30 Nisan 2008 Çarşamba

grup hepsi karışık yeni resimler




Benzer Yazılar



8 yorum:

Adsız dedi ki...

BENCE ÇOK GÜZEL OLMUŞ AMA BİRŞEY DİYECEĞİM ARALARINDA ENN GÜZEL GÜLÇİN SENİ ÇOKKKKKKKK SEVİYORUM GÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜLLLLLLLLLLLLLLLÇÇÇÇÇÇİİİİİİİİİİNNNNNNNN

Adsız dedi ki...

arklar yeter artık bence hepsi de güzel hem biliyo musunuz hepsi gurubu yaptığınız bu ayrımcılığa çok üzülüo mesela sadece cemre mi güzzel lütfen yani böle yapmayın bu arada süperler bu resimler emege saqlık

Adsız dedi ki...

mrb arkadaşlar ben cmre kemer arkadaşınız dediği doğru çok üzülüyoruz bu arada msn adresimi bazı arkadaşlar istiyo verebilirim cemre_hepsi1_ciddi@hotmail.com tüm hayranlarım alabilir

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar!sizlere bayılıyorumm hepiniz birbirinizden güzelsiniz bu arada kıyafetlerinizi nerden alıyosunuz giyim süperde:d

Adsız dedi ki...

grup hepsi yasemin ben seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii cokkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmm ve ben size sarkilar gönder cem

Adsız dedi ki...

yha sizi çook seviyorum cemre ve erenin hayranıyım ama gülçini ve yasemin ablayıda çook seviyorum yha lütfen msn adreslerinizi gönderin sizi çook seviyorum :d

Adsız dedi ki...

grupta ennnn güzel kız eren bayılıorm yaaaaaa

Adsız dedi ki...

yağmuray sizin şarkılarınızı çok seviyorum

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi