6 Haziran 2008 Cuma

grup hepsiye ciddi bir rakip grup geliyomuş "grup mp3"

hepsi grubunun tahtını sallayacak bir grup geliyormuş oda mp3 grubuymuş ucankus.com un haberine göre.

UÇANKUŞ'UN HABERİ

Müzikte artık grup devri başladı…

Hepsi grubunun yakaladığı başarının ardından 4 yüz grubunun da hedefine ulaşması özellikle gençlerden kurulan gruplarını müzik dünyasında daha cazip hale getirdi…

İşte yeni bir grup: MP3…

Eyvah Babam ve Hayat Bilgisi gibi dizilerde rol alan Yıldız Asyalı yıllardır gerçekleştirdiği müzik çalışmalarına artık kendi grubuyla devam ediyor…

Yıldız Asyalı, Seda Telciler ve Burcu Canbaş’dan oluşan MP3, yeni bir pop grubu olarak yola çıktı… Albümde yer alan 6 şarkının söz ve müziğine, Yıldız Asyalı imza atarken, kemanıyla da şarkılara eşlik etti…

Benzer Yazılar



10 yorum:

Adsız dedi ki...

çok şekersiniz ben yıldızı çok beğendim

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu yine de bırakmam

Adsız dedi ki...

hepsi grubu kadar şeker yatenekli muhteşem bi grup daha görmedim grup mp3ü ise hiç mi hiç beğenmedim çok özentiler yıldız asyalı kaç senedir televizyonlardaydı grup kurmak yeni mi aklına geldi özneti olmayalım lütfean ı love you grup hepsi

Adsız dedi ki...

gerçekten hepsi grubuna bayılıyorum kimse yerini tutamaz ben gülçinide erenide cemreyi de yaseminide çooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

hiçkimse grup hepsinin yerini tutamaz onlar bizim sevgimizle daha da yükselecektir.

Adsız dedi ki...

grup hepsinin sonuna kadar yanındayız.
büşra
buket
gülpembe
betül

Adsız dedi ki...

arkadaşlar grup hepsiye rakip geliyormuşşş...DUYDUNUZMU!!!AHAHAHAHA ancak bu söze gülünür...ahahahah tutamıyorum kendimi grup mp3 müş rakibin adı
ahahahaa hepsi nerde...mp3 nerde...
ahahaaa
hepsi bu yazıyı okuyorsa eğer HEPSİ SİZİ SEVİYORUM...SİZDEN VAZ GEÇMİCEM SİZİ KİMSE GEÇEMEZ!!!RAKİBİNİZ YOK!!!SİZ TEKSİNİZ...tüm HEPSİ hayranlarına sesleniyorum ... HEPSİ GRUBUNU BIRAKMIYACAĞIZ TAMAMMI ONLARIN RAKİBİ YOK!!!BUNU BİZ GÖSTERECEZ ONLŞARA DAHADA YAKINDAN İLGİLENECEZ...tekrar tekrar söylüyorum SİZİ ÇOOOOOOOOOK I LOVE YOU:):):)

Adsız dedi ki...

yıldız asyalı'nın sesi güzel ama grup mp3 grup hepsinin yerini asla tutamaz :)

Adsız dedi ki...

yasemin sigara içemezzz

Adsız dedi ki...

4 yüz(süz)ler ve mp3 gruplarını hiç mi hiç beğenmiyorum. hiç bir grup HEPSİ nin eline su dökemez. çok özenti ve yapmacıklar.ben HEPSİ yi asla ama asla bırakmam. ayrıca mp3 e bir çift sözüm var:
Biz HEPSİCİYİZ HEPSİ yi severiz
mp3 gibilerine yüz vermeyiz

bencede onların rakibi yok olmayacak olmaz
olsa bile HEPSİ hep galip gelirrrrr.

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi