23 Haziran 2008 Pazartesi

grup hepsi'nin msn deki halleri :)

Benzer Yazılar



11 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel yaa

Adsız dedi ki...

birde gerçek msn adreslerini yazsalar

Adsız dedi ki...

GERÇEK MSN ADRESİNİ YAZABİLİRMİSİNİZ

Adsız dedi ki...

GURUP HEPSİYE BAYILIYORUM EN ÇOK ERENLE YASEMİNİ SEVİYORUM HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL

Adsız dedi ki...

meraba ben selin 12 yaşındayım gurup hepsi yi çok seviyorum onları canlı canlı görmeyi çok istiyorum bu arada yalandan ben hepsi gurubunun msn adresini biliyorum diyenlere insanları kandırmayın diyorum

Adsız dedi ki...

çok fazla komik deill

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubunun üyelerini çok seviyorum ama en çok ereni seviyorum erenin yeri kalbimde herkesten bile ayrı eger msn adresin varsa eren lütfen bana ver çok istiyorum inşallah bi gün konserinize gelme imkanı bulurum.sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum byyyyyyyyyyyy.

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubunun üyelerini çok seviyorum ama en çok ereni seviyorum erenin yeri kalbimde herkesten bile ayrı eger msn adresin varsa eren lütfen bana ver çok istiyorum eren bence gs,yi tutsan çok iyioluramasen bilirsin..seniçoooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkseven seda baybayyyyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

selam ben GS,Lİ SEDA SENİ ÇOOOOOK SEVİYORUM ERENBAKICI TABİ DİĞERLERİNİDE TABİKİYANİ 7/10/2008EKİM

Adsız dedi ki...

slm bn elif hepsi grubundan en çok ereni seviyorum ya inşallah bi gün konserlerinize gelme imkanı bulurum ve ayrıca bi gün yüzyüze tanışma imkanı bulurum.7/10/2008ekim

Adsız dedi ki...

bence hepsi çok güzel mama cenre tam beni yansıtıyo hepinizi çok seviyorum

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi