7 Nisan 2008 Pazartesi

gülçinin çok süper yeni resimleri



Benzer Yazılar



17 yorum:

Adsız dedi ki...

ben hepinizi çok seviyorum.sizin harranınızım lütfen bu msneyi ekleyin.ne olursunuz.sizi çok seviyorum.berna_uzun08@hotmai.com
ne olusunuz ekleyin sizi seven berna.

Adsız dedi ki...

gulcini cok seviyorum ve gulcinin gibi olmak istiyorum ona ayranim

Adsız dedi ki...

gülçin seni çokk seviomm. cok güzelsin .mp3 üme resimleri yükledimm hepsi grbunun şarkılarınıda YÜKLEDİM seni çok seviomm.

Adsız dedi ki...

aşkım glçn sçs sen bitanesin

Adsız dedi ki...

selam gülçin seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm size bayılıyom ama ben istanbulluyum ggelicem sizi,n yanınıza siz nerede olduğunuzu söleyin bana yeter seni çokkkkkkkkkkkkkkk seviyommmmmmmmmmmmmmm gülçinimmmmmmmmmm benim adım gülaysevilmez bye

Adsız dedi ki...

gülçin seni çok seviyom gubun en güzeli en havalısı en iyi dans edeni en kendine önem verenisin ve çok tatlısınnnnnnnnnnnn süpersin resimlerin süper sen her halinle güzelsinnnnnnnn seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ama daha çok seviyorummmmmmmm lütfen msnini verrrrr sarı sekerim canım benim yazan:(gülçin manyağı)

Adsız dedi ki...

ilk resimde cıplakmı?

Adsız dedi ki...

GÜLÇİNİM BENİM SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM SEN BENİM LOKUMUMSUN EN GÜZELİ SENSİN SARI CİVCİVİM BENİM HE GÜZEL HEM AKILLI HEMDE ŞEKERSİN SENİ ÖLENE DEK SEVİCEM KİMBİLİR BELKİ ÖLDÜKTEN SONRADA BENİ TEK DİLEĞİM SENİNLE 1 KERE AMA 1 KERE OLSADA TANIŞMAK
AŞKIM BENİM MTEK AŞKIM ARKADAŞLARIMDAN DAHA ÇOK SEVİYORUM SENİ BİRİCİK SEVLİLİM PRENSESİM GÜLÇİN YAZAN ECENUR AŞIKYENİ

Adsız dedi ki...

Bebeğim Gülçinim Pyensesim Seni Seviyorum Sie En Çok Ben Gülçini Seviyorum
Gülçinim Seni Seviyorum

Adsız dedi ki...

yaaaaaaa gülçinnnnnnnnnnn seniiiiiiiiiiiiii çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook kkkkk ama çooooooooooooooooooooook seviyorum bitanemmmmmmmm canımın içiiiii sen çook güzelsin havalasınn ve süperrr dans ediosun seni kimse benim sevdiğim kadar sevemez aşkımmmm seni kimselere bırakamam bırakmam şarkılarınız çook güzel bayılıyom sizeeee sesin zatennnn muhteşem bide msn adresinizi alsam dünyalar benim olcakkkk yinede be vereyim msn miii hulya_hepsi_05@hotmail.com hepsi grubu ve hayranları alabilirrrr neyse hepinizi öptümmm byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy canlarım

Adsız dedi ki...

EREN SENİ ÇOOOOK SEVİYORUM.SEN ÇOK AMA ÇOK GÜZELSİN.AYRICA CEMRE BOK GİBİ.HİÇTE GÜZEL DEĞİL.HAVALININ BİRİ.EREEEEEEEN İNŞALLAH BU YORUMU OKURSUN.
SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUUUUM.
HEPSİ GÜZEL EREN ÖZEL...
ÖLENE KADAR HEPSİ...

Adsız dedi ki...

HEPSİDEN EN ÇOK ERENİ SEVDİM VE HALADA ERENİ SEVİYORUM BEN.

Adsız dedi ki...

gülçin seni çok seviyooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorum içlerinde en güzeli sensin sen benim hher şeyimsin aşkım ben 5yaşındayım sana bunu gönderen bilge yelçın

Adsız dedi ki...

gülçin seni çok seviyoru ne olur bana msn ni ver lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

eren seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.cnm szinle grşmek çok istiyorum.yasemin ve cemre sizleride çk seviyorum.herkese slmlar.hepsi sizi öpüyorum.gülçin hakkında yorum yapmıyorum.

Adsız dedi ki...

ben grup hepsiyi çooooooooookkkk seviyorum ama en çok eren bana derginizi yada fotoğraflarınızı yollar mısınız?

Adsız dedi ki...

ben sizin hayranınızım valla mutluluklar dilerim ama grubu bırakman harkesi üzdü valla

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi