14 Mayıs 2008 Çarşamba

grup hepsi - dört peynirli pizza şarkısının sözleri

4 peynirli pizza
Aç gel bunu kaçırma
herkes tadına hasta
tadına hasta hasta
çok mersi

hepsi 4 peynirli pizza

Dört peynirli pizza
Yanında cola da yolla
Amman kim bu kolla
Ektra mozeralla
hepsi 4 peynirli pizza

Afiyet olsun
Aç dünya doysun
Suyun bol olsun
İç iç iç iç

Kaynanan sevsin
Parmağını yersin
Tatlı istersin
Ye ye ye ye

4 peynirli pizza
Aç gel bunu kaçırma
herkes tadına hasta
tadına hasta hasta
hepsi 4 peynirli pizza

Dört peynirli pizza
Yanında cola da yolla
Amma kim bu kolla
Extra mozeralla

Afiyet olsun
Aç dünya doysun
Suyun bol olsun
İç iç iç iç

Kaynanan sevsin
Parmağını yersin
Tatlı istersin
Ye ye ye ye

İç iç iç iç

4 peynirli pizza
Ye ye ye ye

Bir varsın bir bir yoksun
Anlık bir rüya
ye ye ye yeee

Çok sevdim bayıldım
Bitmez bu sevda

Benzer Yazılar



30 yorum:

Adsız dedi ki...

ya ben dilhun yha şarkınızı dinledim sanki büyülendim yha o kadar güzel şarkı olamaz bayıldım harikasınız zaten bütün şarkınız güzel gülçin seni çok seviyorum cemre eren yoshy senide hepsiniz süpersinizzzzz

Adsız dedi ki...

dört peynirli pizza klibi harika ötesinde oolmuş. zaten onlar yapartsa çoooooooooooook güzel yaparlar be buna adım gibi eminim ayrıca lütfen trabzonda da konser versinler lüüüüüüütfennnnnnnnnn.erenim,gülçinim,cemrem,yaseminim

Adsız dedi ki...

ben sizin hastanızım yaaaaaaaaaaaaaaa yasemin ve eren bana bi emesen verse sanki rüyada gibi hissederim kendimi bu şarkıları ise beni daha çok etkiledi yasemin ve eren hastasıyım bence yasemin ve eren çok tatlı alınmasın diğer grup kişilerini sevenler

Adsız dedi ki...

bence en güsel yasemin cemre sonra gülçin sonra eren ee tabi zevk meselesi..........^hepinizi çok sewiyorum^bu arada şarkılarınız süper yane

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş ben en çok gülçini seviyorum..o benim birtanem bayılıyorum ona en güzeli ve en güzel seslisi o bence çok seviyorum hepinizi ama dediğim gibi en çok gülçini görüşmek üzere hoşçakalın !

Adsız dedi ki...

hepsi birin dizisi bittiyi için çok üzüldüm hepsi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

slm canlarım ben yasemin yürük size msnmi veriyorum.yasemin_araba@hotmail.com dan bana ulaşabilirsiniz tabi bana güvenenler

Adsız dedi ki...

yha lütfen yha wern artık şu msn adreslrnizi gerçi bn buldum bi tanesini ama yasemn abla saolsn kabul etmio eklemio yani aslında o bnm amcamn oğlula ordan konşuomş ama bni eklemio YASEMN ABLAA BN O KNŞTUNN KİŞİNİN YEĞENYİM YHA PFF=(

Adsız dedi ki...

bne gülçin kızlar bende sizleri çok seviyorum kameramı salı günü açabilirm yani her salı bana güveniyorsanız tabii.yasemin diye adını yazdıra kişi o yaseminin msnesi değil isteyenler benden ulaşabilirler hepsiinkisi bende var.msnem işte o an
pembecim_ergul@hotmail.com
ekleyin beni:)

Adsız dedi ki...

Bencede cok guzel acayıp bayıldım HARIKA

Adsız dedi ki...

Grup hepsi şarkılarını çok seviyorum grup hepsinin eren hayranıyım ben onu çok seviyorum
iyiki varsınız grup hepsi
sizi çok çok öpüyorummmmm

Adsız dedi ki...

ya ben erene aşığım ya vallha

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubunun butun uyelerini seviyorum ama en cok gulcinle ereni cok seviyorum ozellikle gulcinin sesine bayiliyorummmmmm harika bir girtlaga sahip bunu cok iyi deyerlendirsinler hepsini cok seviyoruz hepsi harikalar sarkilari harika ve hepsine basarilar dilerim cokkkk opuyorummmm

Adsız dedi ki...

CEMRE DEDİKİ BEN CEMRENİN HASTA SIYIM ONU ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

hepinizi çok seviyorum çooooooooooooooooookkkkkkk güzel söylüyorsunuz hele yasemin çook çekici ona bayılıyorum çok tatlı bi kız sizleri kalpten öpüyörum mucukkss

Adsız dedi ki...

gülçin abla seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyom

Adsız dedi ki...

ben ben ben ben ismail yk ve grup hepsiağustosa güzel bir şarkıyla karşınızdayım

Adsız dedi ki...

hepinizi çok sevirum.herkez siziiiiiiiiii konuşuyor.hepinizin yanakların öperim.bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.cevap bekliyom

Adsız dedi ki...

gülçin abla seni çok seviyorum. aynı sana benziyorum.

Adsız dedi ki...

hepsıye bayılıyorum onlardan basak begencek kızda yok bı de grup yok ustune tanımıyorum onların hcı kımseyı

Adsız dedi ki...

slm bende hepsiciyim ama yavaş yavaş vaaz geçiom gibi çünkü hep internet üzerinden dinlemek zorundayım hiç klip çıkartmıolar üfffffff hem benim adım rabia msnem yok deil var ama size yok

Adsız dedi ki...

cemre ablamı gülçin ablamı yasemin ablamı eren ablamı çok seviyorum yeni albümünüzde başarılar diliyorum keşke sizleri biyerde göre bilsem kucak dolusu sevgilerimle

Adsız dedi ki...

HEPSİ SİZİ ÇOK SEVİYOM BİLGİSAYARI SİZİN RESİMLE DOLU HELE EREN ABLA BİZ Bİ GRUP KURDUK BELTUFUL GİRLLİS SİZİN ŞARKILARINNIZLA YAN BİNADAKİ ÇOÇUKLARI YANİYOZ KAYSERİYE GELİN NOLUR

Adsız dedi ki...

yasemin sen cok güzelsın ve seni cok seviyorum canm benim devam et boeyle sevgılım
asikim sana bebeyım canım benim le evlenırmısın

Adsız dedi ki...

ya hepsini msnesini bilen varmı

Adsız dedi ki...

sizi çok seviyorum
size bayılıyorum
sizi araştırırken
şey öğrendim
eren abla sigara içiyomuş
çok üzüldüm
sana hiç yakıştırmadım
ablacım.......

Adsız dedi ki...

bende bizede eren ablayı ne bilirdik ama yinede seni deviyom

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu çooooooooooooooook seviyorum ve hayranıyım

Adsız dedi ki...

hepsi yi seviyorum

Adsız dedi ki...

sizi
çok
seviyorum
gülçin
abla sana msnemi veriyorum lütfen ekle theesra@windowslive.com

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi