3 Nisan 2008 Perşembe

grup hepsi konserde dans ederken


Benzer Yazılar



7 yorum:

Adsız dedi ki...

hepsi harika, hepsi süper, hepsi çok güzel, hepsi muhteşem sizi çok s4eviyorum grup hepsi

Adsız dedi ki...

hepsi güzel, hepsi güler, yüzlü hepsi muhteşem kısacası hepsi harika

Adsız dedi ki...

eren çok güzel çıkmış farklı biri gibi çıkmışş ama onların hepsi çok güzell

Adsız dedi ki...

size aşığımmmmmmmmmmmmm özellikle yasemine en sevdiğim sanatçı sizsiniz eren sanada bayılıyorum gülçin gülüşüne hastayım cemre bakışlarına deli oluyorum.bu arada adım birsen emeyil adresinizi verirmisiniz

Adsız dedi ki...

bende hastasıyım bende cemrenin msnesi var izmir konserde onlarla tanıştım size cemrenin msnesini verebilirim ceme_hepsim_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya ben onların konserine gittim imza aldım ve tanıştım ama msnlerini almayı unuttum...

Adsız dedi ki...

ya ben hepsi birin konserine gittim bir de imzalarını aldım ama msn adreslerini almayı unuttum

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi