9 Mayıs 2008 Cuma

doa'nın hepsi grubu ile ilgili söyledikleri


DOA ile yapılan röportajdan alıntıdır.
-Sizi 'Türkiye'nin ilk ve tek R&B yıldızı' olarak tanıttılar. Albümü olmayan biri için çok iddialı değil mi, üstelik Hepsi gibi başarılı bir grup varken...
-Türkiye'de Batı tarzı müzik yapan az insan var. Genelde türkü, pop ve arabesk yapılıyor. Hepsi grubu da R&B olmadığı için ticari bir boşluğu doldurmak için çıktı ortaya. Onları çok başarılı buluyorum ama R&B yaptıklarını da düşünmüyorum. Yurtdışında Spice Girls var. Çok başarılılar ama pop yapıyorlar. Hepsi de onlar gibi. R&B yapmak için farklı şeyler gerekiyor. Blues'un kullanılması, altyapının hiphop yapılması, dans edilmesi gerekiyor. Hepsi'ye bakıyorum; dans ediyorlar ama altyapı pop. Ben Türkiye'de bugüne kadar R&B yapan kişi olduğunu düşünmüyorum.

Benzer Yazılar



2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben ayşe sizleri çooooooooooook seviyorum..........

Adsız dedi ki...

BNCE HEPSİ GRUBU DAHA YETENEKLİ ELİNDEN GELEN HERŞEYİ YAPARLAR DOA KİMKİİİİİ BN SU

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi