12 Haziran 2008 Perşembe

cemre photoshop lanırsa böyle olur


Benzer Yazılar



9 yorum:

Adsız dedi ki...

biraz degisik oluyo ama ona hangi saç modelini yaparsa yapsın yakısıyo.eeee güzele ne yakısmaz.

Adsız dedi ki...

OOfff CeMrE'nin sonraki hali SüPeRr

Adsız dedi ki...

cok güzel olmus cok begendim cok güzelsin cemre.seni cooooooooookkkkk seviyorum.

Adsız dedi ki...

gidin len gülçinin yanında cemre küçük kalır

Adsız dedi ki...

bence cemre yasemın we eren öğğğğğğğğğğğğğğğğ gibi ama GÜLÇİN bir baska eğer GÜLÇİNİ sewıyorsanız ck ii bir seçim eren nin sacları öğğ yasemının yenı saları öğğ cemre ztn öğğğ ama en guzel GULÇİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Adsız dedi ki...

aloo cemreye laf yoq bengenmiyosanız ne işiniz war burdaaa cemre aşkım seni çok sewiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

arkiler madem cemreyi çok seviyosunuz benden bi katsı olsun size onun msnsini veriyim cemrenin en yakın arkiisi bnm ablam kankalar yani size msnsi veriyim bende zar zor aldım ablamdan eğer haberi olursa ikiside bana kızar amaa aamnnn olsun yinede sölücem sizinde hakınız=all.of.it.one@otmail.com byyyy

Adsız dedi ki...

güzel kız başka ne denirr :)

Adsız dedi ki...

ya asıl gülçin en çirkinleri ayrıca televizyonda da bas bas bağırıyolar hepsi grubunun msn adresi yok diye inanmayın böyle şeylere bir zamanlar bende hepsiyi çok sever her adresi eklerdim ama hiçbiri onların değil hepsi artık demode oldu bence

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi