27 Mart 2008 Perşembe

grup hepsiye sorulan ilginç sorular

1.annelik hakkında ne düşünüyorsunuz?
yasemin:anne olmayı istiyorum
cemre:bebeklere bayıldığım için anne olmayı istiyorum ama aağlamayan bir bebek istiyorum
gülçin:bebekleri severim ama doğum yapmaktan çok korkuyorum
eren:anne olmayı istiyorum ama buna çok zamanım var diye düşünüyorum

2.hiç reddedildiniz mi?
eren:reddedilmedim ama çok reddettim
cemre:ikisinide yaşamadım
yasemin:reddedildim ama daha çok ben reddettim
gülçin:reddedilmedim

3.bir sevgili olarak nasıl birisiniz?
Yasemin:kıskanç herşeyi alttan alıp patlatan biriyim
cemre:kıskanç değilim
gülçin:sevgili değilim olursam da çok seversem kıskanırım
eren:bu benim ilk ilişkim kıskançlıklar oldu

4.sevdiğiniz renkler?
gülçin:pembe
cemre:mavi ve ten renginden hoşlanırım
yasemin:mor ve lila
eren:yeşil hemen arkasından da turuncu.

Benzer Yazılar



1 yorum:

ferhat dedi ki...

selam hepsi grubu şarkı sözü yazdım ama nasıl göndercem bilmiom ama bir bildiğim var sizi çoook seviyorum.ben öyle deli kaba hayranlarından değilim sizi çoook seviyom ben adana seyhan da oturuyorum konserinizi bekliorum.bye.bye.bye

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi