21 Mayıs 2008 Çarşamba

grup hepsi trendy dergisinde



Benzer Yazılar



10 yorum:

Adsız dedi ki...

sizi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

çok güzel yapmışlar

Adsız dedi ki...

SÜPERRRR
OLMUŞ
BENCE.............

Adsız dedi ki...

hepinizi çok seviyorum ama en çok cemre ve eren ablayı seviyorum

Unknown dedi ki...

ereeen çok güzelsiniz

Adsız dedi ki...

yha ben aldım ama neden se kapakta 4yüzün resmi vardı ve 6 adet resimleri daha hepsinin 1 tane posteri vardı oda içinde neden acaba bi bili verin maniac_split_kiss@hotmail.com

Adsız dedi ki...

güzelde bn daha almadımmmm guzeldir yh my.sheqer@hotmail.com

Adsız dedi ki...

eren abla seni çok güzelsin. seni hiç kimse benim kadar sevemez seni çoooooooooooooook seviyorum tatlım benim

Adsız dedi ki...

demet akalınsize haksızlık etmiş ben 21yaşindayım yokneymış küçükler sizi dinliyormuşmuş o kendi duygusal olup göze batiyo sizi çok seviyorum ben zeynep msn2m karadeniz_kizi_12@hotmail.com beni yükleyım lütfen kulun kölen olayım sizin

Adsız dedi ki...

hepsinin kremi ve ssaatlerini görddünüz mü

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi