7 Mayıs 2008 Çarşamba

grup hepsi yeni albümünde yeni imaj yapıyor

Çocukların sevgilisi Hepsi, yepyeni albümleri ‘Şaka’yı tamamladı.

Cemre, Eren, Gülçin ve Yasemin’den oluşan Hepsi, yeni albümlerinin tanıtım konseri ile 24 Mayıs Cumartesi akşamı Turkcell Kuruçeşme Arena sahnesinde olacak.

Yeni albüm konserleri ve klip çekimi için yurt dışından özel olarak getirtilen koreograflarla çalışan Hepsi, yeni albümleri ve yepyeni şovları ile çocukları büyülemeye devam edeceğe benziyor.

Grubun yeni imajı ise sır gibi saklanıyor. Basına dağıtılan albüm fotoğraflarında yüzleri görünmeyen grubun, esrarengiz fotoğrafları hayli dikkat çekici!

kaynak: gezentilki

Benzer Yazılar



1 yorum:

Adsız dedi ki...

yA hEpSİ bİr size bayılıyorum özellikle yasemin ablaya hepinizi çok seviyorum ama yasemin abla rock seviyomuş bende rock seviyorum hepinizi çoook seviyorum

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi