10 Mayıs 2008 Cumartesi

hepsinin yeni albümüyle ilgili yeni ayrıntılar

hepsi grubu bu gün cine 5 kanalına konuk oldu, yeni albümleri ile ilgili çeşitli bilgiler verdiler. İşte bu röportajla ilgili alıntılar.

-çıkış şarkısılarının adı 4 peynirli pizza olcakmış bu şarkıyı kenan doğulu yazmış, toplam 11 şarkı olcakmış bu albümde 10 tanesi cower (yani eski şarkılarının yeni versiyonu) 1 tane yeni şarkı olcakmış.

Diğer cower şarkılar ise şöyle:
1-MFÖ'DEN SAKIN GELME
2-SEZEN AKSU'DAN ONU ALMA BENİ AL
3-BÜLENT ORTAÇGİL'DEN BENİ KATEGORİZE ETME
4-MİRKELAM'DAN TAVLA

cemreye:
yaptığın ve başkalarıı tarafından tuhaf karşılanan şey neler??
cemre çok titizimdir bu oLabilir filan ddi
yasemine:
hiç estetik geçirdinmii??
yasemin hayır tamamen orjinaLim dedi Big Grin
gülçine
şu ana kadar yaptığın en çılgınca şey ne??
gülçin yaaa ben çılgın değilimkii die cwp werdi Big Grin
şu ana kadar gördüğünüz en kötü kabus ne??
eren:ya ben kabus fln çok görürüm genelde fantastik şeyler görüorum ama en kötüsünü hatırlamıorm
gülçin:ya ben aslında rüyalarımı yönlendirebiliorum mesela hasta birini iyileştirebiliorum.rüyamın iiye gitmesini sağlıyabiliorum dedi Big Grin
yasemin:bi keresinde denizde boğuluodum böle beni kurtaramıodular fln tekne filanda yoktu gelmiodu(ay kıyamamm Big Grin) bi keresndede rüyamda korkudan ağlıodum hem rüyamda hem yatakta ağlıodum rüyadaymışım gbi Big Grin
hande yeneri nasıl buluosunuz??
hepsi:çok beğenioruz gerçekten ii iş çıkarıoo bütün albümlerii war bizdee =))
nil karaibrahimgil i beğeniomusunz??
hepsi:eft onunda albümleri war bizde dinlioruz yane çk tatlı şeker biri

Benzer Yazılar



2 yorum:

Adsız dedi ki...

GÜLÇİN SEN ÇOK GÜZELSİN SENİ ÇOK SEVİYORUM SENİN HAYRANINIM MSN VEREBİLİRMİSİN.YASEMİN ABLA SENİDE ÇOK SEVİYORUM.GÜLÇİNİM BENİM SARI ŞEKERİM YASEMİNİM BENİM MOR BÖCEGİMB.

Adsız dedi ki...

SİZİ ÇOOOK SEVİYORUM!ÖZELLİKLE KIZIL GÜZELİM YASEMİN'İ ÇOK SEVİYORUM!HEPİNİZİN HAYRANIYIM!HEPİNİZ ÇOK TATLI VE ÇOK GÜZELSİNİZ!

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi