21 Mayıs 2008 Çarşamba

İŞTEEEEEEEEE YENİ KLİP SİTEMİZDE (4 Peynirli Pizza)

Benzer Yazılar



14 yorum:

Adsız dedi ki...

süperrrrrrrrrrrrrrr olmuş da
acaba albüm ne zaman çıkacak ya

Adsız dedi ki...

çoooooooooooooooooooooook güsel olmuş yha bayıldım zaten belliydi onlar için bebek oyuncağı canlarım emreyle barışta var klipte süperler en güzel cemre olmuş....

Adsız dedi ki...

CeMreYe ByLrUm HeMde çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook klip müthiş olmuş

Adsız dedi ki...

YENİ KLİP ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK GÜZEL OLMUŞ ÇOK GÜZEL YAPMIŞLAR KENAN DOĞULUNUN ELLERİNE SAĞLIK HEPSİ ÇOK GÜZEL EN GÜZEL HAREKETLERİ YAPAN CEMRE VE YASEMİN HEPSİ ÇOK GÜZEL OLMUŞ ÇOK YORULUYORSUNUZ. LÜTFEN YASEMİN VE KORKUT BARIŞSIN NE OLUR YASEMİN
DUYSUN SİZE YALVARIYORUM SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM İYİKİ VARSIZ.HEPİNİZ ÇOK ŞEKERSİNİZ. DAİMA OLUN.SİZLERİ KALPTEN ÖPÜYORUM.SİZİ HER GÜN SEYREDİYORUM .YASEMİN SENİÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM.EN GÜZEL EREN VE SENSİN.GRUBUN EN KOMİĞİVE EN ŞIMARIĞI SENSİN . ÇOK GÜZELSİN

Adsız dedi ki...

HEPSİ SİZİÇOK SEVİYORUM YENİ KLİBİNİZ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK GÜZEL
OLMUŞ.KENAN DOĞULUNUN ELLERİNE VE SİZDE ÇOK GÜZEL OYNAMIŞSINIZ.
HEPİNİZ ÇOK ŞİRNSİNİZ ÖZELLİKLE EREN YASEMİN VE CEMRE ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR BEN EN ÇOK YASEMİNİ ÇOK SEVİYORUM.LÜTFEN YASEMİN VE KORKUT BARIŞSIN.HEPİNİZE BAŞARILAR DİLERİM SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM.

Adsız dedi ki...

gerçekten harika ötesi grup hepsiyi çok seviyorum onlara başarılar diliyorum gidecekleri yol her zaman açık olur iyişallah sizin hayranınız bile olmak çok güzel.Bişe daha söyliycem bir çok sitede yalan yere ben yaseminim ben erenim diyorlar sakın inanmayın .

Adsız dedi ki...

onları çok ama çok seviyorum ama en çok yoshy ve eren onlar benim bitanem çok güzel olmuş....



nazlı....

Adsız dedi ki...

güzel nedemek hariha mükembell yaaaa canlarım benim inşallah manisayada konsere gelirler güzellerim benim bütün şarkılarınız hepsi birbirinden güzel süpersiniz size başarılar diliyorum canlarım..

HePsİ GrUbU HaYrAnLaRı dedi ki...

bizimde hepsi grubumuz var bizde onlar gibi olmak istiyoruz
bizim grubun çılgınları:
gülçin:esra
cemre:seda
eren:berna
yasemin:nisanur
hepsi grubunu çççççooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkk seeeeviiiiyooooruzzzzzzzzz..

Adsız dedi ki...

gülçin çok güzel olmuş size bayılıyorum.

Adsız dedi ki...

süperrrrrrrrr gerçektendenede güzelllllllllll

Adsız dedi ki...

hiçte güzel deilmiş çünkü ses çıkmıyor dinlemedim ama çok kötü hepsi grıbuda çok kötü ıyyyyy midem bulandı ...........

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubunun en büyük hayranlarından biriyim.sizin bütün şarkılarınıza bayılıyorum.eren en çok seni seviyorum.sana hastayım.sana bayılıyorum.ayrıca son yorum yazan isimsize söylüyorum bunu bence şarkıları tek kelimeyle mükemmeldi hem sen şarkıyı dinlemeden nasıl anladın kötü olduğunu bu arada reklamlarda 7-8 haziranda sivasta hepsi grubunun konseri vardiyorlar ama sivasın neresinde olduğunubilmiyorum.bilen varmı?varsa söylermisiniz.bide konsere 3 max çubuğuyla gidiliyomuş.eren sana bayılıyorum çok tatlısın ben senin en büyük hayranlarından biriyim.

Adsız dedi ki...

bu ne kadar mukemmel bıseydır bole. syn hepsı grubu ben ve dıger 3 arkadasım bı grup kurduk hepsı junıor dıe bız okulda her yıl sonu gosterılerınde sızın sakılarınısla sahneye cııorus ve cok begenıler alıoruz

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi