19 Nisan 2008 Cumartesi

grup hepsi msn nickleri

# (¯`•._.•[ GüLçİn ]•._.•´¯)
# ¨°o.O ErEn O.o°
# ×÷•.•´¯`•)» CeMrE«(•´¯`•.•÷×
# • ••^v´¯`×) yAsEmİn (×´¯`v^•• •
# ,.-~*'¨¯¨'*•~-.¸-(_ GrUp HePsİ_)-,.-~*'¨¯¨'*•~-.¸
# - - --^[ hEpSi 1 ]^-- - -
# ••.•´¯`•.•• GÜLÇİN ••.•´¯`•.••
# `•.¸¸.•´´¯`••._.• EREN `•.¸¸.•´´¯`••._.•
# (¯`•._) CEMRE (¯`•._)
# ¯¨'*•~-.¸¸,.-~*' YASEMİN '*•~-.¸¸,.-~*'
# Oº°‘¨HEPSİ GRUBU¨‘°ºO
# ׺°”˜`”°º× GRUP HEPSİ ×º°”˜`”°º×
# .•´¯`•-> EREN <-•´¯`•. <º))VE))><.•´¯`•. GÜLÇN .•´¯`•.¸><((((º>
# - -¤--^] YASEMİN[^--¤- -
# ~²ºº²~ CEMRE ~²ºº³~
# ._|.<(+_+)>.|_. LOKUMUM ._|.<(+_+)>.|_.
# ..|..<(+_ HEPSİ 1 _+>..|..
# -•=»‡«=•- ERENN -•=»‡«=•-
# •°o.O YASEMİN O.o°•
# ––––•(-• GÜLÇİN •-)•––––
# (¯`•¸•´¯) ERENN(¯`•¸•´¯)
# ••¤(`×[¤ CEMREM ¤]×´)¤••
# —(••÷[ YOHSY İM]÷••)—
# •ï¡÷¡ï• YASEMİN VE CEMRE •ï¡÷¡ï•
# •!¦[• GÜLÇİN VE CEMRE •]¦!•
# °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸EREN VE CEMRE °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
# Wink°¨¨°º"°¨¨°(*)(_.•´¯`•«¤° YASEMİN VE EREN °¤»•´¯`•._)(*)°¨¨°º"°¨¨°;)
# »-(¯`v´¯)-» HEPSİ 1 »-(¯`v´¯)-»
# °l||l° YASEMİN VE GÜLÇİN °l||l°
# •°¤*(¯`°(F)( GÜLÇİN İMM)(F)°´¯)*¤°•
# —¤÷(`[¤* CEMREM *¤]´)÷¤—
# ¸.´)(`•[ ERENİM ]•´)(` .¸
# •÷±‡± YASEMİNİM ±‡±÷
# +*¨^¨*+ GRUP HEPSİM+*¨^¨*+

Benzer Yazılar



12 yorum:

Adsız dedi ki...

yani idaare eder

Adsız dedi ki...

yaaaaa ben aslında hepinizi çok seviyorum ama yasemin abla benim için çok farklı biri ençok gülçin abla veeeeeee yaseminm ablayı seviyotum ben 13 yaşındayım ve yasemin ablayla aynı burçtayım

Adsız dedi ki...

ben seren salak gryp mp3deki kızlarda hepsi gurubu güzel beneren ni seven kızım

Adsız dedi ki...

EREN SEVİYORUM SENİ

Adsız dedi ki...

bende cemre yi seven kızım ama yasemin ablayla bende aynı burctayım

Adsız dedi ki...

sLm arkadaslar yeterrr artik hep hakk1m1zda msn aç1yosunuz sikayetgeliyo biz buna son verioruz art1k bnde sizi çok seviyorum asl1nda sizinle urasacak vaktimiz yok ama sizleri sefiorummm msn adresim: cmre_gruphepsi@hotmail.com biliorum inanmas1 çok zor çnkü baz1lar1 zaten bizim hakk1m1zda böle seyler yazm1s

Adsız dedi ki...

BEN MELEK GRUP HEPSİDEN YASEMİNİ ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUM KUZENİM ÖYKÜ İSE GÜLÇİNE HAYRAN BEN SİZİN MANİSA HÜKÜMET KONAHININ ORDA KONSER VERME NİZİ İSTİYORUZ

Adsız dedi ki...

meraba ben cemre size msn adresimi vericem ama bana inanmıyanlar beni eklemsinler ve benimle konuşmasınlar msn adresim: cemre_hps_grubu@hotmail.com

Adsız dedi ki...

o msnelerin hepsi yalan

Adsız dedi ki...

o msn adreslerini hepsi yalan sakın onlara inanmayın sizi işletirler bu benden sizi bir tavsiye... o msn adresleri verenler heralde deli olmaları lazımm

Adsız dedi ki...

canım gülçinim seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeni çoooooooook çoooooooooooook çooooooooook çok çoooooooooooooooooook seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeviyorum

Adsız dedi ki...

hepsi yalan bhe inanmayın cemra hiç öle bişey dermiydi sanıyosunuz

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi