23 Nisan 2008 Çarşamba

gülçinin üzümlü resmi

Benzer Yazılar



19 yorum:

Adsız dedi ki...

gülçin abla sana yalvarıyorum msn ni gönderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

hepsi grubunun bütün üyelerinin sesi ve fiziği çooooooooooooooooooook güzel.1 numaralar.gülçin süper çıkmış

Adsız dedi ki...

gülcin ablaya üzümler cok yakismis.
nazar deymesin gülcin ablaya.tabiki öbürkülerde.allah hepinizi nazardan saklasin.

Adsız dedi ki...

gülcin abla sen cok güzel cikmis o resimde.nazar deymesin.tabikiki ötekilerede nazar deymesin.allah sizi nazardan saklasin.sizi cok seviyorum.

Adsız dedi ki...

BEN AN ÇOK GÜLÇİNİ SEVİYORUM.ONUN İÇİN CNMI İSTESİNLER SEVE SEVE VERİRİM.ONU HERŞEYDEN ÇOK SEVİYORUM.O BNM TEK AŞKIM CNM BEBEĞİMMMMMMM VE BİRTANEM.
NOTT:GÜLÇİNİ KİMSE BENDEN ÇOK SEVEMEZ.

Adsız dedi ki...

ben gülçin hastasıyım msbnside var camda açıyo kıskananlar çatlasınnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

gulçin iggggrrrenç degıl super bırı nelur msn nı ver vcnm

Adsız dedi ki...

yha şu bnd msnsi var ayaklarını yapmaın kardeşimm
nie versin kıs sana yha salaq deilis bis okeee bide

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende hepsi grubunun msn si var. camı bile açtılar . durmayın bence hemen ekleyin : bizhepsigrubu_c-g-y-e@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben gülçin msnem gulcün_85_eren@hotmail.com diğerlerihep yalan inanmayın

Adsız dedi ki...

gülçinin gerçek msn s gulcin_85__eren@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm kızlar msn mi yanlış kimseden almışsınız gerçek msn nem ana_tu99@hotmail.com

Adsız dedi ki...

lütfen msn lerinizi gönderin hayranlarınız sizi belikiyoz

Adsız dedi ki...

bn eren bakıcı bizim msnemiz yok

Adsız dedi ki...

slm eren hayranları ben eren benim msnem yok

Adsız dedi ki...

slm bn lara bn cemre ve erenin msn sini buldum ve bana cam açtılar ohh kıs kananlarçatlasın

Adsız dedi ki...

gülçin adaşım gibisin elçin gülçin nurçin burçin ama benim adım elçin bana emesenini ver nolur ben seni çooooooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

gülçin nolurrr eğer hayranlarını seviyosann bir kere de eren cemre ve yaseminden özr dile ve gruba geri dönnnnn

Adsız dedi ki...

seni cok seviyorum :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) : )

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi