18 Mart 2008 Salı

grup hepsi hayat, dans etmek ve şarkı söylemek ile ilgili yorumları

HAYAT:
Eren: Bence hayat suya benzer. İçerken zevk alırsın.. Bitince her şey biter.
Yasemin: Bence hayat çikolatalı keke benzer. Yerken asla bırakmak istemezsin,bitince çok acı çekersin.
Cemre: Bence hayat insan gibidir. Yaşarken mutlu,her şey bittiğinde biter!
Gülçin: Bence de hayat su ya benzer. Fakat şöyle: Hayat; su kadar berrak ve temizdir.. İçerken birden her şeyi unutursun,terlemen geçer,susamazsın.. Su bitince yenisini almak istersin... Hayat bitince de yeniden yaşamak istersin ama yaşayamazsın

DANS ETMEK:
Eren: Bence dans etmek,zevk almaktır,müziğin tutkusunu yaşamaktır.
Yasemin: Bence dans,insanın ruhundaki kişiliği dışarı çıkartır!
Cemre: Bence dans etmek, kurtlarını dökmek,rahatlamak,esnek olmak demektir. Dansı severim.
Gülçin: Bence dans etmek,hareketli olmak demektir. Her dans edişimden sonra bana bir şeyler olur

ŞARKI SÖYLEMEK:
Eren: Bence şarkı söylemek,ses demektir..
Yasemin: Bence şarkı söylemek,beğeni kazanmak demektir.
Cemre: Bence şarkı söylemek,sesini tüm dünyaya duyurmak,derdini anlatmak demektir.
Gülçin: Bence şarkı söylemek,hayattır,hayat sudur...

Benzer Yazılar



5 yorum:

Adsız dedi ki...

bence şarkı söylemek ses demektir.

Adsız dedi ki...

onları çok seviyorum .onlar ne diyolarsa haepsidoğrudur

Adsız dedi ki...

bence hekez müzigi sever.klasik,pop,rock herkez birseyi sever(bence).bence en güzel ses gülcin ablada ama ben encok yasemin vede eren ablayi seviyorum.cemre ablanin dizideki huylarini cok seviyorum.aslinda ben hepsini seviyorum.lütfen berlinde konser verin.sizi cok seviyorum.
asena

Unknown dedi ki...

arkadaşlar hepsi grubundan gülçin ayrılmışşşş... biriyle evlenmiş ve dubaide yaşamya başlamış kocası da grupta olmasını istemediği için grubu bırakmışş.bence kötü olmuş en güzel sesli grup üyesi gitmiş...

Adsız dedi ki...

of keşke gülçin gitmeseydi çok üzülüyorum onun için ama ben hepsi 1 gurubundan cemre yi en çok seviyorum sonra yasemin sonra eren sonra gülçin di gülçin abla keşke gitmeseydi onun için çok üzülüyorum

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi