11 Eylül 2007 Salı

hepsi grubunun msn adreslerini buradan paylaşalım

  • gruphepsi@hotmail.com
  • info@gruphepsi.com
  • yasemin yürük = msn adresi ?
  • cemre kemer = msn adresi?
  • eren bakıcı = msn adresi?
  • gülçin ergül = msn adresi?
arkadaşlar grup hepsininin 2 adet mail ve msn adresini buldum. Başka msn adresi bilen varsa bu yazıya yorum yapsın lütfen bizde yayımlayalım.

Not:hepsi grubu ile ilgili bir çok msn adresi duydum fakat çoğu inandırıcı gelmediği için burada yayınlamıyorum.

etiketler: hepsi grubunun msn si, ms adres, messenger adresi, mail adresleri, chat adresi, hepsi bir dizisinin msn si, varmı, nerde, imza avatar grup hepsi

Benzer Yazılar



309 yorum:

Adsız dedi ki...

sana gerçek msnlerini vercem ama kimseye verme bana ses kaydında ingilizce şarkılarını söylediler
iananmıyosan yayınlama ama ben de zaten istemem yayınlamanı sen bil bence kismeye deme gerçek çünkü gülçinin
gulcin_ergul_gruphepsi_@hot....
yoshynin de
yasemin_yuruk_gruphepsi_@hot....

gerçek!!! konuştum ben hala inanamıyommmmm

Adsız dedi ki...

çok güzel ereninki c.e.g.y_hepsi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

eren=c.e.g.y_hepsi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bende de var iki tane istersen ekle
msn:c.e.g.y.hepsi@hotmail.com
msn:kemer-gruphepsi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

sitenin sahibi her kimse bu yorum yazanların hepsi yalan sölüo sakın ve sakın inanma hepsinin iişi gücük yoq bir de bu kıza ingilizce şarkı mı sölicek sakın inanma yorum bırakanların hepsi yalan sölüo belki ssende yani sitenin sahibide yalan sölüodur ölesine bi msn açmıştır hepsiyle ilgili sonra burada yayınlamıştır ve kızlar veya erkekler buna inanıp hemen eklerler bence yalan inanmayın

Adsız dedi ki...

şafak kendine konuş ben sizin iiliğiniziçin dedim ingilizce şarkılarını dediler isteyen eklesin ama biraz kısıyo
gulcin_ergul_gruphepsi_@

Adsız dedi ki...

evet bencede gülçinin gulcin_ergul_gruphepsi_

Adsız dedi ki...

ister inanın ama gülçinin buymuş gulcin_ergul_gruphepsi_@ buuuuu ben burdan duyup ekledim vee gözelrime inanamadımm

Adsız dedi ki...

öylemi bende eklicem

Adsız dedi ki...

ewt omuş çok tşkler verdiğin için allah razı olsunbitanesin gulcin_ergul_gruphepsi_

Adsız dedi ki...

ewt omuş çok tşkler verdiğin için allah razı olsunbitanesin gulcin_ergul_gruphepsi_

Adsız dedi ki...

ya bu sizde olan msn ler doğrumu ama msn lerini hiç açmıyolar siz gerçekten konuştunuz mu

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar bunu okuyun grup hepsinin tüm msn adreslarini yazacağım şimdi= = = = = = = = = = gruphepsi@hotmail.com info@hotmail.com kemer-gruphepsiqhotmail.com gerisi yarın yada öbür gün

Adsız dedi ki...

yoshy------------->yoshy_xgirl85@hotmail.com

cemre------------->
cemrekemer_blogspot@hotmail.com

eren------------>hepsi_eren034@hotmail.com

gülçin------------------> pinkhepsi_85@hotmail.com




cemreyle erenin doğru olup olmadığını blmiormm yasemin ses klibi gönderdi gülçinin doğru olduğuna ymin bile edebilrmm çünkü hep görüntülü konuşuorss konserinde kendisinden almıştım !!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

bi gerisekalı msn açmış çok tutsun die de 10 kere yorm yapmış gulcin_grup hepsi vs her neyse hiç te değil hiçbiri msn kulllanmıorlar ALTINI ÇİZİORM hiçbiri çünkü ben hepsi1in dizi seti çekiminde rol yapmıştım 1 bölümlük okulda ve konuşma zamanım oldu boşuna boşuana kanmayın msnleri var ama arkadaşlarındna başka hiçkimseyi eklemiolar şimdi boşu boşuna bunlara inanmayın

ortak msnleri
gruphepsi@hotmail.com
bn hepsinin blogspot yönetimnde de çalışıorm
sadece gülçininkinini herkes ekleyebiliorr ama o da herkesi kbl etmior pinkhepsi_85@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben sadece yasemin ve gülçinle konuştmm gülçin cam açtıı yaseminlee sesli konuştqqq
gülçin------>pinkhepsi_85@
yasemin------->yoshy_xgirl85@hotmail.com
dierlerninkide var ama doru mu bilmiorm onları
hepsi_eren034@hotmail.com---->erenin
cemrekemer_blogspot@hotmail.com cemrenin[cemre çokk farqlı ewde çekilmiş resmler koyuoo ama bilmiorm]

Adsız dedi ki...

Hepsi grubunun msnsi yok !

Adsız dedi ki...

İnanmak istemiyor musunuz ?
Hepsi grubunun gerçek msnleri :
YOK !

İnanın !

Bana inanmıyorsanız , hepsi grubuna inanın !

http://www.youtube.com/watch?v=YTQYN5WaAvs&feature=related




Blogum :
ipekbinnaz.blogspot.com

Adsız dedi ki...

yha grup hepsinin msnesini bilen warsa söylesin bayılıyorum onlara arkadaşlar yha bn 6 yaşında kızım onlar merak ediyorum bilen warsa msneye yazsın al msnem benimsin.sensin@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben eren hepsideki isterinanın ama simdi beni ekleyeni cam açaçrım msn su sensizligin_tam_ortasindayim@hotmail.com ama simdi eklemezzeniz cam açamam yonettmen bole dedi

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bana inanın ki adres gerçekten hepsinin ekleyin kaçırmayın
mormelek_yoshy86@hotmail.com
hepsi.yoshy_eycg@windowslive.com
bunlar yasemin ablanın msn leri ekleyin ben ona söyledm size kızların msn ini vericek ekleyinnnnn!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

yasemin abla beni tanıdığı için cam amıştı ama başkasına açmıyo belki size açar deneyin şansınızı bence ekleyin ama herhangi konuda israr etmeyin engelliyo

Adsız dedi ki...

slm herkeze ben eren eskiden verdigim msn herkez ekledi saolun sizle konusmak beni sewindiriyo cam açmak yasak biliyosun msn mi isteyen ekleyebilir cnm yeni album nsl olmus nese msn de konusuruz ekleyenlere we sizi burdan kucak dolıusu opuyoruz bye bye bye bye muxc muxc

Adsız dedi ki...

slm herkese bende hepsinin msn i var arkadaşlar ekleyin kaçırmayın
mormelek_yoshy86@hotm....
hepsi.yoshy_eycg@wind...
e_r_e_n_1984.hepsi@hotm...
cemre_gulcin01@hotm...
hepsi1.gulcin.sari_seker@hotm...
hepsi_e-y-c-g_@hotm..
ekleyin bunlar doğruuu

Adsız dedi ki...

ya arkadalar burda herkes bi adres söylemiş ya hangisine inanıcaz belkide yalan söyleyenler de var ama lütfen gerçekten hepsiyle kamera açmış kişiler eklesin bni allah rızası için çok istiyorum konusmayı ama bende bi kaç adres var doğrumu bilmem kamera açmıyolar ses kaydı yapmıyolar ben nasıl anlıcam onlar olduğunu kamera aç dediğimde msnden çıkıyolar neyse msn imi ekleyin minik_peri_48@hotm...

Adsız dedi ki...

slm millet 1ben cemreini msn adresin iistiyorum bilen varsa benim msn adresim esmercadi1994@hotmail.de

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hepsi yalannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn inanın bana kamerayı açmıyolar bnede sildim ya başkasınınsa öyle yapmıştır dimi

Adsız dedi ki...

cemo__cemre123@hotmail.com

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hepsi grubunun gerçek msnsini buldum sadece bunu kullanıyolarmış msn yasmin_eren97@hotmail.com gerçekten doğru

Adsız dedi ki...

ya ekledim konuşucam açarlarsa ama bu msneler yalan çıkarsa eklediklerimin hepsini çöketçem ve bilgisayarlarına vürs atçam....

Adsız dedi ki...

seray deki;
arkadaşlar hiçbirine inanmayın yaseminle çetleştim bana ses klibini gönderdi

Adsız dedi ki...

seray deki;
arkadaşlar hiçbirine inanmayın yaseminle çetleştim bana ses klibini gönderdi

Adsız dedi ki...

seray deki;
arkadaşlar hiçbirine inanmayın yaseminle çetleştim bana ses klibini gönderdi

Adsız dedi ki...

selam arkadaşlar bn size hepsinin msnleri vercem şu msni arkadaşım,bi arkadaşından almış o ist.da oturuomuş hatta cemre evlerine gelmiş: hps_ern_hps@hotmail.com yasemininki: grup_yasemin_1986@hotmail.com eren: hepsi_eren_678@hotmail.com bu msnden cam açtı bana cemre: cemre.85.hepsi@windowslive.com gülçin:gulcinergul_hepsigrubu@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben msn adresleri olduğuna inanmıyorum.zaten canlarım çalışmaktan yoruluyo bide msn ilemi uğraşacaklar.ben böyle düşünüyorum ama ginede kendileri bilir

Adsız dedi ki...

ben erdem hepsi yi sevyom msnem er_dem57@hotmail.com hepsi eklerse çok sevinirim

Adsız dedi ki...

erenin msnsini verin ciddi_ben@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya bence bu msnelerin hepsi yalan ama yinede şansınızı deneyin belki bi gün bi yerde onlarla karşılaşma fırsatını bulabilirsiniz

Adsız dedi ki...

bu siteden hepsinin resimlerine bakın

Adsız dedi ki...

arkadaslar boswerın waktınızı hepsıyle ugrasarak gecırmeyın...hepsı yalann...

Adsız dedi ki...

ya gülçin abla seni çok seviomm lütfen benii kaydet kimse benim sevdiğim kadar seni sevemezz benim msnem busra_flora_gulcin@hotmail.com ne olourrrrrr

Adsız dedi ki...

slm ben huseyin.arkadaslar bırakın hepsiyi bunlar hıcbiseye degmezz

Adsız dedi ki...

c.kemer@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben eren vede gülcin ablaylan görüstüm ama adressi vermem.kendi kuzenimede vermedim.sizin yazdiklariniz dogrumu bilmiyorum ama ben o adressleri artik eklemem cünkü zaten onlarla konustum tek yasemin abla kaldi.baze msn adresler 2007den sanmiyorum onlar dogru diye.ama benim görüstügm adresle yani hepsini....

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar ben gülçin ergül daha yeni erenle msne çıkardık sizin için.ve düşündükkisize msnelerimizi verelim ve arkadaşlar emin olun kamera açıyoruz bazı kişiler bayılcak gibi oldu hatta:dbizi görünce biz sizlere kamera açıcaz arkadaşlar ayrıca çok saçma bişiy var burda nedemek kameramız bozuk nedemek menejerlerimiz izin verme zhepsi yalan arkadaşlar hepsi koskocaman bi yalanın içinde saklı

Adsız dedi ki...

lütfen berlinde konser verin.lütfen.
ich liebe euch-sizi cok seviyorum.

Adsız dedi ki...

merhaba bn hepsi grubundan erenin arkadaşı yani yiğeni sinem bakıcı nasılsınız seviyor musunuz yiğenimi bn yiğenimi çokkkkkkk severim eğer bnden erenin veya diğer kızların msn adresini almak isteyen varsa sinemecenurbakici@windowslive.com bu hadi öpüldünüz by

Adsız dedi ki...

ayy benim dilim tutuldu msn yazanlara binlerceee tşkr olsunn sizin sayenizde grup hepsiye ulaşabileceğimm çokkkk tşkr ederim bu arada ben bir msn buldum gülçin sevenlere bn de gülçini seviyorum o yüzden msnsini bulmaya çalışıyorum blonde_pembe@hotmail.com doğru değilse lütfen bana kızmayın ben sadece elimden geleni yaptım

Adsız dedi ki...

BEN HEPSİ GRUBUNU ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKK SEVİYOM

Adsız dedi ki...

CEMREYİ ERENİ YASEMİNİ ÇOKKK SEVİYOM

Adsız dedi ki...

slm kızlar ben eren bakıcı msn
eren_bakici0034@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm kızlar ben ayse eren bakıcının kuzeniyim
ereni msn:eren_bakici0034@hotmail.com

damla dedi ki...

gülçin abla seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum msn adresini bulmak için ugraşıyorum ama olmuyor ne kadar msn varsa hepsini akledim bakalım hangisi çıkacak ama senin msnen varsa nolur beni ekle valla kimseye sölemem ama nolur ver hem sakarsın hemde çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzelsin seni çok seviyorum msnen varsa beni ekle dolunay_2007@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bakın arkadaşlar ben bu msnlerin doğru olur olmadığını bilmiyorum ama gülçinin bi msn si var bende o doğru olabilir===bizhepsibengulcin@windowslive.com (((gülçin abla cemre abla ben ikinizi çok seviyorum lütfen bana msn nizi varin:D))

Adsız dedi ki...

isimmsizin dediği doğru

Adsız dedi ki...

ben buldum ama sadece gülçininkini ister inanın ister inanmayın ama bn gerçek söylüyorum arkadaşlar iştee gülçin_sari_seker@hotmail.com ben konuştmm

Adsız dedi ki...

abla mersine gelin çünkü kuzenim sizi seviyor haziranda gelin koray aydı n stadına gelin

Adsız dedi ki...

haziranda mersine gelin

Adsız dedi ki...

ben hepsi 1 in msn nesini biliyorum yeminde ediyorummm ister inannın ister inanmayınn erennninki şu
ern------>bakıcı_eren_seni_seviyorum@hotmail.com
amaekleyin çokk güüzell gerçektenn

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar nolursunuz doğru söyleyin ern-gülçin yasemin cemre abla nolursunuz gerçek msn verin ben sizin çok hayranınızım sizin dizinizi hiç kaçırmıyorum hatta biz sınıfta 4 kız sizin şarkılarınızla dans yapıyoruz bazı arkadaşalarımız var hepsi den başka bişi bilmiyosunuz dio ama biz ağızlarının payları nı veriyoruz sizi çooook seviyoruzzzzzzzzz

cemrem*Mm dedi ki...

arkadaşlar burda büssürü var cnlarım hangisi doğru uff elifcancım seninkini eklemio

Adsız dedi ki...

fairy_gucin_ergül@hotmail.com
ayrıca gülçinin doğru ben mesaj atmıştım bana mesaj gönderdi.hem bakıcı_eren_seni_seviyorum@hotmail.com diye bir msn adresi yok.

Adsız dedi ki...

ben bir yoshy hayranıyım.

Adsız dedi ki...

mrb ben huseyin mersinli yim 18 yaşındayım msn adresim
qhuseyin_54@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bende hepsi grubundan erenin msnesi var valla konuştum ben size msnesini verim b-e-n-i-m-eren@hotmail.com ama gerçekten konuştum bunun için yemin edebilirim

Adsız dedi ki...

eren abla seni çokkk seviyorum lütfen msn adresime ilti gönderin sizle 2 dk olsun yazışıyım sizi çokkkkkk sewiyorummmm

Adsız dedi ki...

çocuklar hep yalan msn ler vermeyin bunu önlemek için biz aramızdan birini seçtik o kişinin msn adresini vereceğiz ve o kişi de ben seçildim çocuklar hepinizi çok seviyorum
msn adresim:eren_bakici101@hotmail.com

Adsız dedi ki...

arkadaşlar o ses kayıtlarna inanmayın! onuu bir yerden kaydedip inandırıcı olmak için size yolluyorlar!hem neden açmıyorlar camı paraları mı az!hepsi yalan onların !siz de afedersiniz ama çok safsınız!arcıca arayın www.youtube.comdan arayın hepsinin videosunu msn miz yok diolar!her msn açana inanırsanız işiniz çok zor...

busem dedi ki...

ne olursun cemre abla seni ve diğerlerini kendimden çok seviyorum ne olursunuz bize msn adreslerinizi verin bu arada isteyen beni ekleyebilir
busenur-241@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya sakın sizi kandırmalarına izin vermeyin hepsi grubunun msne adresi yok

Adsız dedi ki...

hepsinin gerçek msni ister inanın ister inanamayın menejerleri yani cemrenin annesi markete gittiğinde onla konuştuk.çünkü cemrenin annesi hiç bir şekilde görüntülü konuşmaya izin vermiyor alın size msn,hepsi_gecy.beky@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bunların hepsi yalan inanmayın

Adsız dedi ki...

ya nekadar saf siniz ya grup hepsi orda bas bas bagiriyorlar bizim msnnimiz YOK diye siz hayla istiyosunuz olmayan msnini ya düsünün ya birileri aciyo sonra kadiriyorlar ve sizlerde saf saf inaniyosunuz neyse sizi bu yalancilarla bas basa birakiyorum

Adsız dedi ki...

DEDİKLERİNİZ SAÇMAAA ÖLEE OLSAYDI HERKEZ BULUR DUUUUUUUUUUUUUU

Adsız dedi ki...

ben cemre ablayla görüştüm msn den msn adresi de:cemre._kemer_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben gerçekten konuştum bakın sizinlede konuşacaklar yukardaki msn lerin hepsi yalan sadece bu msn dogru info@gruphepsi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Ya ablalarım abilerim lütfen hepsi ile ilgili msn bulduysanız ve bu msnler gerçekse yazın yorumlara..

Lütfen çok ama çok istiyoruz msnlerinni.Keşke olsa ama gerçek olsa yalan olmasa ne güzel off off.
Acaba gerçekten msnleri var mı?Çok merak ettim.MERAKTAN ÇATLAYABİLİRİM OF OFF...VARSA GERÇEK MSNLERİ VERİN YORUMLARA YAZIN.......

Adsız dedi ki...

yha ama gerçekten anlamıom bn artık yheter nolur hepsi grubu yhaa bi grçek msn werin!ayrıca nolur Özel istanbul çewre kolejine gelin bu okulun son haftasında walla sizinle tanışmayı o kdr çk istiyom ki...

Adsız dedi ki...

merhaba ben Saime size yasemin ablanın msn adresini verebilirim ben onu çok seviyorum hepsi çok güzel ama o çooooooooook fazla güzel.bana cam açtı. yosy_gruphepsi@hotmail.com
İsteyen kaydetsin. benim msn adresim şu: saime_beyza07@hotmail.com isteyen kaydedebilir ama 13 yaşın üstünde olanlar eklemesin.byyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

cemrenin msn adresi cemre.1.kemer@hotmail.com

Adsız dedi ki...

arkadasların siz ne kadar yalanı seviyorsunuz boyle yalanla hic bir yere varamazsınız siz yalancı coban hikayesini bilmiyorsunuz herhalde.

Adsız dedi ki...

ben gruphepsiden cemre bizim ortak msn adresimiz biz_grup_hepsi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben buse hepsi grubu ile konuştum . bana inanmazsanız inanmayın olan size olur heosiyoxa@hotmail.com du heralde tam aklımda yok

Adsız dedi ki...

bende erenin msnsi var hemde gerçekten kamera açıyolar ilk gördüğümde bende yalandır dedim ama gerçekmiş

Adsız dedi ki...

ben gerçekten konuştum msnsini veriyorum benden günah gitti ben zaten erenle normaldede konuşuyorum çünkü o benim kuzenim eren bana çok kızıcak ama sizleride kıramam erenin msn:hepsi.bir.eren.bakici@windowslive.com ve gerçekten kamera açıyolar ama yanlarında menajerleri yoksa tabi menajerleri onlara kızıyo kamera açmasına ama size açarlar bana güvenin

Adsız dedi ki...

eren abla sana sesleniyorum siz çok vefasızsınız sizi seven hayranlarınızın kıymetini bilmiyorsunuz bu kadar hayranlarınızı üzüyorsunuz ve hiç konyaya konsere gelmiyorsunuz

Adsız dedi ki...

arkadaşlar gerçekten çok yalancısınız...!!ayıp ya bu kadar insanı kandırıyosunuz ben grup hepsinin imza gününe gitmiştim hatta resim bile çektirdim bana cemre abla msnini verdi ben size msn vermek istiyorum daha doğrusu paylaşmak istiyorum.ben bizzat kendim aldım bana cemre verdi kendi msnini ve cep telefon numarasını bile verdi bunun yalan olma ihtimali sizce kaç??yalan olma ihtimali yok çünkü ben cemreden aldım msni...==group_hepsy_cemre@hotmail.com ister ekleyin ister eklemeyin o sizin bileceğiniz iş:d

Adsız dedi ki...

ben hepsi hayranıyım ve onları ço...k seviyorum onlar bizim herşeyimiz...




isim: PRENSES ***

Adsız dedi ki...

yha bu hepsinin msnleri doğrumu yha herks farklı farklı seyler sölüyoooo

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu çoook seviyorum özellikle şarkılarını

Adsız dedi ki...

bence hepsi 1in msn si yok tvdede didi yok

Adsız dedi ki...

BEN BÖLE ŞEYLERE NEDENSE PEK İNANMIYORUM. ÇÜNKÜ AÇIKLAMA BİLE YAPMIŞLAR RÖPORTAJLARINDA, BİZİM MSN MİZ YOK VERİLENLER YLN DİE.

HANİ O KADAR MSN YAZMIŞINIZ 1-2 TANE EKLEDİM BELKİ TUTAR DİE AMA, EĞER YALANSA HACKLİCEMMM

Adsız dedi ki...

slmmm yaaa ben ereni çokkkkk sewiyorumm msnsini bilen varsa sölesinn ama yalan sölemeyinn yaa kimsenin duygularıyla oynamaya hakkınız yokk

selvinaz dedi ki...

slm hepsi grubunu çok ama çok seviyorum ben hepsi grubuyla konuştum hatta bana ses klibi bile yolladılar msn adresleri eren_1212_@hotmail.com diğeri de
gul_cin12@hotmail.com hergün açıklar isteseniz inanmayın ama gerceten açıyolar ses klibi bile kaydediyolarrrr byyy ben grup hepsiyle hergün konuşuyorum sizde deneyin byyyyyy

Adsız dedi ki...

hepsi de yalan herkes kendine oyle bir msn alıyo ve kendisi konuşuyo

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR İSTERİNNIN AMA İSTER İNNANMAYIN HEPSİ GRUBUNUN SADECE BİR MSN LERİ VAR ONLAR ÇOK AZ ZAMAN AYIRTIYORLAR BİR GÜN SİTELERİ GEZMİŞLER VE SİTELERDE ÇOK YALANCI OLDUKLARINI SÖYLÜYORLAR LÜTFEN ONLARA İNANMAYIN BEN HEPSİ GRUBU İLE 2 YILDIR TANIYORUM VE BANA GÜVENDİKLERİ İÇİN BANA CEP TELLERİNİ BİLE VERDİLER AMA SİZİN DE OLMASINI İSTİYORSANIZ SİZİ
ÖNCE İYİY TANIMALILAR O ZAMNA TEL VERİRLER EMİN OLUN MSN ADRESLERİNİ VEREYİM AMA SADECE CEMRE ABLA VERMEMMİ İSTEDİ EGER MSN YUKLER SENİZ EREN GÜLÇİN VE YASEMİN ABLA NIN MSN ADRESİNİ DE VERİR BANA CAM AÇTI 2 YILDIR TANIŞTIGIMIZ İÇİN MSN ADRESİ ŞUUUUUUU cmr.kmr.mavi.melek@hotmail.com BANA VE HEPSİ GRUBUNA İNNANLAR YUKLESİN LÜTFEN YUKLEMESSİNİZ ÇOK PİŞMAN OLUR SUNUZ BAŞKALARINA ASLA İNNANMAYIN LÜTFENB ONLAR YALANCIIIIIIIIIIIII:( SİZİ ÇOK SEVİYOTUM BYYBBYBYBYYB:):) AMA ŞUNU UNTMAYIN Kİ CEMRE ABLADFAN İZİN ALMADAN BAŞKALARINA ASLA VERMEYİN MSN LÜTFEN BİR DE MSN DE TERBİYESİZLER GEİLLLMESİNİ İSTEMİYORRRRRRRR

bilge dedi ki...

ARKADAŞLAR GERÇEKTEN HEPSİ GURUBUNUN MSN SİNİ ALAN VAR SA BANA ŞU ADRESTEN ULAŞABİLİR.seha.1998@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben bilge hepsinin gerçek msnsini bulanlar versin ve lütfen yalan söylemeyin 9 msn aldım 4 tanesinin doğru osını diliyorum bana bu adresten ulaşa bilirsiniz seha1998@hotmail.com

bilge dedi ki...

yalan atmayın kendinize yazık oluyo 9 msn aldım 4 tanesinin olmasını bekliyorum adım seha adresim seha.1998@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm bn aslıhan hepsiyi çok seviyorum lütfen ya yaseminin msnesi olanlar versinle 11 yasındayımisteyen eklesin aslihan-_-fb@hotmail.com ama sadece 11 12 13 yasındakiler

Adsız dedi ki...

ya allam ya gülçinin msn adresinde ismi yok!!! offf facebooka üyee ama ismiyle değil bende internette olmayan resimleri bile var off martinii.......... msn adresi bölee "martinii" ile başlıoo

Adsız dedi ki...

slm.bn simanur.bu site çok güzel.bnde gruphepsinin msn adresi war.hı bu arada,ersin abibn mod yaaaaaappppppppp

Adsız dedi ki...

daha bilemiyorum daha yeni ekledim hiç bir fikrim yok eren msnesini açarsa onu çok öpüyorum

Adsız dedi ki...

Ben Cemre ile konsutum.Ama sadece bana klip doldurma yolladı adımı söledi.Bana cam accakmıs ve tel. vercek herkesle yumuşak ve akıllıca konusuyo bana yemin etti ama toplu msn si bu tabii...Ama bana hiç görülmeyen resimleri yolladı randevusunu unuttu ama neyse.
bEn vereyim artık
evetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt


gruphepsi....@.......
gerisini veremem çünkü kızabilir siz bulun isterseniz

Adsız dedi ki...

ben gerçek erenim yalan atıyosunuz hiçkimseye mesene adresimizi vermedik alanlarda başka bir kişilerin mesene adreslerini almışlar sitelere bile vermedik yalan atmayın lütfen good by

Adsız dedi ki...

lütfen hepsi1 msnlerine inanmayın.çünkü ben kaç tane msn adresi yükledim hiçbiri de değil.bence siz bulsanız bile hepsi1 sizinle mi uğraşcak yoksa kendiyle biraz mantıklı olun lütfen.ama hememn beni kötülemeyin.ben sadece söledim.byy.byyyyyyyyyyyyyyyy.

Adsız dedi ki...

lolipopum_lokum@hotmail.com

Adsız dedi ki...

allah aşkına hiç hepsi grubu hotmail li msn kullanır mı ya

Adsız dedi ki...

eren haklı siz yalan söylüyorsunuz

Adsız dedi ki...

kızım sen uyduruyosun eren meren deil sin o bikere 'yalan atıyonuz'demez.ayrıca onların msn adresleri yok nerden biliyosun derseniz konserlerine gittim albümü bende olduğu için imzalatıyodum ozaman söylediler..

Adsız dedi ki...

lütfen hepsi grubununn msn a dreslerini bulup bana yollayın lütfen bana şu adresten ulaşabilirsiniz hilal_yilmaz_64@hotmail.com

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben yasemin hayranıyım onun için bir sürü defter yaptım.bende 1 sene önce sizin gibi yasemin in msn sini arıyordum.
şimdi bunun saçma birşey olduğunu anladım.
hepsi saçma değil ama msn lerini aramak biraz saçma.zaten konserlerde görüyorsunuz ve sitelerde seslerini duyuyorsunuz.ve siz msn lerini arıyarak bilgisayarınızdan olabilirsiniz.ve Bursadan hepsiye öpücüklerimi yolluyorum.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben yasemin hayranıyım.Yasemini çok
seviyorum.1 sene önce bende onların msn lerini arıyodum.tüm çabalarıma rağmen bulamadım.ben artık bunun saçma olduğunu anladım.sonra artık ben girmiyorum.bence sizde girmeyin. bilgisayarınızdan olabilirsiniz .ve Bursadan hepsiye öpücüklerimi yolluyorum....

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bnde buldum bi tane hatta bnlede konuştular bana da bi arkim verdi ne kadar gerçek bilmiyorum yohepsi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yani okadar uydurmuşsunuz ki biyerlerinizden hiç biri doğru değil arkadaşlar bu msn adreslerinin!!! hepsi kendileri kullanıyo bu msn adresleri eğer bana inanmıyosanız bir dahaki seferi eğer grup hepsinin msn adreslerini verdilerya eğer açık olursa verenlere de bakın saflarrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

slm.grup hepsinin msn si var televizyonda açıkladılar

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben grup hepsinin msnlerini ekledim taaaaaammmm 14569 msn arasından 2 tanesinin gerçek olabileceği inanıyorum ama birisinde cemre bana lokumum diyo.Bence o lokumum diyen gerçek değil çünkü cemre sadece gülçine lokumum der.Öbür msn gerçektir herhalde gerçekçiler ama arada sırada açıyolar çünkü çok işleri varmış.......
Grup hepsinin msn adresinin olduğundan adım kadar eminimm çünkü konserlerinde msnlerini istediğimde eren bizim msnmiz var ama arkadaşlar ve ünlüler arasında kullanıyoruz dedi.Veeee işte doğru olabilecek msn:gulcin-eren.yasemin-cemre@hotmail.com
Ben msnlerinin @hotmail.com değilde daha farklı birşey olacağını tahmin ediyordum msnde sordumm bizde sizler gibi insanız sizden üstünlüğümüz yok dedi ....
TEŞEKKÜR ETmek isteyenler yoshy-bengu_damla@msn.com msn adresime msj atsınlarr

Adsız dedi ki...

Selam bende Jenefeer LOPEZ alın kim inanır bana.Şimdi hepsi grubu üyeleri gibi yorum yazmaya kalkışanlar siz sanki bana inandınızmı Jenefeer LOPEZ olduğuma?Diğer arkadaşlar siz inananlara sesleniyorum.siz bana inanmadınız inanan salak olmalı.siz bi düşünün bi ünlüsünüz farzedelim ki msn adresi veriyonuz herkez sıkıştırıyo.zaten iş güç chat yapcak vakitmi olur?bakın eğer gerçek hepsi grubu msnsini buraya verdi ise böyle yapmamalıydı.kendinize özel bilinmeyen bi siteniz varsa oraya verin.valla söylemedi demeyim bana kimse inanmaz Jenefeer LOPEZ olduğuma.E onlara nası inanıyorsunuz??Hakaret edenler yorum yazsın bu konu ile ilgili.ben okur payınızı veririm.saflarlada uğraşamam byeeeee....

Adsız dedi ki...

BU MSNLERİN HEPSİ YALAN ÇÜNKÜ HERKES ELALMİ KANDIRMAYA ÇALIŞIYO GRUP HEPSİ MSN ADRESİNİ WERE WERE BU BLOGCUYAMI WERCEK SÖYLERSE TV.YE SÖYLERLER HEPSİ YALAN TABİ HERKES BU SİTEYE GİRİYO HERKESTE BURAYA KANIYOOO EMİNİM BENDE KANDIM HERKES ÇOK SAFFF

Adsız dedi ki...

gülçin abla benim de adım gülçin sizi çok ama çok seviyom hayranınızım

Adsız dedi ki...

güllçin abla sen çok güzelsin bence düz saç sana çok yakışır

Adsız dedi ki...

meraba ben sizi çok sewiyorum sizi birkerede görmek ve knşmak istiyorum bu yüzden bütün msnleri ekliyorum ve kandıranları siliyorum sizden vazgeçmiyeceğim.not:ne olur sakaryada bi konser werin ne olurr!!!bilgisayarım sizin resimlerinizle dolu arkadaşlarım dio boşuna hayal kuruyosun her önüne geleni ekliyosun boşwer diolar ama ben boş wermicem bye sizi çoook sewiyorum

Adsız dedi ki...

arkiler bn yemin ederimki kamerayla konuştum hepsiyle bnde tek yaseminin msnesi yok!
eren= e_eren_bakici@hotmail.com
cemre=g_hepsi_cemre_kemer@hotmail.com
gülçin= ecyg_gulcin_ergul@hotmail.com

Adsız dedi ki...

arkadaşlar g.c_y.e@hotmail.com bu msn adresi grup hepsinin değil insanları kandıran bi yalancıın sakın eklemeyin bu tuzağa düşmeyin eğer grup hepsiyi seviyorsanız imza günlerine gitmeyi deneyin yazılan birçok msn adresi yalan

Adsız dedi ki...

biz sizin hayranıyız
yine hepsi gurubuyla ilgili filimler çıkmasını istiyoruz
umarım hayranınızın istediğinizi yaparsınız bide arkadaşlarımla bizim en büyük dileyimiz hepsi gurubunun manavgat statyumun da konservermenizi istiyoruz isimlerimiz merve keleş fatma nur yıldız asena harman kaya hilal keleş bize imza vermenizi çok ama çok istiyoruz

Adsız dedi ki...

SELAM MİLLET!!!
DOĞRUSUNU SÖLEMEK GEREKİRSE ÇOK SAFSINIZ
ÇÜNKÜ HEPSİ YALAN İNANIN BANA HATTA BANA CEMRENİN MSN SİNİ WERDİLER AMA BASKA BİRİ ÇIKTI GERÇEKTEN KİMSEYE İNANMAYIN MSN LERİ YÜKLEMEYİN BENDEN SİZE BİR TAVSİYE
herkese iyi günler

Adsız dedi ki...

cemre abla seni çok seviyommmm noğlur msneni aç bi daha görüşelim

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bende bu zamana kadar çok kandırıldım ve asla da kimseyi kandırmaya niyetim yok... İster inanın ister inanmayın ama Bodrum - Antik Tiyatro'da verdikleri konserden sonra kendilerini kuliste buldum. Ulaşmak çok zor oldu ama başardım...

Cemre abla kendi özel msn adresini tabiki vermedi ama fanları için olanını söyledi günde 1 saat bu adresi kullanıyormuş. Bizlerden ricası lütfen kamera var mı aç gibi şeyler söylememeniz...

cemre.kemer.hepsi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yha saçmalamayınn o kadar basit bi e-mail adreesi olamass ama info@gruphepsi.com doğru adres!!!

Unknown dedi ki...

slm ben ......... gercektende gülçinin msn sini actı herkes gördü ben gördüm bazıları yalan bakın size benden sölemesii herkese byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

hepsinin ve hepsideki kızların msn adresi yalan inanmayın

Adsız dedi ki...

ya yalan sölemeyin hiçbiri açmıo msni

Adsız dedi ki...

ya bende var yemin ederim çünkü telefon adresini verdi aradım ama vermem bunlara inanmayın arkadaşlar bunlar bi yalancı

Adsız dedi ki...

ya cnm eğer konuştuysan ve gerçekten onlarsa verebilrmisn onlar tv ye sölemişlerdi bizm msn adresimz yok die ama bi umut işte sizi çok seviyorum hepsi

Adsız dedi ki...

YA ARKADAŞLAR HEPSİ GRUBUNUN GERÇEK MSNESLERİ VARMI VARSA BENİ EKLEYİN TMM MI?= MSN ADRESİM=CEYDA_SUGAR_91@HOTMAİL.COM KÜÇÜK HARFLERLE AMA EKLEYİN OLURMU ARKADAŞLAR

Adsız dedi ki...

arkadaşlar valla bu doğru bende erenin msnesi var hergün açıo konuşuyorus...bana kaçkere cam açtı ama fazla soru sormayın hemen engelliio bekleyin veriotum===========eren.bakici.hepsi.4@hotmail.cominananlar eklesin......

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar şu hepsiyi çok sewiyorum ama msn nelerini bulamıyorum acaba sizde warsa verebilirmiisniz hepsinin msn nesini bilen beni eklesin gozdeduygun@hotmail.com ekleyimn

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bnde hepsinin msn adresi var imza günlerinde aldım bn size bnm msn adresimi vereyim siz bana sorarsınızz ok?? pretty_hare_35@windowslive.com hepinizi bekliorum

Adsız dedi ki...

yaaa arkadaşlar saçma konuşmayın grup hepsinin bi msnsi varrr odaa yowhepsi@hotmail.com inanmayanlar eklemesin kızızyolarr ya resmen cam açtılar bnce onlar değildi gibi geldii amaaaaaaa siz bilirsinizz

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bnde eren ablanın msn adresi yaseminin aile fotosunu gönderdi kendi resmini gönderdi ve cam açtı ister inanın ister inanmayın bay. AMA DOĞRU msn= hepsiyiz_erenim@hotmail.com NOT=hepsi grubu msn adresi kullanmıyoz dedi ama yalan kullanıyolar konserine gittim eren abla verdi bi tek ekleseniz ii olur ama siz bilirsiniz. by

Adsız dedi ki...

burda bazıları msn verdi ama bazıları eklenmiyor ben 21 msn aldım 1 tane doğru çık sa çok sevinirim

Adsız dedi ki...

ben cemre kemer arkdaşlar

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar sizde buna inanıyosanız size nediyim hepsi grubu bütün röpörtajlarda belirtiyomsnleriyok neden anlamamak istiosunuz siz böyle inasanlarıkandırmaya devamedin hepsi grubu dava açıyor bundan sonra yalan grup hepsimsn leri internetten bulunavccak ve hangi kullanıcıdan alınmışsa o internet çökecek ve 38 gün hapis cezası yada 500 ytl ceza olacak

Adsız dedi ki...

ya hepsi grubu kimseye msn vermiyo bunu stardada söyledi yalandan yere insanları kandırmayın

Adsız dedi ki...

bana ses kibi gönderdiler cemre-_-kemer_-_@hotmamil.com bana inanabilirsiniz

Adsız dedi ki...

gülççin abla seni çokkk seviyorum kıvırcık saç sana çok yakışıyor sesin muhteşem senin msn adresini aylardır arıyorum ama doğru bi tane bulamadın konserine gelmiştim bu sene arkadaşımlar şubat ayında ama görüştürmeye izin vermediler sizinle seni çok seviyorum sevgilerimle

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar ben YASEMİN ablanız kızlar bakın bizim msn addreslerimiz yok.biz sizi çok seviyorum elbet bizde sizlerle konuşmak isteriz ama bütün türkiyeyle değil tabiyki yalnız böyle şeyler yaparak insanları ve çocukları kandırmamalısınız lütfen arkadaşlarım adınada bunları söylüyorum tamam mı kuzucuklarım öpüyorum hepinizi biz buralara hep giriyoruz biz okuyorum tamam mı görüşürüz öptüm hepinizi .....

Adsız dedi ki...

ben ayşe,sizleri çok seviyorum.sizlerle tanışmayı çok istiyorum.lütfenbana bir yorumda bulunabilir misiniz.....bu msn'lere inanmıyorum..hepsi grubu kim biz kim?hepinizi çok seviyorummmm...öpüldünüz....bye bye

Adsız dedi ki...

bn yaseminin teyzesinin kızı dicleyimm

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bnm msne mi bulursanız ancak size ablamın mnse sini veririrm bn yoshynin teyzesinin kızıyım tamamm mıııister inannın ister inanmayın

Adsız dedi ki...

BaKıN GeRçEk SöLiOmm

Adsız dedi ki...

YA NOLUR MSN SİNİ VER KENDİ MSN Nİ VER KONUŞALIM ONDAN SONRA YASEMİN LE GÖRÜŞÜRÜZ

Adsız dedi ki...

merhaba ya gruphepsiden eren gülçin yasemin veya cemre birinizz beni duyun nolur msn mi ekleyin catlak.zehra@hotmail.com grup hepsinin msn si olan vede ona cam açmış olan biri msn mi eklesinn nolurrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

arkdşlar bnım abım cemre ile cok ykın arkdş okuldn tanısıolar abım ıle ıksı msnde konusrken gördüm msn adresi ise şu:

cemre_kemer_158_@hotmail.com

hatta cam açark konuşmuşlardı gördüm bnde gerçktn onun msn adresi ama arkdşlar şimdi ıse camı bosulmus ogun abım yıne konuyodu cam accaktı ama bosukmus malaseff

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hepsi grubunun msn adresleri tabikide var ama özel msnlerini vermiyorlar fanlarına actıkları bir erenin birde ortask var cam acamıyorlar ama ses kaydı yaptılar inanın eren34_ceyg@hotmail.com birde fanlarına actıkları hepsi_ceyg_fanlarimiza@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yaw eğer hepsinin msn leri warsa bizahmet ğönderin bunların yarısı war yarısı yok diolar hanğisine inanım ama varsa crazy_girl_libra@hotmail.com a msj atab,l,rlrt:D

Adsız dedi ki...

ben de gülçini msnsi var isteyen inanır isteyen inanamaz gulcın-ergul_gyec@ hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar bu siteler hep yanlış veriyo msn leri ben de 100 200 msn var hepsi yanlış size msn lerini versemmi diye düşünüyom bize cam açtılar felan biz onlarla kanka olduk

Adsız dedi ki...

arkadaşlarrrrrrrrrrrrrrr sakın kanmayan msn leri yokkkkkkkk sadece arkadaşlarına veriyorlar onların konselerine gittim o zaman dediler ve trt 1 de çıktıklarında msn ler yalan inanmayın biz kimseye vermeyiz dediler ben 1 kere o kuyuya düştüm adamın biri çıktı inanmayın hepsi dolandırıcı yalannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

grup hepsinin msn adresleri var

Adsız dedi ki...

yha nie yalan söleyerek insanları kandırmaya çalışıyosunuz burda yorum yazanların hepsi grup hepsi hayranı bizimle dalga geçmeye hakkınız yok insanları enayi yerine koymayın biliyosanız doğru düzgün veerin msn lerini bilmiyo ama kafadan sallayıp vermeyin lütfen.... Kendinizi bizim yerimize koyun birazcık bizde hepsiyi seviyoruz herhalde....

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hiç inanmayın hepsinin msni filan yok meleklerim zaten klip,albüm gibi şeylerle uğraşıyolar bide msnlemi uğraşıcaklar.galiba bi tek gülçinin var.bana ses klibi yolladı.ama kimseye verme dediği için vermiyorum.ısrar ederseniz verebilirim.ve hepsiyi en çok ben seviyorum.siz uydurma hepsi hayranısınız.çünkü ben onların resimlerini gördüğümde isimlerini duyduğumda hüngür hüngür ağlıyorum.

Adsız dedi ki...

bence hepsinin msn adreasi yok

Adsız dedi ki...

hepsi grubunun msnsini yazıyorum
gruphepsi@hotmail.com
info@gruphepsi.com
başka msnleri yok herkes yelan söylüyor sakın inanmayın

Unknown dedi ki...

bence hepsinin msn adresi olsa bile herkese vermez üstelik yasemin bir röportajında erkek arkadaşınız varmı diye sorulmuş oda ona ayıraçak vaktimiz olmadığı için yanlızım demiş yaqni erkek arkadaşa vakitleri bile yokken msn de konuşçak mı

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubunu çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

ben konuştum hepsiyle msn adresleri c.e.y.g.gruphepsi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar grup hepsi tv ye çıkıp msnlerimiz yok demiş var mı diyecek sizce?var desee herkes yalan msn leri ekler grup hepsi kendi ağzıyla söledi msn si var diye.Var derse herkes araştırcak biri dorusunu bulur ekler onları rahatsız eder!mesela gulcin_ergul_gruphepsi_@hot gerçek msn di ben ekledim sordum herkes bu msn sini ekliyomuş oda yeni msn almış.Çok ısrar ettim vermesi için o kadar ısrar ettim ki sonunda verdi.Ama çok rahatsız etmeyecekmişim.Sizlere vermemem lazım ama bakıorum da siz çok prişan olduuz bu msn de weeriorum: yellow_candy_gulcin@hotmail.com

Adsız dedi ki...

grup hepsi bir proğramda |kimse inanmasın bizim msn adresimiz faln yok dediler|kendi ağızlarıyla kimse inanmasın ekliyoruz cam falan açmıyorum diyolar

Adsız dedi ki...

ben yağmur, 11 yaşındayım
grup gepsiyi ve özellikle cemreyi çok beyeniyorum bbbbaaaayyyyy

Adsız dedi ki...

selam arkadaşlar ben yaz tatilinde istanbula gittim ve orada hepsi grubunun konserine gittim ve konser sonrası bir tanıdığım sayesinde kulise girdim ve hepsiye msn adreslerini sordum bana önceden kullandıklarını ama suanda kulanmadıklarını ve msnye ayıracak vakitlerinin olmadığını sölediler arkadaşlar grup hepsinin msn adresi yokkkk

Adsız dedi ki...

ya lütfen yalwarırım eren abla gülçin abla yasemin abla cemre abla sizi manyak derecede SEVİYORUMM NOLUR MNS LERİNİZİ AÇIN LÜTFEN

Adsız dedi ki...

eren.bkc.85@hotmail.com
İŞTEE ARKİLERRRRR DOĞRUUUUUUUU BİR KIZ YANI SELİN DİE BİR KIZDAN ALDIM BU MSNEYI ERERNİN KUZENİİ GERÇEKTENDEE DOĞRUU ÇÜNKÜ İMZA GUNUNE GİTTTİM ERENDE AYNI MSNE ADRESİNİ SOYLEDİİ::)
ÇOK SEVİNÇLIYIM VE BU SEVİNÇİ SİZLERLE BAYLASIYIM DEDİM ARKİLER EYLEYNN AMA KAMERA ACC DİE ISRAR ETMEYIN ÇÜNKÜ DUN KONUŞTUM 1 AY ARKİLERDE KALACAKLARMIŞ NEDENSEE

Adsız dedi ki...

ben erenin gercek msnini vermek istiyorum

arkadaslar yemin ederim bu adrese girerseniz eren size yanit verecek cunku bana verdi.bunu size erenin ne kadar hayrani oldugunu ogrenmek icin veriyorum yani eger ereni senen varsa bu adrese girer eren aninda yanit verecek eren_bakici21@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bnce hepsi yalan arkadaşlar boşuna eklemeyin

Adsız dedi ki...

ben hepsi adına çıkarıln msnlere inanmıyorum çünkü çok sçma hepsinin işi gücü yok bizlerle konuşucaklar çok saçma ve bende bu yüzden inanmıyorum benim size tavsiyem böyle şeyler yapmayın ve inanmayın

Adsız dedi ki...

hiç eklemeyin arkadaşlar hep yalan uyduruyorlar yaa

Adsız dedi ki...

selam ben gulçin bakın kızlar ve erkekler sakına inanmayın bizim msnemin diye msne uyduruyorlar sakına inanmyın canlarım hepinizi öpüyorum inanmayın!!!

Adsız dedi ki...

seni cok seviyıorum hepsi
ben duygu nazillide oturuyorum duygu_332211@hotmaail.com nütven

Adsız dedi ki...

nbr yasemın senı cok sevıyom senın yaptıgın hersey guzel olur soylemeye gerek yok

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar eren bakıcının bir sitesi var onu buradan aldım sitenin adı eren--bakici.tr.gg buna girin ama googleden değil orada yorumlar yazın yazıyor ona tıklayın ve ren bakıcı yazan bütün yorumları okuyun ve sevineceğiniz bir haber diye bir şey yazıyor ona basın en sonda emesen var işte onu ekleyin bence onlar çünkü sitede kandıran mandıran yok gece gündüz kandıranları siliyormuş ve yorumları çook gerçekçi benim için yapın olmazsa hepsi yi sevenler için lütfen o emesenle ilgili sizi haberdar ederim oldu by

Adsız dedi ki...

yhaa neden herkese yalan söylüyosunuz? :@,

onların msnsi o değil..eren ablanında msnsi sitesi yokmuş..yasemin ablanın msnsini vericem..ben konserde aldım zar zor..verme dediler ama vericem herkes onların yerine geçio veriorum

ferrari-yasemin@hotmail.com

konserde aldım inanmıyorum

Adsız dedi ki...

bende konuştum cemre gülçin eren ve diba ve sehleyle konuştum ama bilmem ki kandıryorlarmı neyse lütfen yalan söylemeyin ben eren felan diye

Adsız dedi ki...

ben aliye sizin en büyük hayranınızım.özellikle GÜLÇİNiseviyorun benim msn adresim aliye.1997@hotmail.com

Adsız dedi ki...

doğru diyor çok tandır ekledim bir türlü açmıyor

Adsız dedi ki...

benim msn sennemutlu_@windowslive.com eklemek isteyen eklesin hepsi görseniz lütfen eklein sizi çok seviyorum hepsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

bendede var hapsi msnleri hepsi yanlış. ve onların zaten msn adresleri yok .inanmayın sakın!!!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar BEN TUĞCE YA PEK ARKADAŞIM OLMADIĞI İÇİN BU MSN Yİ AÇTIM SADECE VE SADECE KIZLARIN EKLEMSİNİ İSTİYORUM AMA KIZLAR DERKEN 13 VEYA 14 YAŞINDAKİLER ÇÜNKÜ BENDE 13 YAŞINDAYIMM

Adsız dedi ki...

slm hepsinin msnsi= hepsi.grubu.34@example.com

Adsız dedi ki...

slm ben hepsii çok sewiom hepsi grubu eklein lütfen hawaryunevaryu@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yaf ben buldum msn adresini imza gününe gitmiştim ozman aldım hem bana camda açtılar hepsiyiz_biz_y_e_g_c@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben istanbuldan buse cemre abla seni çooook seviom nolur ekle beni busedmn96@hotmail.com

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bn demet yasemini msn adresi bnde vmsn adresi var gwerçek sölüorum bna camını açtı arkada cemre kıyafetlerini katlıodu msn ye fazla girmiolarmış çünkü çok yoğunlarmış msn adresi yeseminyuruk@live.dk ekleyin istiosanız bu salan diil başkalarına inanmayın :)))))))))))))))))

Adsız dedi ki...

arkadaşlar benn büstürü siteye girdim hepsi farklı bişe diyoo sakkın inanmayyınn bırakın sevdiginiz kişi kendinizde kalsın

Adsız dedi ki...

cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanım cemrem senin konserine gele bilmek içinhep ağladım ve en sonunda gidebildim

Adsız dedi ki...

isimsiz bence hepsi yalan inanmayın hepsinin baska işi gücü yok sizinlemi konuscak hayatta inanmam.yalaaaaaaaannnnnnnnn sakın inanmayın hepsi bir hayranları siz bana inanın*****

Adsız dedi ki...

ya herkes ayrı msn adresi söylüyor.anlayamadım hangisini eklesem

Adsız dedi ki...

isimsiz dediki
canım bence kimseye güvenme herkes bişeyler uyduruyo hepsi yalan***

Adsız dedi ki...

isimsiz dediki

mrba gülcin abla senı çok
sevıyorum canım benım cok cok tatlısın yaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

bişi diyim hep aradım msn leri yok yok diiil arkadaşlar kanmayın bunlar bizi kazık lıyooooo sakın sakın hep denedim ama kimseninki gerçek dil hem ereni seviyorum mmmm
o benim pren sesim kimsenin diil

Yorum Gönder

hepsi grubu grup hepsi