7 Ağustos 2008 Perşembe

yasemin yeni saç modeliyle kliptonikteydi


Benzer Yazılar



16 yorum:

Adsız dedi ki...

bence yasemin hiç güzel olmamış

Adsız dedi ki...

sana herşey yakışıyor yasemınn yasmın

Adsız dedi ki...

başta pek beğenmedm ama geçen görünce fikrim değişti buda yakışmış bence .saçları yanmış yazık onu çok sewiyormmmmmm

Adsız dedi ki...

yaşemin benim aşkımmmmmmmmmmmmmmmmm kimşe ona laf atamaz azını burnunu kırarm onşuz yaaşıyamam o benm

Adsız dedi ki...

yasemine hersaç yakışıyo saçları yanmasaydı saçlarını kestirmezdi ama bu halinlede çok güzel ana gülmek çok yakışıyo bide kliptonikte izledim sizi 4 peynirli pizza şarkınız çok harika bu yorumumu okursanız yasemin veya eren cemre gülçin şarkılarınız kral da povertürkte gala tatlıses ve fix tv lerde çıksa fazla çıkmıyo siz napar eder siniz ama şarkılarınız sıksık çıksın ve ençok 4 peynirli pizza çıksın sizi çok ama çok seviyorum yasemin sanada kısa saç çok yakışmış sana herşey yakışır sizi çok ma dünyalardan çok seviyorum yorumumu okursanız çok sevinirim kliptonike bidahya çıkın neolsa ordaki kerem di galiba adı arkadaşınız söyleyin bida çarsamba günü çokın lütfen yanaklarınızdan öpüyorum

Adsız dedi ki...

hıc guzel olmamıs hıc yakısmamıs

Adsız dedi ki...

ZAT KATIĞ OL YASMİN MERĞABA BEN AZERİ KIZ

Adsız dedi ki...

bence çok güzel beğenmegenler sevmio demek

Adsız dedi ki...

bence yasemine uzun saç çok yakışıyodu ama böylede fene olmamış güzele ne yakışmaz

Adsız dedi ki...

bance çokkkkkkkkkkgüzel olmuşşş güzele ne yakışmaz ki yaniiiiiii

Adsız dedi ki...

bence güzel olmuş yani hepsi yanmamışya saçlarının ona dua edin hepsi yansa kel olurdu allah korusun haksızmıyom kızlar beyenmiyenler yaseminin güzelliğini kıskanıyolar inşallah beyenmiyenlarinde başına gelir (BEDDUA DEĞİL)

Adsız dedi ki...

bence saclari idare eder ama uzun sac daha güzeldi ama yinede birtaneme hersey yakisioo sen sakin üzülme yoshym benim

Adsız dedi ki...

slm hepsi seni seivyorum

Adsız dedi ki...

slm hepsi sizi ççççççççoooooooooookkkkkkkkkk sevoyrum muthişsniz en cok ereni seviyorum sizi gormeyi çok istyrum

Adsız dedi ki...

hiçde güzel olmamış eski saçı daha güzeldi.

Adsız dedi ki...

bence bu daha güzel olmuş daha da spor durmuş bence yaseminde

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi