyin yapmayın az önce bi isimsiz ben yosyim yazmış vermiş adresini yalan inanamıyın sonra bir isimsiz gelmiş ben yosym demiş farklı adres yazmış bence en doğrusu aramamak onlar dolu olabilirler çünkü sete gidiyolar şarkı yapıyolar aramayın

Adsız dedi ki...

ben yasemini çok seviyorum.aşkım benim.en büyük hayalim seninle tanışmak yakından görmek. yasemin seni çok seviyorum.bitanemsin.

Adsız dedi ki...

var ya bu verdiğiniz adresler onların değilse hepinizi rezil ederim!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

ben sizlerin verdiğiniz msnlere inanmıyorummm
eğer gerçekden hepsi grubundan birisi busiteye
diriosa gerçek msn adresini versinn ama eğer gerçek msn adresleri vermesseler onlar hepsiden diyildirrrrr ben hepsş grubuna bayılıtorum resmennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nolursunuz hepsi grubu yalvarırım bu siteye girin bnm yorumumu okuyum msnmi vericem onu msn adresinize ekleyin noluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu msn adresim :esin.aygun.96@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bence en iyisi yasemin ve eren bide gülçin var tabi

Adsız dedi ki...

yasemin ablkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lütfen cevap yazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Adsız dedi ki...

en iyileri bence cemre yasemin gülçin ve eren sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum çok hoşsunuz

Adsız dedi ki...

sizi seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

en başta yazanlar yasemini çok seviyosunuz ama bi yoshy yazmayı öğrenin biriyush biride yash yazmış yuf hem ben yasemini çok sefiom aşkımmmmmmmmmmmmmm o benim bebikom bitenem yaseminin gerçek msn nesi olan yorum yazsın buraya ama gerçek olan kandırmayın sakın (bnm sıralamam 1.yasemin 2. eren 3.gülçin 4.cemre)(en güsel sesi olan gülçin en güzel dans eden eren yasemin ennn güselleri ve cemreyi ilmiom:) ama cemrede güsel bir kız yasemin kadar olomaztabikide)

Adsız dedi ki...

ya bakın ben hepsini sewiom neden ayrımcılık yapıosunuz onları zor durumda bırakıyorsunuz onalar belkide sizin yazdıklarınızdan ufak ta olsa tartısıyordur ben hepsini esit sewiom ama yasemin baska yasemin_kubra@windowslive.com isteyen eklesin ama yasemin ablam gulçin ablam eren ablam cemre ablam siz okuyupta bu msnyi bulursanız ekleyin lutfen hep hayal kırıklıyına uğruyorum hep ağlıyorum

Adsız dedi ki...

YASEMİN ABLA HİÇBİRİ SANA GÜVENMİYO YANİ ANLAMIYO LÜTFEN ONLARI KAFANI TAKMA SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM BY BY

Adsız dedi ki...

YOSHY AŞKIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM SENİ ÇOK SEWİYORUM(YOSHY)(=)(AY PARÇAM)

Adsız dedi ki...

çok şeker fotoğraflar çok güsel kıs yaa

Adsız dedi ki...

arkadaslar sizi hayal kırıklığına uğratmak istemem ama bakın siz msn adreslarinizi yazın ben sizi yuklarim sakın uzulmeyin beni yuklemedi diye aranısdan secicem

Adsız dedi ki...

yoshy çok tatlısın canm benm seni çok sewiyorm :)

Adsız dedi ki...

yasemin abla ben seni göremediğim için intara bile kalkıştım beni yukle ne olur seni cok sewiyorum ayuklemessende sen bilirsin beni cok uzmuş olursun ama yukleğince kamera acana söz wer ne olur ekle beni
yasemin_kubra@windowslive.com adım kubra bu arada

Adsız dedi ki...

seni coooook seviorum gülçin ve eren abla msn nem onurfbsay@hotmail.com

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi