11 Ağustos 2008 Pazartesi

gülçin yatakta uyurken


Benzer Yazılar



13 yorum:

Adsız dedi ki...

SİZİ SEVİYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORUM BURCU

Adsız dedi ki...

bence reklam yani ya O UYURKEN CEKİLMEMİS BENCE YANİ BU ARADA BEN ASUMAN LİDYA SOHPET KOSESİNDEKİ NİCK İM BEN_ASUMAN_LİDYA_BENİ_CEKEMEYEN_SELOCAN_OLSUN AMA ERKEKLERLE ARKADAS OLMAK GİBİ 1 NİYETİM YOK YANLIS ANLAMAYINDA SİZ

Adsız dedi ki...

ayakta felan uyumuyor foto çekinmek için yapmış yatakta bide

Adsız dedi ki...

ben cemre kemer msn adresim cemre_hepsi1_ciddi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yaa siyah-girl@hot... düzceliler eklesiiinn ama sdece dzcli olanlarr

facebaher dedi ki...

gülçin sen herkese reklam mı yapmaya çalışıyorsun

facebaher dedi ki...

ben de gülçin msn adresim gülçin_sarışın_seker@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bence çok tatlı uyuyor

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum gülçin çok tatlı birisin

Unknown dedi ki...

ay çocuklar bizde sizi seviyoruz canlarım benimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm hepinizi çok seviyoruz

Adsız dedi ki...

gülçin o gruptan ayrılmamalıydı

Unknown dedi ki...

bence cok tatli görünüyorsun gülcin abla sizleri birbir cok seviyorum almnaya berlinde oturuyorum.ve sizi coooook seviyorum tüm müzikleriniz var bilgisayarimda hep sizin fotograflariniz var lütfen bu sayfaya girerseniz adresimi alin lütfen.samsunlu_ayse_@hotmail.de

Adsız dedi ki...

bencede gruptan keşke ayrılmasaydı gülçin gitti grup bittii...

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi