5 Ağustos 2008 Salı

grup üyeleri dün kliptonik programındaydı

STAR TV’deki ’Kliptonik’ programına konuk olan ’Hepsi’ kızları, kendileriyle ilgili bir itirafta bulundular.

Grubun sarışını olarak anılan Gülçin, "Ben Hepsi albümünde kendimi yorum olarak göremiyorum. Normalde çok daha farklı bir tarzda söylüyorum. Ama Hepsi’nin farklı bir formatı ve tarzı var. Başka bir ’Hepsi Gülçin’ görüyorum. Ama normalde daha farklı şarkı söylemeyi düşünüyorum. Daha soul ve R&B söylemeyi seviyorum" diye konuştu.

Grubun bir başka üyesi Cemre ise "İleride tarz değiştirmeyi düşünüyor musunuz?" sorusuna şöyle yanıt verdi:

"Hepimiz gerçekten çok farklı tarzda müzik dinliyoruz. Mesela Yasemin daha çok rock dinliyor. Eren jazz dinliyor gibi. Yani her kafadan başka ses çıkıyor. 4 farklı karakterden bahsediyoruz sonuçta. Onların hepsini bir albümde toplamak biraz zor gözüküyor. Biz de o yüzden Hepsi formatında birşey yapıyoruz. Daha çok sahnede şov yapabileceğimiz şekilde şarkılar seçmeye ve müzik türünü kullanmaya çalışıyoruz."

Dans da şarkılarımız kadar önemli

Hepsi kızları yalnızca şarkılarıyla değil, sahnedeki şovları ve danslarıyla da dikkat çekiyor. Konservatuarda ’modern’ dans eğitimi de alan Hepsi kızlarından Eren, "Biz dansı da her zaman gözönünde bulunduruyoruz bir şarkıyı yaparken. Müzik kadar önemli dans. Bizim izleyicimiz sadece bizi şarkı söylerken görmek istemiyor. Dansı, koreografiyi, sahnedeki her şeyi görmek istiyor" diye konuştu.

Sezen Aksu’dan çok şey öğreniyoruz

Sezen Aksu, Kenan Doğulu, Murat Boz gibi isimlerle de sahneye çıkan ve destek alan Hepsi Grubu üyeleri, bu isimlerle çalışmanın kendilerine çok şey öğrettiğinin de altını çizdiler. Cemre, bu konuyla ilgili olarak, "Hepimizin çok sevdiği ve hayran olduğu isimler bunlar. O isimlerin yanında sadece durduğunuz zaman bile bir şeyler öğreniyorsunuz. Özellikle Sezen hanımdan. Mükemmel bir duygu bu anlatılamaz" şeklinde konuştu.

Benzer Yazılar



7 yorum:

Adsız dedi ki...

grup hepsi ye laf atan önce kendine baksın ben grup hepsiyi çok seviyorum ve onlara laf söyletmem ben yaren ve cemre ablanın hayranıyım

Adsız dedi ki...

Ben şehriban bende hepsi grubuna laf söyletmem hem onları çok seviyorum. Hemde aralarındanen çok gülçini seviyorum. Sizi yakından görmek istiyorum. Hepinizi çok seviyorummmmm!!!!

Adsız dedi ki...

ben şeyda hepsi grubunu çok seviyorum onlara bayılıyorum aslında canlı yayına bağlanmak isterdim ama bağlanamam o yüzden burdan söylemek istediğim herşeyi söyleyecem bize msn adreslerinizi verin herkes bu diyo ama odeğil o yüzden biz size ulaşamıyoruz buralara hiç imza günne falan gelmiyosunuz karabüke gelseniz mutlaka gelirinm ltf gelin yha

Adsız dedi ki...

katılıom cnm ben de cemre ye hayranım onlara laf atan önce kendine baqsın kötü laf sahibinindir tmm mı

Adsız dedi ki...

Allah'ım Yarabbim Ya! S'z n'ye bu kadar çok güzelsiniz ya hele cemre eren yasemin ve cemre başka şarkı yapıcakmısınız ama lütfen yapın ama hareketli olsun.Film de çekin ki bol bol seyredelim ama dakikada bir kanal değiştirmeyinki sezona mı girio finale mi girio belli olsun ama çoooooooook uzun bölüm sürsün.
SEVGİLER
________

TUĞÇE








E N B Ü Y Ü K H A Y R N I N I Z I M












__________$$$$$$__$$$$$$_________
________$$$$$$$$$_$$$$$$$$______
_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______
________$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
_________$$$$$$$$$$$$$$$$________
__________$$$$$$$$$$$$$$_________
___________$$$$$$$$$$$$__________
____________$$$$$$$$$$___________
_____________$$$$$$$$____________
______________$$$$$$_____________
_______________$$$$______________
________________$$_______________
____$$$__$$$____$____$$$__$$$____
___$$$$$_$$$$_______$$$$$_$$$$___
__$$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$__
___$$$$$$$$$$_______$$$$$$$$$$___
____$$$$$$$$_________$$$$$$$$____
_____$$$$$$___________$$$$$$_____
______$$$$_____________$$$$______
_______$$_______________$$_______
_______$_________________$_______

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ TUĞÇE BY LOVE.

Adsız dedi ki...

sii o kadar seiyorum ki yine kliptonik programına gelin lütfennnnnnnnnnnn ERENNNNNNNNNNNNNNNNN SENİİİİİİİ ÇOKKKKKKKKKKK SEİYORUMMMMMMMMMMMMMMMM.........

Adsız dedi ki...

yasemin sani çseviyorum

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi