22 Nisan 2008 Salı

hareketli grup hepsi msn avatarları











Benzer Yazılar



4 yorum:

Adsız dedi ki...

HEPSİDE MÜTİŞ AMA YASEMİNİ SEVİOM BN DİERLERİ ALINMASN

Adsız dedi ki...

hepside çok güzel danslarıyla olsun müzikleriyle olsun amaa gülçiiinn çok seviyorum o güzel sesiyle mütiş gülçin seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

arkadaşalr bence gülçinin gitmesi hiç ii oladı gülçini o kadar sewiyordum ki ama gilçin ayrıldı diye fazala önem wermiyom gülçin ne olur geri dön ya ben artık hepsi biri unutmum kuzenim merve yüznden emolara takılıyom hı eren sanada baılyom cemre senin gibi melek olmak isterdim gülçin seni sewiyom ayrılmasydın yasemini sewmzdim geri dön artıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

nigar dedi ki...

Slm canlarım nasılsınız ben Cemre Kemer inanmıycaksınız ama ben gerçeyim siteleri dolaşıyordum tesadüfen buraya girdim gülçin konusunda hiç bir şey söylemek istemiyoruz bu onu kendi hayatı herkez bizim adımızdan msn açıyo ama lütfen yapmayın bizim msn adresimiz yoktu ama sizin için msn açtık
cemre_eren_yoshy@windowslive.com
bu bizim ırtak msn nemiz menejerlerimiz izin verirse size kamerad da aççarım hepinizi çok çok öpüyorum muccuk muccuk

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi